Niin Kypärätie, erittäin suosittu pätkä, pidin paljon kun saivat nuo katusepelit harjattua, minäkin rullailin pokupyörälläni hauskaanah se on.
Lenkkeilijöitä on todellakin paljon on kevyttä liikennettä.
Ja kohta viherääkin aika runsaasti tämä pätkä, olen asunut noin 5 vuotta.
En haluaisi paljastaa omaa olinpaikkaani mutta..
Anonyymi-ap
7
127
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä hoitola siellä sijaitsee?
- Anonyymi
Olisi pitänyt ymmärtää innostukena yrheiluun tuo aloitukseni..
- Anonyymi
Olen konginkankalta muuttamassa huhtasuolle etsin vklp töitä opiskelun lisäksi terv 18v tyttö 😊
- Anonyymi
Mitä se sitten haittaa?
- Anonyymi
joillekin on sitten maailman tärkein asia tuijottaa silmät vinossakin jotain vitun iPAD-ruutua, makunsa kullakin...
- Anonyymi
Isäntä voisi hyväksyä jos peli oliai joku Duke Nukem, mutta silmät ristissäj jotin jormaa-Ellweä'
- Anonyymi
Mie oon Lieksasta tänne muuttanu. On täällä outoon porukkaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382397- 352094
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361146