Huumeluolassa Porin Kiertokadulla

Anonyymi-ap

Menin viime yön unsessa Porin Kiertokadulla sijaitsevaan rakennukseen VIP-ovesta sisään. Minulla oli 2 kpl 100 euron seteleitä pelirahaksi. Siellä pelattiin uhkapelejä. Pukeutumiskoodiin kuului, että eteisessä piti vaihtaa takkia ja VIP-tilaan sopivat kengät jalkaan. Lenkkareilla ei päässyt sisään.

VIP-tilan sisäovet avautuivat ja tilaan tuuli suuri määrä narkkareita. Huumeiden käyttäjät vetivät kaikenlaista kamaa. Imppasivat ja piikittivät. Yksi nainen alkoi katsoa minua ja sanoi, "ethän vasikoi kenellekään. Näytät vasikalta." Vastasin: "En tietenkään kerro poliiseille, mitä täällä tapahtuu. Teen itsekin rikoksia."

Joistain huoneista kuului seksin ääniä, kaikki muut vetivät huumeita. Minä katsoin tilannetta kuumottuneena. Nainen lähti tulemaan luokseni huumeruisku kädessään. "Saat tästä, ettet vasikoi!" hän huusi. Yritin pakoon, mutta en päässyt. Nainen pääsi kimppuuni ja työnsi neulan käsivarteeni. Tiesin saavani HIV- tai hepatiittitartunnan likaisesta huumeneulasta. Yritin puristaa pistokohtaa, jotta virus ei pääsisi elimistööni.

Juoksin ulos VIP-klubin sisäkengissä. Olin yhtäkkiä mutaisella pellolla. Kuulin poliisiautojen sireenien äänet. Menin takaisin VIP-ovelle. Sanoin narikkaan lähteväni kotiin. "Saanko takkini ja kenkäni?" Olin liannut klubin kengät pellolla. Kysyin pitääkö maksaa uudet? Ei tarvitse. Riittää kun maksaa kenkien pesun 30 €.

Seuraavaksi klubin omistaja vei minut kierrokselle rakennukseen ja kertoi, mitä kaikkea laitonta siellä tapahtuu ja miten he tienaavat rahansa. Kiertokadun VIP-klubi kävi pörssikauppaa ja sijoitti kryptovaluuttoihin. Yhdestä huoneesta soitettiin huijauspuheluita ihmisella ja pyrittiin varastamaan rahaa. Toisesta huoneesta käsin myytiin ihmisille olemattomai sijoituksia kryptovaluuttoihin. Eräässä huoneessa pääsi kanssakäymiseen alaikäisen kanssa. Huoneessa oli piilotettuja kamroita, joilla homma kuvattiin ja jälkikäteen kiristettiin asiakkailta rahaa "tai videot menee poliisille". Rahat pestiin Dubain pankkitilien kautta, kertoi Kiertokadun VIP-Klubin naisomistaja. Kehuin klubin toimintaa upeaksi huijauksen keskittymäksi.

Uni päättyi, kun herätyskello soi klo 07:50 ja jouduin lähtemään palkattomiin ylitöihin tänään lauantaina.

1

385

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
        Maailman menoa
        418
        2019
      2. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
        Ikävä
        195
        1593
      3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
        Ikävä
        149
        1477
      4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        123
        1386
      5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
        Suomalaiset julkkikset
        29
        1186
      6. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        247
        956
      7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
        Ikävä
        113
        917
      8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
        Ikävä
        67
        772
      9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
        Ikävä
        26
        685
      10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
        Sinkut
        124
        665
      Aihe