Olen varmaankin siis aivan maailmanluokan kovimpia pierukalleja ja huipputason pieruperse.
Tuolla pierulla olisi voinut kaasuttaa keskikokoisen kurdikylän.
Katsoin samalla itseäni peilistä silmiin ja totesin ääneen suomeksi että sä tsiigaat voittajaa!
2010
Poikamiesiltani pääharrastus.
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ihmisen sanavalikko, ulosanti ja käytös on tuota luokkaa jota tämä vuosilukuhenkilö edustaa, niin en lainkaan ihmettele sitä että on paennut todellisuutta, luurankojaan ja seonnut alkoholistina lopulta päästään uskomaan todeksi omia haaveitaan, sekä uskottelee niitä muutamalle ryyppykaverilleen, jotka samalla tasolla hänen kanssaan.
- Anonyymi
Toista puolta, takapuolta taktisesti, edustamme me, sinä Numba, ja minä, peräsmiehesi Puppe sensei.
- Anonyymi
Pierudemoni on ottamassa vallan minun sielusta!
Pierudemonien kanssa ei ole leikkimistä.
Ihmettelen miksi demoni ei tilaa kahvia ystävältään senssulta?
Hällähän ollen oma salainen kahvipuutarhansa.
Ollen ollen.
2010- Anonyymi
Meikä mandoliini uskoo ufoihin, demoneihin ja menninkäisiin.
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313954- 412649
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412637Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82405- 292298
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3102181- 381889
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461528- 1411487