Vuokratalojen uudet kiinteistö aloittelijat

Anonyymi-ap

Ei näytä lupaavalta /porrassiivouksia ei tehty pariinviikkoon,saunaa eipesty lattiat mustassa mönjässä roskikset tyhjentämättä.Sauna vuoroon menty toisen varatulla ajalla ja kun minä menin siellä oli miehiä saunassa,kyllä lähtivät äkkiä kun karjaisin.(KYLLÄ ASUKKAAT SEURAAVAT tehdääkö työt.Eilen oli liputuspäivä ei näkynyt lippua salossa.(nyt on monella asiaa maanantaina Riitalle! Ilmoittajaa heti jos laiminlyöntejä.

9

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko uusi kiinteistö huolto.älä täällä valita suoraan saarijärvi: riitta levänen

• Anonyymi

Elkää ruvetko itte pesemään ,maksatte vuokran johon kuuluu myös siivous.

• Anonyymi

Ehkä nyt on viisainta tarkastaa se kiinteistöhoidon sopimus. Haukkua vasta sen jälkeen. Ehkä taloyhtiö on säästänyt ja tehnyt edullisen sopimuksen, mihin ei enää kuulu kaikkea sitä mitä ennen. Jos näin on asukkaiden on tehtävä oma osansa siisteyden eteen. Ehkä nyt on parempi valjastaa voimavarat tekoihin, ei pahalla silmällä kyttäämiseen ja arvosteluun. Tällä menolla tiettyihin taloyhtiöihin ei löydetä tekijöitä kun tiedetään ettei mikään kelpaa. Myös vuokralla asuvalla on velvollisuuksia ympäristöstään, ei kaikki tule kuin Manulle illallinen. Tänään on hyvä päivä miettiä asiaa auringon paisteessa, siinä talon seinustalla tai pihakeinussa.

• Anonyymi

Aivan tosi on se hyvä kun on tällainen keskustelupalsta,mutta oppikkaa puhumaan suoraan ei seläntakana suut auki .onko sama firma täällä vesitornimäellä,ainahan uusien kimppuun hypätään
      Onnea kuitenkin mikä firma lieneekään

• Anonyymi

Täällähän voi antaa kommentteja mutta ei suoraan.

• Anonyymi

Nuoret/vanhanhakot miehet missä on teidän osallistumi en talon talkoisiin ei näy valittaa osataan kylläkin ja paljon kaljapullon korkin juuri ja juuri saa auki.. on siinäkin hommansa.

• Anonyymi

Kuka näitä vanhoja juttuja kuukausia sitten tapahtunut kirjoittelee.tammikuunlopulla miehet innostui saunomaan ja aika kului.oisko muistisairautta.😂

• Anonyymi

Pilkunnussijat ,jos kerrot toiselle kyllä asia leviää ihan toisennimissä vaikka ei itse paikalla,onneksi täällärivitalossa ei mitään ongelmia, saunotaan kun huvittaa .

• Anonyymi

Pakko se on jossain harjoitella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      551
      2131
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      387
      1717
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1559
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1146
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1102
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      848
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe