Sen mitä minä olen katsellut videota Rovaniemen Hornet onnettomuudesta on minusta aika selkeää että ohjaajan virhe oli turman syy.
Mielestäni juuri viimeisen kaarroksen aikaa ennen maahansyöksyä Hornet on liian matalalla, eikä ohjaaja saa enää konetta oikaistuksi.
Tätä tukee myös että Hornet putosi keula ylhäällä.
Konetta on lähdetty oikaisemaan mutta liian myöhään.
Hornetteja ei myöskään ole asetettu lentokieltoon joten ohjaajan virhe turman aiheuttajaksi on mitä ilmeisin.
Ihmettelen vaan miksi ilmavoimat eivät ole tätä vielä julkisesti kertoneet.
Ohjaajan virhe Hornet turman syy.
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
mistä löytyy video, josta näkyy itse onnettomuus eli lennon viime hetket?
- Anonyymi
Olikohan se nyt Iltalehti tai iltasanomat jossa lukijan lähettämä video näkyy kokonaisuudessaan aina maahan syöksyy asti.
- Anonyymi
Hornetin dramaattinen turmalento tallentui videolle
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011218686.html- Anonyymi
Joo,ei tuossa pitäisi olla mitään epäselvyyttä. Kone toimii aivan moitteettomasti koko lennon ajan,viimeisissä kaarroksissa painuu auttamattomasti liian matalalle,eikä ohjaaja saa sitä enää vedettyä ylös.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo,ei tuossa pitäisi olla mitään epäselvyyttä. Kone toimii aivan moitteettomasti koko lennon ajan,viimeisissä kaarroksissa painuu auttamattomasti liian matalalle,eikä ohjaaja saa sitä enää vedettyä ylös.
Kone painuu liian matalalle viimeisen kaarroksen aikaan johtuen sen liian hiljaisesta nopeudesta. Pidän selvänä ohjaajan virheenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205487
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723