Olen varmaankin siis aivan maailmanluokan kovimpia pierukalleja ja huipputason pieruperse.
Tuolla pierulla olisi voinut kaasuttaa keskikokoisen kurdikylän.
Katsoin samalla itseäni peilistä silmiin ja totesin ääneen suomeksi että sä tsiigaat voittajaa!
2010
Poikamiesiltani pääharrastus.
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ihmisen sanavalikko, ulosanti ja käytös on tuota luokkaa jota tämä vuosilukuhenkilö edustaa, niin en lainkaan ihmettele sitä että on paennut todellisuutta, luurankojaan ja seonnut alkoholistina lopulta päästään uskomaan todeksi omia haaveitaan, sekä uskottelee niitä muutamalle ryyppykaverilleen, jotka samalla tasolla hänen kanssaan.
- Anonyymi
Toista puolta, takapuolta taktisesti, edustamme me, sinä Numba, ja minä, peräsmiehesi Puppe sensei.
- Anonyymi
Pierudemoni on ottamassa vallan minun sielusta!
Pierudemonien kanssa ei ole leikkimistä.
Ihmettelen miksi demoni ei tilaa kahvia ystävältään senssulta?
Hällähän ollen oma salainen kahvipuutarhansa.
Ollen ollen.
2010- Anonyymi
Meikä mandoliini uskoo ufoihin, demoneihin ja menninkäisiin.
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433047Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613041- 422397
- 311883
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa871869Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251739- 481596
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä801323- 391270
- 791090