ilman nauruasi, ilman laulujasi, ilman viiltävää sarkasmiasi, ilman ilkeyttäsi, ilman hyvyyttäsi, ilman lempeyttäsi, ilman kiusimistasi, ilman katkeruuttasi, ilman Sinua.
Ikävä on olla
9
384
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö S:lle, vai miksi isolla?
- Anonyymi
Tuoksuasi ilman on vaikea tuntea elävänsä.
Se hetki ennen suudelmaa on jotain mikä saa melkein haukkomaan henkeä.
Todella pysäytävä kokemus. Toivoi että aika pysähtyisi. - Anonyymi
Meni sun äitille oliko se lila vai
- Anonyymi
Vai että katkeruutta ja ilkeyttä kaipaat.
No, meitä on moneen junaan.Meillä on monenlaisia tunteita, tuntemuksia,
moneen junaan, moniin lentokoneisiin.
Toiset kaipaa seuraa,
Toiset haluu olla yksin.
Sellaista sattuu, tavallisille taatelin tallaajille.- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Meillä on monenlaisia tunteita, tuntemuksia,
moneen junaan, moniin lentokoneisiin.
Toiset kaipaa seuraa,
Toiset haluu olla yksin.
Sellaista sattuu, tavallisille taatelin tallaajille.Ihana taatelin tallaaja🥰😻
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Meillä on monenlaisia tunteita, tuntemuksia,
moneen junaan, moniin lentokoneisiin.
Toiset kaipaa seuraa,
Toiset haluu olla yksin.
Sellaista sattuu, tavallisille taatelin tallaajille.Ja osa jää vielä sun välilehdellekin👩🍒🍒🍒🍒🥰
- Anonyymi
Muuten ihan mu jos satun lauleskeleen lauleskelen silloi kun olen yksin toki kuopiossa saatoin teh sit töiskin ja katkera en ole koskaan ollu kun nää olen elämäni eläny just nii kun ite sen haluan elää en hyväksyny edes pienenä että kiellettiin tekemästä jotain tai että joku sellainen tulee alkaa neuvomaan kuinka elämää pitäisi elää kun ei tiedä itsekään kuinka omaansa elää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
