Onko talous vatupassissa✂️
Paavin valinta
12
187
Vastaukset
- Anonyymi
Paavin Valintatalo on talous passissa 😂
- Anonyymi
Pyhäjärven talous on tasapainossa, keput vasurien kanssa enemmistönä tuunaa.😅😅😅 on ne mestareita.
Persuja ne silti haukkuu. 😂😂😂- Anonyymi
3.6.2025....kuullaanko uutisia?
- Anonyymi
Mustaa savua tupruaa joka mökin piipusta.
Pyhäjärvi on tukossa, kaik on myyty. - Anonyymi
Pyhäjärvi tarvitsee oman PaaviLuostarin
- Anonyymi
Eikö meillä ole se yksi viilettäjä, onkohan sillä se kaapu tallessa.
Lieneekö jotain saatavuus ongelmia, joku kertoi jossain. Piipaat viheltää.
- Anonyymi
Paavi on vähä eri juttu
- Anonyymi
Täällä periferiassa kaikki menee samaan suppiloon, Paavi ja vilttikaapu.
Se siitä.
- Anonyymi
Rahat vei kissa karkasi pupiin. Saatanan kiero lukenut kissa
- Anonyymi
Sehän se,siitä lukemisesta ei niin takeita, eikä merkitystä.
- Anonyymi
Meillä on Paavi!Hallelujaa.........
- Anonyymi
Aaameeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295534Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144114Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512860Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2871372Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601229
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2191134