ilman nauruasi, ilman laulujasi, ilman viiltävää sarkasmiasi, ilman ilkeyttäsi, ilman hyvyyttäsi, ilman lempeyttäsi, ilman kiusimistasi, ilman katkeruuttasi, ilman Sinua.
Ikävä on olla
9
384
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö S:lle, vai miksi isolla?
- Anonyymi
Tuoksuasi ilman on vaikea tuntea elävänsä.
Se hetki ennen suudelmaa on jotain mikä saa melkein haukkomaan henkeä.
Todella pysäytävä kokemus. Toivoi että aika pysähtyisi. - Anonyymi
Meni sun äitille oliko se lila vai
- Anonyymi
Vai että katkeruutta ja ilkeyttä kaipaat.
No, meitä on moneen junaan.Meillä on monenlaisia tunteita, tuntemuksia,
moneen junaan, moniin lentokoneisiin.
Toiset kaipaa seuraa,
Toiset haluu olla yksin.
Sellaista sattuu, tavallisille taatelin tallaajille.- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Meillä on monenlaisia tunteita, tuntemuksia,
moneen junaan, moniin lentokoneisiin.
Toiset kaipaa seuraa,
Toiset haluu olla yksin.
Sellaista sattuu, tavallisille taatelin tallaajille.Ihana taatelin tallaaja🥰😻
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Meillä on monenlaisia tunteita, tuntemuksia,
moneen junaan, moniin lentokoneisiin.
Toiset kaipaa seuraa,
Toiset haluu olla yksin.
Sellaista sattuu, tavallisille taatelin tallaajille.Ja osa jää vielä sun välilehdellekin👩🍒🍒🍒🍒🥰
- Anonyymi
Muuten ihan mu jos satun lauleskeleen lauleskelen silloi kun olen yksin toki kuopiossa saatoin teh sit töiskin ja katkera en ole koskaan ollu kun nää olen elämäni eläny just nii kun ite sen haluan elää en hyväksyny edes pienenä että kiellettiin tekemästä jotain tai että joku sellainen tulee alkaa neuvomaan kuinka elämää pitäisi elää kun ei tiedä itsekään kuinka omaansa elää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701469
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3351092- 45904
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html169779- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531
