Vuokratalojen uudet kiinteistö aloittelijat

Anonyymi-ap

Ei näytä lupaavalta /porrassiivouksia ei tehty pariinviikkoon,saunaa eipesty lattiat mustassa mönjässä roskikset tyhjentämättä.Sauna vuoroon menty toisen varatulla ajalla ja kun minä menin siellä oli miehiä saunassa,kyllä lähtivät äkkiä kun karjaisin.(KYLLÄ ASUKKAAT SEURAAVAT tehdääkö työt.Eilen oli liputuspäivä ei näkynyt lippua salossa.(nyt on monella asiaa maanantaina Riitalle! Ilmoittajaa heti jos laiminlyöntejä.

10

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko uusi kiinteistö huolto.älä täällä valita suoraan saarijärvi: riitta levänen

• Anonyymi

Elkää ruvetko itte pesemään ,maksatte vuokran johon kuuluu myös siivous.

• Anonyymi

Ehkä nyt on viisainta tarkastaa se kiinteistöhoidon sopimus. Haukkua vasta sen jälkeen. Ehkä taloyhtiö on säästänyt ja tehnyt edullisen sopimuksen, mihin ei enää kuulu kaikkea sitä mitä ennen. Jos näin on asukkaiden on tehtävä oma osansa siisteyden eteen. Ehkä nyt on parempi valjastaa voimavarat tekoihin, ei pahalla silmällä kyttäämiseen ja arvosteluun. Tällä menolla tiettyihin taloyhtiöihin ei löydetä tekijöitä kun tiedetään ettei mikään kelpaa. Myös vuokralla asuvalla on velvollisuuksia ympäristöstään, ei kaikki tule kuin Manulle illallinen. Tänään on hyvä päivä miettiä asiaa auringon paisteessa, siinä talon seinustalla tai pihakeinussa.

• Anonyymi

Aivan tosi on se hyvä kun on tällainen keskustelupalsta,mutta oppikkaa puhumaan suoraan ei seläntakana suut auki .onko sama firma täällä vesitornimäellä,ainahan uusien kimppuun hypätään
      Onnea kuitenkin mikä firma lieneekään

• Anonyymi

Täällähän voi antaa kommentteja mutta ei suoraan.

• Anonyymi

Nuoret/vanhanhakot miehet missä on teidän osallistumi en talon talkoisiin ei näy valittaa osataan kylläkin ja paljon kaljapullon korkin juuri ja juuri saa auki.. on siinäkin hommansa.

• Anonyymi

Kuka näitä vanhoja juttuja kuukausia sitten tapahtunut kirjoittelee.tammikuunlopulla miehet innostui saunomaan ja aika kului.oisko muistisairautta.😂

• Anonyymi

Pilkunnussijat ,jos kerrot toiselle kyllä asia leviää ihan toisennimissä vaikka ei itse paikalla,onneksi täällärivitalossa ei mitään ongelmia, saunotaan kun huvittaa .

• Anonyymi

Pakko se on jossain harjoitella

• Anonyymi00010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1557
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      1495
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1088
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      891
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      864
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      610
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe