Annetaan muiden rikkoa meidän rajoi, ja annetaan liian helposti anteeks myrkyllist käytöstä, pyritään ymmärtään niitäkin jotka ei edes halua parantua.. vaik mä oon välil tällänen itseppäinen pässi niin mä oon aina kuitenkin halunnut auttaa ja ymmärtää muit, välil se on johtanut siihen et oon pitänyt vääränlaisia ihmisiä elämässä.. perusluonne se yhdistää meitä.
Säkin nainen kestit turhan paljon mun myrkyllist käytöstä sillon kun olin satuttamas itteeni, annoit anteeks ihan liikaa tarpeetta , oot liian kiltti, siihen mä rakastuin sussa. 🩷 Kyl mä tiiän miten perseestä mä oon ollut. 😔💔
Ainakin yksi asia meissä on samaa, me molemmat miellytetään muit ylipaljon
7
276
Vastaukset
No mutta, sullahan on kaikki valttikortit käsissä. Voit muuttaa suuntaa millon vaan, eiks vaa? 😊🩷
- Anonyymi
Joo mut just nyt en anna kenellekään energiastani. Suojelen ja pidän rajat. Jos joku ei halua mua, so what. Hänelle, eräälle ojensin sydämeni ja koin että hän vain leikki sillä. Nyt haluan omaa aikaa. Välimatkaa. Että voin luottaa häneen taas uudestaan. Teen ehkä tyhmästi. Pitäisi vaan päättää päästää irti. Mutta koen että en ole vielä oppinut läksyäni.
- Anonyymi
Mua ei ole ainakaan koskaan kiinnostanu pätkääkään miellyttää ketään siksi tykkään akitasta koirarotu jolla ei ole pienintäkään miellyttämisen halua
- Anonyymi
Miellyttäminen ja ystävällisyys on eri asioita.
- Anonyymi
Oot osannut olla loukkaava ja sun pistävät sanat muistan kyllä ikuisesti 💔🥲
- Anonyymi
Mua on satuttettu ja kusetettu elämäs ihan liikaa. Mä en päästä enää ikinä ketään mun elämään !
Kukaan ei halua muutakun ikkoa. tai kusettas
Osaan elää yksin oon aina elänyt niin
Vaikka oli haave rakkaudesta
Täs maas ei ollu yhtäkään sopivaa miestä mulle!
Sä olit se viimeinen joka sai mahdollisuuden
Naiselta!- Anonyymi
Hei mä toivon sinulle oikeasti koko sydämeni pohjasta kaikkea parasta elämässä eteenpäin. Oot kohtalon sisar minulle. Ei saa luovuttaa vaan hetken aikaa podetaan sydänsuruja ja sitten pää ylös ja kohti parempia miehiä. Zemiä! Kaikki kääntyy parhain päin 🩷🙏😘⚓
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535976
- 755329
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462005
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773