Huumeluolassa Porin Kiertokadulla

Anonyymi-ap

Menin viime yön unsessa Porin Kiertokadulla sijaitsevaan rakennukseen VIP-ovesta sisään. Minulla oli 2 kpl 100 euron seteleitä pelirahaksi. Siellä pelattiin uhkapelejä. Pukeutumiskoodiin kuului, että eteisessä piti vaihtaa takkia ja VIP-tilaan sopivat kengät jalkaan. Lenkkareilla ei päässyt sisään.

VIP-tilan sisäovet avautuivat ja tilaan tuuli suuri määrä narkkareita. Huumeiden käyttäjät vetivät kaikenlaista kamaa. Imppasivat ja piikittivät. Yksi nainen alkoi katsoa minua ja sanoi, "ethän vasikoi kenellekään. Näytät vasikalta." Vastasin: "En tietenkään kerro poliiseille, mitä täällä tapahtuu. Teen itsekin rikoksia."

Joistain huoneista kuului seksin ääniä, kaikki muut vetivät huumeita. Minä katsoin tilannetta kuumottuneena. Nainen lähti tulemaan luokseni huumeruisku kädessään. "Saat tästä, ettet vasikoi!" hän huusi. Yritin pakoon, mutta en päässyt. Nainen pääsi kimppuuni ja työnsi neulan käsivarteeni. Tiesin saavani HIV- tai hepatiittitartunnan likaisesta huumeneulasta. Yritin puristaa pistokohtaa, jotta virus ei pääsisi elimistööni.

Juoksin ulos VIP-klubin sisäkengissä. Olin yhtäkkiä mutaisella pellolla. Kuulin poliisiautojen sireenien äänet. Menin takaisin VIP-ovelle. Sanoin narikkaan lähteväni kotiin. "Saanko takkini ja kenkäni?" Olin liannut klubin kengät pellolla. Kysyin pitääkö maksaa uudet? Ei tarvitse. Riittää kun maksaa kenkien pesun 30 €.

Seuraavaksi klubin omistaja vei minut kierrokselle rakennukseen ja kertoi, mitä kaikkea laitonta siellä tapahtuu ja miten he tienaavat rahansa. Kiertokadun VIP-klubi kävi pörssikauppaa ja sijoitti kryptovaluuttoihin. Yhdestä huoneesta soitettiin huijauspuheluita ihmisella ja pyrittiin varastamaan rahaa. Toisesta huoneesta käsin myytiin ihmisille olemattomai sijoituksia kryptovaluuttoihin. Eräässä huoneessa pääsi kanssakäymiseen alaikäisen kanssa. Huoneessa oli piilotettuja kamroita, joilla homma kuvattiin ja jälkikäteen kiristettiin asiakkailta rahaa "tai videot menee poliisille". Rahat pestiin Dubain pankkitilien kautta, kertoi Kiertokadun VIP-Klubin naisomistaja. Kehuin klubin toimintaa upeaksi huijauksen keskittymäksi.

Uni päättyi, kun herätyskello soi klo 07:50 ja jouduin lähtemään palkattomiin ylitöihin tänään lauantaina.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
        Ikävä
        113
        5153
      2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
        Ikävä
        67
        4984
      3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
        Ikävä
        90
        4064
      4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
        Ikävä
        75
        3550
      5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
        Ikävä
        60
        3128
      6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
        Ikävä
        43
        2751
      7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
        Ikävä
        15
        2277
      8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
        Ikävä
        45
        1837
      9. Rakastatko mua

Vielä?
        Ikävä
        38
        1730
      10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
        Ikävä
        37
        1598
      Aihe