Hei,
Erikoinen juttu, kun saatiin Denver DTB 148 digiboksi asennettua ja toimii muuten erittäin hyvin, mutta ilmeisesti n. 3h jälkeen sammuu itsestään. Onko muilla samoja kokemuksia ja onko asetuksissa joku kohta, josta aikakatkaisun saa pois? Ongelma on suuri, koska tv vanhalla ihmisellä, joka ei itse saa enää päälle, jos sammuu itsestään.
DENVER DTB-148 DIGIBOKSI -sammuu itsestään?
Anonyymi-ap
2
737
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä sama juttu, menee hermot.
- Anonyymi
Laitteissa on nykyisin kaikenlaisia virransäästöominaisuuksia. Jos laite sammuu, kun siihen ei ole 3 tunnin aikana koskettu, kyse lienee juuri tästä. Silloin laite toimii oikein. Opasta käyttäjää, että kaukosäätimeen pitää välillä koskea, vaihtaa kanavaa tai äänenvoimakkuutta tms.
Jos tuon 3 tunnin aikana on vaihdettu kanavaa tai tehty jotain muuta aktiviteettia, laite saattaa olla viallinen. Ota yhteys myyntipaikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081