Pohjustus: oon 15 ja mun poikaystävä on 15
Mä ja mun poikaystävä (Vilho, keksitty nimi) alettii seurustelee viime marraskuun lopus. Se kerto et sil on ollu paljo päänsärkyi ja arveltiin molemmat et sil on migreeni. Joulukuun alussa se meni sen äitinkaa käymää lääkäris. Olin koulus tällöin ja seuraavaa viestii en ois koskaa halunnu saada. ”Kävin just magneetti kuvas ja mul on 3 pieni kokosta kasvainta mun aivoissa”. Kouluu mul oli viel jäljel 2h. Menin mun kaverin luo näytin sille sen viestin ja katoin suoraa seinää samal ku mun poskis valu kyyneleitä. Itkin vaa ja sanoin mun kaverille ”mitä jos se kuolee” sellasel hiljaisella äänellä. Mun seuraavan tunnin opettaja käveli meijän ohi ja mun kaveri pysäytti sen ja kysy voinko lähtee kotii. Se opettaja sano et tottakai ja soitti äitille et tulee hakee. Kotoon vaa itkin ja itkin. Vilho laitto viestii et se on joutunu helsinkii ja sil on leikkaus seuraavaan päivään. Onneks tää tapahtu perjantain nii leikkauspäivään sain jännittää kotoon rauhas. Niit kasvaimii leikattii varmaa kolme kertaa pois mut nyt ne oli selätetty.
Parin viikon pääst täst oli lääkäri aika. Vilhon äiti oli kipee ja sen iskä työmatkal joten menin sen ja sen isosiskon mukaa sinne sairaalaa. Ihan aluks se lääkäri jo sano et arvasin et sul ei pelkästää ollu vaan aivokasvaimia. Se kerto sauraudest jonka nimee en nyt muista mut sellanen et elimet pettää vuorotellen. 1,5kk saatii olla rauhassa kunnes.
Yks huhtikuinen päivä istuin normaalisti koulun käytäväl penkil. Nään et Vilhon kaveri taluttaa sitä mun luo ja ihmettelin vähän. ”Sun pitää nyt auttaa täl ei oo kaikki hyvin tätä sattuu rintaa” kerto sen kaveri. Katoin vaa äkkii tyhjän luokan. Meijän ihana kuviksen ope oli siel. Se teis siit Vilhon sairaudest. Sanoin vaa sille opelle et nyt täl petti sydän soita ambulanssi. Niin se soitti. Laitoin Vilhon makaa lattialle ja yritti pitää sen hereil. Istuin sen vieressä ja pelkäsin koko ajan et nytkö se kuolee mun käsii. Ambulanssi tuli ja Vilho lähti sinne. Taas Helsingin keikka. Siel Vilhol leikattii aortast jotain en tiiä tarkemmin mitä. Leikkauksii tuli yhteensä 3. Vilhon äiti oli siel helsingis aina ja mäki kävin sile yks viikon loppu. Viime viikol sai terveen sydämmen paperit ja nyt toivottaa, että saatais kesä olla rauhassa.
Jos tuli kysymyksii nii rohkeasti kysyy
Poikaystävän sairaus miltä se tuntuu must
11
129
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon voimia sulle ja Vilholle.
Ei teillä helppoa ole ollut, pakko myöntää.
On upeaa, että olet pysynyt Vilhon rinnalla sairaudesta huolimatta, taidat oikeasti tykätä siitä. Ja hyvä niin, Vilho varmasti arvostaa sitä.
Joskus voi olla sellaisiakin sairauksia, että ne ajoittain vaivaavat, ja sitten voi tulla taas pitkä kausi, että menee hyvin.
Toivotaan, että Vilhokin pärjää mahdollisimman hyvin, eikä tulisi mitään kovin pahaa.
Älä unohda myöskään itseäsi. Jos sulle tulee ahdistavia ajatuksia, tai alkaa masentamaan tms., niin mene juttelemaan jonkun kanssa miltä susta tuntuu. Joku luotettava, ehkä aikuinen ihminen, joka kuuntelisi ja välittäisi, voisi olla hyvää juttuseuraa.
