IS -Prinssi Harry koputteli tuntemattomien ovia Lontoossa – ovipuhelinkamera tallensi oudon käytöksen
Prinssi Harryn toiminta herätti naapurustosta ihmetystä.
Ilmankos jhän yrittää sopia yksipuolisesti taas väleä isäänsä ja kuninkaallisiin, sahaa pitää saada.
Selvisi sekin miksi niin ahkerasti yrittää sopia isänsä kanssa.
Nyt koputtelee naapureille ttä hei onko rahaa mulle.... heheeee....
Harrylta rahat loppu
4
68
Vastaukset
- Anonyymi
Prinsessa Catherinen äiti Carole, 68, ja isä Michael, 74, myivät yrityksensä aiemmin tänä vuonna vain vähän ennen kuin se meni konkurssiin.
Nyt tavarantoimittajat ovat jääneet ilman rahojaan. He syyttävät Catherinen vanhempia jopa petoksesta. Velkojat ovat vaatineet Middletoneja maksamaan jäljellä olevat laskut omasta pussistaan.
Lue lisää: Prinsessa Catherinen perheen miljoonabisnes suli, velkojat raivoissaan: ”Tulevan kuninkaan anoppi petti meidät”
Pariskuntaa soimaavia julisteita on alkanut ilmaantua lyhtypylväisiin ja puihin perheen kodin lähellä Buckleburyn kylässä Berkshiressä.
Lähistöllä asuva Catherinen James-veli on nähty repimässä julisteita alas. - Anonyymi
No eipä ole , rahaa on vaikka muille jakaa Garrylla ja Meghanilla
Hyvä !
Brittikuninkaallisten varallisuus julki – kohuissa rypenyt prinssi Harry on kaksi kertaa William-veljeään rikkaampi- Anonyymi
No miksei maksele omia laskujaan sitten itse? Maksakoot turvallisuutensa ihan omasta pussisstaan jos on varaa.
Näyttä kuitenkin siltä että kansan elättinä olleena jatkaa kansan elättinä, nyt vaan joutuu kerjää rahat itse. ;))))))) Ovelta ovelle... noin sitä entinen kuninkaallinen pystyy itse itsensä elättämään, jos haluaa. Töihin vaan eikä valitele omaa kurjuuttaan lehdissä. Toimintaa,töitä varmasti on.
- Anonyymi
Prinssi Harry jätti lontoolaiset tyrmistyneiksi, kun ovikellokamera tallensi hänet koputtamassa vääriin oviin "etsiessään ystävää".
40-vuotias Sussexin herttua nähtiin ilman solmiota sinisessä puvussa puhelin korvallaan lähestyessään koteja hiljaisella asuinkadulla. Hänen kerrotaan kokeilleen ainakin kolmea kohdetta ennen kuin löysi sopivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213