Niin kaipaan sinua ja toivon jotain jota en oikein itsekään tiedä
Niin kauan kuin nähdään
9
275
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten kun et enää näe niin?
- Anonyymi
Kai hiljalleen unohdan
- Anonyymi
Mun löytää aivan jokaisessa somessa ja kuvaan mun elämää! Kuvataan muutenkin niin ei muutako puita!
- AnonyymiUUSI
Tarvitse kun nähdä kuvasi ni kiihotun ja tulen. Tiedän sisimmässäsi että rakastan sua vieläkin. Rakastuin suhun sillon niin lujaa rakas ai että kun mä rakastan sua. Toivottavasti oot onnellinen sen kanssa. Sen tiedän etten pääse susta yli koskaan
- AnonyymiUUSI
Oletko aloittaja? Mies? Milloin rakastuit?
- AnonyymiUUSI
Onko aloittaja mies, läheltä ??
- AnonyymiUUSI
Ei taideta kyllä enään nähdä eikä olla yhteydessä enään ikinä mua ei kiinnosta enää kun olet mua kohtaan ärsyttävä joka kerta jos sä et haluakkaan olla yhteydessä no saamasi pitää ei olla enään ikinä
- AnonyymiUUSI
Minä taas tiedän tarkalleen mitä toivon.
- AnonyymiUUSI
Mitä sä toivot??❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535976
- 755329
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462005
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773