Ei luulisi olevan rikkaille mikään temppu. Selänne, Räikkönen, Markkanen ja mitä näitä hokimiejiä muita on. Tonilla on paljon lapsia, hän ei selviä!
Maksakaa Toni Niemisen VELAT!
15
185
Vastaukset
- Anonyymi
Ei maksa.!
- Anonyymi
Lapsia tehdessä pitäisi miettiä onko kykyä elättää ja kasvattaa ne aikuisiksi, opiskelut ym.
Ei niitä lapsia ihan yhteiskunnan elätettäväksi / vastuulle voi jättää.
- Anonyymi
Itse on sotkenut asiansa, omia mokiaan se makselee. Ei naapurin ukpnkadn velkoja kukaan maksa, silläkin 7 pentua! Tuoetää edes huudella tommosta.
- Anonyymi
Asja ymäretu .
- Anonyymi
Toni ei ole mikään matuelätti, vaan suomalainen olympiavoittaja, jolla on tilapäisesti vaikeaa. Tehdään kansalaisaloite ja auttaa Toni jaloilleen!
- AnonyymiUUSI
Minua ei kiinnosta puupennin vertaa jonkun Toni Niemisen velat tai varattomuus.
Kyllä normaalisti laitetaan menot tulojen mukaan eikä törsätä yli varojen. Olkoon vaikka aikanaan ollut millainen mestari ja mitalimies tahansa, nyt ei enää ole, kun turhimus.
Ei vanhoilla meriiteillä kukaan elä, ellei ole aikanaan älynnyt laittaa rahaa "sukanvarteen".
Ja tämä, yksinkertaiselta vaikuttava tyyppi, ei ole ilmeisesti älynnyt.
- Anonyymi
Toni luo uraa ravivalmentajana Vermossa.
Mutta ei ole ole menestystä tullut. - Anonyymi
Tonin ymmärrys taloudesta on yhtä surkea kuin demari Matias Mäkysen.
- Anonyymi
Hoitakoon itse asiansa, itse hän on jättänyt ehkäisyn hoitamatta, jos ei pysty elättämään muksujaan. Miksi toisten pitäisi maksaa jonun holtittomasta elämästä?
Rikkaiden rahat ovat heidän omiaan, ei kerjäläisten yhteiskäytössä.- Anonyymi
...jonkun...(korjaus)
- AnonyymiUUSI
Eiköhän ne elatusmaksut ole koko ajan olleet veronmaksajien vastuulla.
- AnonyymiUUSI
Miten on varaa ostaa varsa, mutta ei maksaa ulosottoja ja miksi henkilö jolla jopa satojen tuhansien ulosotot voi ostaa yhtään mitään. Vai jääkö tämäkin uusi ostos ja sen ylläpito ulosottoon?
- AnonyymiUUSI
Juntti mikä juntti, ei muuta
- AnonyymiUUSI
Turhaakin turhempi koko tyyppi.
- AnonyymiUUSI
Sadan ammatin ammattimies...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233