ilman nauruasi, ilman laulujasi, ilman viiltävää sarkasmiasi, ilman ilkeyttäsi, ilman hyvyyttäsi, ilman lempeyttäsi, ilman kiusimistasi, ilman katkeruuttasi, ilman Sinua.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Menikö S:lle, vai miksi isolla?
- Anonyymi
Tuoksuasi ilman on vaikea tuntea elävänsä.
Se hetki ennen suudelmaa on jotain mikä saa melkein haukkomaan henkeä.
Todella pysäytävä kokemus. Toivoi että aika pysähtyisi. - Anonyymi
Meni sun äitille oliko se lila vai
- Anonyymi
Vai että katkeruutta ja ilkeyttä kaipaat.
No, meitä on moneen junaan.Meillä on monenlaisia tunteita, tuntemuksia,
moneen junaan, moniin lentokoneisiin.
Toiset kaipaa seuraa,
Toiset haluu olla yksin.
Sellaista sattuu, tavallisille taatelin tallaajille.- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Meillä on monenlaisia tunteita, tuntemuksia,
Toiset kaipaa seuraa,
Toiset haluu olla yksin.
Sellaista sattuu, tavallisille taatelin tallaajille.Ihana taatelin tallaaja🥰😻
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Meillä on monenlaisia tunteita, tuntemuksia,
Toiset kaipaa seuraa,
Toiset haluu olla yksin.
Sellaista sattuu, tavallisille taatelin tallaajille.Ja osa jää vielä sun välilehdellekin👩🍒🍒🍒🍒🥰
- Anonyymi
Muuten ihan mu jos satun lauleskeleen lauleskelen silloi kun olen yksin toki kuopiossa saatoin teh sit töiskin ja katkera en ole koskaan ollu kun nää olen elämäni eläny just nii kun ite sen haluan elää en hyväksyny edes pienenä että kiellettiin tekemästä jotain tai että joku sellainen tulee alkaa neuvomaan kuinka elämää pitäisi elää kun ei tiedä itsekään kuinka omaansa elää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546