Hei sinulle

Anonyymi-ap

Olet ollut mielessäni niin usein, etten enää tiedä, laskenko päiviä vai ajatuksia. En tiedä, saanko sanoa tätä ääneen, mutta kaipaan sinua – sinun ääntäsi, katsettasi, sitä tunnetta, joka syntyy vain, kun olet lähellä.

Vaikka elämässäni on kaikki näennäisesti järjestyksessä, sinä horjutat sitä järjestystä ajatuksillasi, olemuksellasi. Mietin, mitä teet juuri nyt, missä ajatuksesi kulkevat, ja olisinko siellä jossain, edes hetken.

Meissä on jotain, joka ei mahdu sanoihin, mutta joka elää hiljaa rivien väleissä. Se ei pyydä mitään, mutta ei lakkaa olemasta. Toivon, että tunnet sen myös.

32

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyskin tuntee mahtaa olla mammalle katkera uskoisin T. Lilja

• Anonyymi

Niin sinäkin kumpparini, kalossini, aamutohvelini, korkokekäni, lenkkitossuni, huopatossuni, paljasjalkakenkäni, nilkkasukkani, aluspöksyni, rintaliivini kuljet mukanani
      Kun aurinko mailleen laskee ja aamun sarastaessa, yön pimeydessä. Kaiken se kestää, kaiken se haluaa.

• Aaaaaah, miten kaunista sanailua:) 💟

• Anonyymi

Gubbe 💩💩💩💩💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe 💩💩💩💩💩

Kehuu omaa sepustustaan🤣🤣💊🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Kehuu omaa sepustustaan🤣🤣💊🤣

Eipä ollu ainakaa
        >>> mun text.
        Tuo oli aivan liian viileän analytics
        mun kirjoittamakseni.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Eipä ollu ainakaa
        >>> mun text.
        Tuo oli aivan liian viileän analytics
        mun kirjoittamakseni.

Ei varmaankaan juu🤣🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaankaan juu🤣🤣🤣

eijuuvaarinhousut :D
        ettet tettet teelikkamettet :D
        ja muita mukavii vastauksiiiii :D

• Anonyymi

Moi tekoäly. Marry me?

• Anonyymi

Ei se tekoäly tyhjästä nuita tee. On siinä ajatus mukana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tekoäly tyhjästä nuita tee. On siinä ajatus mukana

Käytän työssäni tekoälyä, ja tiedän mihin se kykenee. Tunnistan jopa ohjelman tosta kirjoituksesta - ChatGpt. Ei siinä ole mitään väärää käyttää tekoälyä, Itse käytän sitä myöskin, melkein koko ajan. Ja sinulle siellä jossain, mietin sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän työssäni tekoälyä, ja tiedän mihin se kykenee. Tunnistan jopa ohjelman tosta kirjoituksesta - ChatGpt. Ei siinä ole mitään väärää käyttää tekoälyä, Itse käytän sitä myöskin, melkein koko ajan. Ja sinulle siellä jossain, mietin sinua.

Minäkin mietin sinua K-mies

• Anonyymi

Päiviä en ole jaksanut laskeskella, enkä ajatuksiakaan, mut paljon niitä on ollut sen jälkeen ku tavattiin. Paljon hyviä ajatuksia, vähän epäilyjäkin ja pelkoa, et onko tämä taas joku oletus, josta haluan vain pitää kiinni ja erehdyn sitten lopuksi?

Hän tuntuu todellakin luottamuksen arvoiselta, tapaaminen jätti hyvän jälki maun siitä, että voisiko minussa olla potentiaalia hänen suhteen, aiemmin en siihen uskonut, mut viimeisin kokema synnytti toivoa? Mut olenko vain harhojeni uhri?

Samaistun apn kokemaan monella tapaa, en ole yksin tuntemusten kanssa, toinen juttu on sitten, että kuinka monella on samanlaisia tuntemuksia kokemastaan? Tunteva ihminen aistii paljon juttuja ympärillään?

Mut onko tuntemukset aitoja tai ymmärränkö niitä edes oikein ja osaanko kuinka lukea myös toista? Haluaisin luottaa toiseen, mut luotanko omaan kykyyn lukea toista oikein?

• Anonyymi

Itselleni kävi tolleen, ja yllätys luin hänet väärin. Olin todella varma hänestä, en vieläkään oikein tajua miten voi lukea jonkun niin väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselleni kävi tolleen, ja yllätys luin hänet väärin. Olin todella varma hänestä, en vieläkään oikein tajua miten voi lukea jonkun niin väärin.

Aina tulisi kysyä suoraan. Myös minua luetaan todella väärin päivittäin ja en edes tiedä miten kukin millonkakin lukee joten tulee paljon sekaannusta ilman suoraa puhetta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin olen erehtynyt todella pahasti toisesta ja siksi olen epäileväinen uusien kohtaamisten kanssa, vaikka niissä olisi enemmän mahdollisuuksia onnistumisiin kuin erehdyksessäni oli? Erehdyksessä oli myös minulle viritetty ansa, johon lankesin (kosto, ehkä jostain...?).

