Vanhempi nainen

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään muulla nuorella naisella vetoa enemmän vanhempiin kuin oman ikäisiin naisiin?

15

1992

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On toki

• Anonyymi

Mistä päin olet..

• Anonyymi

Katos spedeä eikö uni tule.

• Anonyymi

Ite tykkään itsenäni vanhemmista naisista...

• Anonyymi

Upeita kokemuksia lesboilla itseään huomattavasti nuoremman kanssa, itselläni oikeastaan vakituinen suhde 24v tyttöön. T. Mari46

• Anonyymi

Hyi saatana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana

Buaahaa spede buaahaa. Mikäs se spedeä noin valvottaa.

• Anonyymi

Naapuri kaupungissa käyn tapailemassa erästä itseäni 30v vanhempaa lesbonaista, todella taitava ottamaan minut ja saa koko kropasta kaiken irti. Yksikään mies ei ole tähän pystynyt.

• Anonyymi

Minulla oli parin vuoden pituinen seksisuhde itseäni 25 vuotta nuorempaan naiseen. Olen itse 50-vuotias lesbo. Se oli ihanaa. Harmi vain, että hän muutti paikkakunnalta ja suhde sen myötä kuihtui.

• Enemmän kuin usein olen fantasioinut itseäni huomattavasti vanhemmasta ankarasta alistavasta naisesta.
      Ei varmaan ikinä tämä toteudu mut kiihottavaa on sitä ihan vain mielikuvissaan ajatella.

• Anonyymi

Olen miettinyt nuorta alistuvaa piikaa palvelemaan minua.
      Olisiko tuhmasta tytöstä todella 56v. hyvin toimeentulevan nuorekkaan, tasokkaan ja erittäin ankaran ex-rouvan isoon taloon täysin alistuvaksi palvelijattareksi?
      T. Bi Lady 56v.

• Anonyymi00020

Voi, aivan unelma olisi olla jonkun naisen palvelijatar. En vain ole nuori, vaikka kyllä sinua nuorempi. Haluaisin palvella kaikin tavoin, mutta saattaisin olla aika halukas palvelijatar. Palvelijattaren osa vain sytyttää niin kovin. Täysin alistuva en ehkä olisi, vaan saattaisin olla aika oma-aloitteinenkin, jos näyttäisi siltä, että tarvitsisit jotain spesiaalia.

• Anonyymi

Minulla palkkatöissä yrityksessäni 23v nuori erittäin seksikäs bi neito ja pidämme usein iltaisin palaveria saunan merkeissä. Itse olen siis 49v hoitoalan yrittäjä ja olen palkannut 5 vakituista ammattilaista kokopäivä töihin mutta tämä nuorin 23v nainen osoittautui bi-seksuaaliksi erään oppiviikon yhteydessä ja sain selviä vinkkejä että tyttö haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta kanssani. Tässä sitä nyt ollaan, harrastan mahtavaa lesbo-seksiä alaiseni kanssa ja me molemmat ollaan tilanteeseen erittäin tyytyväisiä. Tapaamiset hoituvat luonani ja aina työvuorojen mukaan muutaman tunnin työvuoron tai harrastusten jälkeen, ihaninta on kun saan tytön luokseni esim juoksulenkin jälkeen ja saan pestä tuon jumalaisen vartalon suihkussa mistä siirrymme saunaan jossa nautin lisää tytön vartalosta ja pidän hänen kiimaa yllä kiusoittelemalla, makuuhuoneessa tarjoan sitten parasta mitä osaan ja että tyttö nauttii täysin rinnoin. Ollaan harrastettu seksiä nyt noin 3 vuotta ja kyllästymisen merkkejä ei ole ilmassa koska keksitään aina jotain uutta sekä hankitaan toisinaan välineitä jne. Nauttikaa ihmiset seksistä ja toisistanne.

• Anonyymi00021

olen 67v avioliitossa oleva nainen. haluaisin kokeilla seksiä naisen kanssa. mistähän voisin löytää samoin ajattelevan naisen?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      105
      4044
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      55
      2276
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      74
      1600
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      5
      1044
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      834
    6. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      20
      784
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      117
      778
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      39
      752
    9. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      49
      748
    10. Tiedät sen

Esitän välinpitämätöntä, mutta en ole sitä oikeasti.
      Ikävä
      62
      748
    Aihe