Ja kerro Vilhollekin sun ajatuksista ja tunteista, ja kysele myös hänen ajatuksiaan.
Toivotaan, että teillä menee kesä mahdollisimman kivasti.
Ja oli muuten kiva, että kirjoittelit tänne sun ja teidän tilanteesta. Kirjoittele jatkossakin, jos sekin vaikka vähän auttaisi. Tsemppiä!- Anonyymi
Kiitos ihanasta viestistä.
- Anonyymi
Oon tehny sen vilholle selväks et me taistella YHDESSÄ ei vaan et hän taistelee ja mä oon siin vieres.
kerran ku olin kattoon vilhoi sairaalas se sano ”miks sä oot munkaa mä oon tällänen sairas” sit mä vastasin vaa et ”koska me taistella yhdessä” se vähän aikaa katto mua pöllistyneenä ja sano ”eli sä rakastat mua oikeesti” sit mä sanoin vaa et ”tietysti muuten oisin lähteny jo aikoi sit kävelee” - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon tehny sen vilholle selväks et me taistella YHDESSÄ ei vaan et hän taistelee ja mä oon siin vieres.
kerran ku olin kattoon vilhoi sairaalas se sano ”miks sä oot munkaa mä oon tällänen sairas” sit mä vastasin vaa et ”koska me taistella yhdessä” se vähän aikaa katto mua pöllistyneenä ja sano ”eli sä rakastat mua oikeesti” sit mä sanoin vaa et ”tietysti muuten oisin lähteny jo aikoi sit kävelee”Voi kunpa jokaisella " Vilholla " olisi sinunkaltaisesi tyttöystävä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kunpa jokaisella " Vilholla " olisi sinunkaltaisesi tyttöystävä.
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kunpa jokaisella " Vilholla " olisi sinunkaltaisesi tyttöystävä.
Niin ajattelin minäkin , mikä ihana tyttöystävä vaikka onkin nuori, kunpa tosiaan sellaisia olisi enemmänkin. Tiedän tapauksia kun poika sairastuu niin tyttöystävä häipyy joten uusi
Suru sille pojalle .
Toivon mukaan näillä kahdella on nyt hieman rauhallisempaa että saavat olla niitä nuoria joita ovat - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ajattelin minäkin , mikä ihana tyttöystävä vaikka onkin nuori, kunpa tosiaan sellaisia olisi enemmänkin. Tiedän tapauksia kun poika sairastuu niin tyttöystävä häipyy joten uusi
Suru sille pojalle .
Toivon mukaan näillä kahdella on nyt hieman rauhallisempaa että saavat olla niitä nuoria joita ovat🩷❤️
- AnonyymiUUSI
Noin ihanista nuorista ei voi kasvaa muuta kuin ihania aikuisia.
- AnonyymiUUSI
Viel lisäys et ”Vilho” on mun eka poikaystävä et täs on kyl kunnol päässy näkee myös ne suhteen vaikeet hetket ja varjo puolen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viel lisäys et ”Vilho” on mun eka poikaystävä et täs on kyl kunnol päässy näkee myös ne suhteen vaikeet hetket ja varjo puolen.
Siinä oppiikin paljon toisesta ihmisestä, sekä paljon myös itsestään.
Hyvä suhde rakkauden kera usein kestää isommatkin vastoinkäymiset.
Eihän se kiva ole nuorena jo joutua vaikeisiin tilanteisiin elämässään, suhteissaan, mutta kyllä se varmaan myös antaa vahvuutta, ja opettaa, että vaikka aina ei helppoa olisikaan, siltikin voi selvitä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oppiikin paljon toisesta ihmisestä, sekä paljon myös itsestään.
Hyvä suhde rakkauden kera usein kestää isommatkin vastoinkäymiset.
Eihän se kiva ole nuorena jo joutua vaikeisiin tilanteisiin elämässään, suhteissaan, mutta kyllä se varmaan myös antaa vahvuutta, ja opettaa, että vaikka aina ei helppoa olisikaan, siltikin voi selvitä.❤️❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576067
- 755359
- 994365
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603408- 443010
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783