Halusin uskoa vain hyviä asioita, nyt tunnun epäileväni jo suht selkeältäkin tuntuvia tilanteita, miettien vain miksi toinen olisi minusta sillai kiinnostunut? Tämä todistaa vain sen, että maksoin kalliisti erehdyksestä, jossa toinen vielä uhriutui 😮‍💨

Aitoutta vai peliä, haluaisin luottaa, mut nykyisin mielessäni käyn taistelua itseni kanssa, haluanko vain uskoa näin toisesta, liikaa ja kusetan itseäni sillä, kun haluan uskoa hyviä asioita tapahtuvaksi itselle? Huonot ajat aktivoi enemmän toivoa paremmasta? 🫣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin olen erehtynyt todella pahasti toisesta ja siksi olen epäileväinen uusien kohtaamisten kanssa, vaikka niissä olisi enemmän mahdollisuuksia onnistumisiin kuin erehdyksessäni oli? Erehdyksessä oli myös minulle viritetty ansa, johon lankesin (kosto, ehkä jostain...?).

Halusin uskoa vain hyviä asioita, nyt tunnun epäileväni jo suht selkeältäkin tuntuvia tilanteita, miettien vain miksi toinen olisi minusta sillai kiinnostunut? Tämä todistaa vain sen, että maksoin kalliisti erehdyksestä, jossa toinen vielä uhriutui 😮‍💨

Aitoutta vai peliä, haluaisin luottaa, mut nykyisin mielessäni käyn taistelua itseni kanssa, haluanko vain uskoa näin toisesta, liikaa ja kusetan itseäni sillä, kun haluan uskoa hyviä asioita tapahtuvaksi itselle? Huonot ajat aktivoi enemmän toivoa paremmasta? 🫣

Mä en pysty enää ikinä luottmaan miehiin ! tai
        Kehenkään muuhun ihmiseen itteni lisäksie
        En todellakaan tilannut valehtelevaa rakastmailmankaikkeudelts...
        En vaikka tiedän tehneeni pahaa joekus
        Itsekin niin en olis silti anssainut yhtä lyöntiä lisää... Tai sitä et asia mistä jasveilin hajoaa säpäleiksi niin ettei siihen voi mitenkään varautua . Mies satutti tavalla jota en anna anteeksi enkä unohda
        En vaatinut maailmankaikkeudesta et jee
        tänne vaan kaikki paska kyllä mä kestäm....
        Mä olisin viimeinkin halunnut sen onneni

Mun on ollu helvetin vaikea luottaa ihmisiin .
        Vuoseksisien perväkivalta jatti jälkensä muhun
        Ja vaikka oon tehny ite pahaekin en olisi
        Tätä kyllä ansainnut ..
        Odotin jotain ihanaa mutta tapahtuvan
        Mut sainkin uuden helvetin .
        Oon kärkkysysurullinenvja onneton
        Sulla menee paremmin
        Voit paeta maailman äärii
        Ja unohtaa sen et mua edes koskaan oli..
        Hyvästi ..
        Älä mieti mua enää enää tulee vain paha olo siitä ..
        Elä elämääsi siellä jossain sinä ... Elämäni
        Ainoa oikea rakkaus ja valo ,,😭
        Juokse jo pois ...
        Rakastin ihan vitusti.
        Hyvästi
        Naiselta miehelle....

• Anonyymi

Ihanasti kirjoitettu. Tunnen juuri noin....

• Anonyymi

ja isä päivänä vedä kunnolla turpaan 😂

• Kiitos näistä sanoistasi 😊🩷

• Anonyymi

Gubbe 💩💩💩💩💩💩💩

• Anonyymi

Olisipa tämä mieheltä, tunnen aivan samoin. ❤️🌝

• Anonyymi

15:54 kommentti on mieheltä 😘🥲

• Anonyymi

Mä tunnen samoin rakas ❤️😍🔥

• Anonyymi

Haluan horjuttaakin järjestystäsi...on aika palata siihen mitä meillä kerran oli hetken aikaa.., se aika oli silloin jotain niin ainutlaatuista, ettei ole toista samanlaista kokemusta tullut vastaan.

• Anonyymi

No sanopas muuta ❤️sivusta

• Anonyymi

Palstasedän höpötysmonologi tekoälyllä höystettynä.

• Anonyymi

Suosittelen sua ettiin jonkun joka tykkää elämästä rivienvälissä epäselvä selvitystila hautaan asti ei kiitos

• Anonyymi

Samoin ajatuksin

• Anonyymi

Liian paljon sanoja minusta auts . Mies joka puhuu vaimonsa pyörryksiin., ei ole minun mieleen. Vain teot ratkaisevat loppupelissä. Vain teoilla on painoarvoa 🙄🩷

• Anonyymi

Kaunista.

• Anonyymi
      UUSI

💚💚Tunnen kyllä!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8637
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3020
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2419
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2233
    Aihe