ilman nauruasi, ilman laulujasi, ilman viiltävää sarkasmiasi, ilman ilkeyttäsi, ilman hyvyyttäsi, ilman lempeyttäsi, ilman kiusimistasi, ilman katkeruuttasi, ilman Sinua.
Ikävä on olla
8
341
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö S:lle, vai miksi isolla?
- Anonyymi
Tuoksuasi ilman on vaikea tuntea elävänsä.
Se hetki ennen suudelmaa on jotain mikä saa melkein haukkomaan henkeä.
Todella pysäytävä kokemus. Toivoi että aika pysähtyisi. - Anonyymi
Meni sun äitille oliko se lila vai
- Anonyymi
Vai että katkeruutta ja ilkeyttä kaipaat.
No, meitä on moneen junaan.Meillä on monenlaisia tunteita, tuntemuksia,
moneen junaan, moniin lentokoneisiin.
Toiset kaipaa seuraa,
Toiset haluu olla yksin.
Sellaista sattuu, tavallisille taatelin tallaajille.- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Meillä on monenlaisia tunteita, tuntemuksia,
Toiset kaipaa seuraa,
Toiset haluu olla yksin.
Sellaista sattuu, tavallisille taatelin tallaajille.Ihana taatelin tallaaja🥰😻
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Meillä on monenlaisia tunteita, tuntemuksia,
Toiset kaipaa seuraa,
Toiset haluu olla yksin.
Sellaista sattuu, tavallisille taatelin tallaajille.Ja osa jää vielä sun välilehdellekin👩🍒🍒🍒🍒🥰
- Anonyymi
Muuten ihan mu jos satun lauleskeleen lauleskelen silloi kun olen yksin toki kuopiossa saatoin teh sit töiskin ja katkera en ole koskaan ollu kun nää olen elämäni eläny just nii kun ite sen haluan elää en hyväksyny edes pienenä että kiellettiin tekemästä jotain tai että joku sellainen tulee alkaa neuvomaan kuinka elämää pitäisi elää kun ei tiedä itsekään kuinka omaansa elää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään963517Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252816Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022249TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921519Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67946