Vuokratalojen uudet kiinteistö aloittelijat

Anonyymi-ap

Ei näytä lupaavalta /porrassiivouksia ei tehty pariinviikkoon,saunaa eipesty lattiat mustassa mönjässä roskikset tyhjentämättä.Sauna vuoroon menty toisen varatulla ajalla ja kun minä menin siellä oli miehiä saunassa,kyllä lähtivät äkkiä kun karjaisin.(KYLLÄ ASUKKAAT SEURAAVAT tehdääkö työt.Eilen oli liputuspäivä ei näkynyt lippua salossa.(nyt on monella asiaa maanantaina Riitalle! Ilmoittajaa heti jos laiminlyöntejä.

8

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko uusi kiinteistö huolto.älä täällä valita suoraan saarijärvi: riitta levänen

• Anonyymi

Elkää ruvetko itte pesemään ,maksatte vuokran johon kuuluu myös siivous.

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä nyt on viisainta tarkastaa se kiinteistöhoidon sopimus. Haukkua vasta sen jälkeen. Ehkä taloyhtiö on säästänyt ja tehnyt edullisen sopimuksen, mihin ei enää kuulu kaikkea sitä mitä ennen. Jos näin on asukkaiden on tehtävä oma osansa siisteyden eteen. Ehkä nyt on parempi valjastaa voimavarat tekoihin, ei pahalla silmällä kyttäämiseen ja arvosteluun. Tällä menolla tiettyihin taloyhtiöihin ei löydetä tekijöitä kun tiedetään ettei mikään kelpaa. Myös vuokralla asuvalla on velvollisuuksia ympäristöstään, ei kaikki tule kuin Manulle illallinen. Tänään on hyvä päivä miettiä asiaa auringon paisteessa, siinä talon seinustalla tai pihakeinussa.

• Anonyymi
      UUSI

Aivan tosi on se hyvä kun on tällainen keskustelupalsta,mutta oppikkaa puhumaan suoraan ei seläntakana suut auki .onko sama firma täällä vesitornimäellä,ainahan uusien kimppuun hypätään
      Onnea kuitenkin mikä firma lieneekään

• Anonyymi
      UUSI

Täällähän voi antaa kommentteja mutta ei suoraan.

• Anonyymi
      UUSI

Nuoret/vanhanhakot miehet missä on teidän osallistumi en talon talkoisiin ei näy valittaa osataan kylläkin ja paljon kaljapullon korkin juuri ja juuri saa auki.. on siinäkin hommansa.

• Anonyymi
      UUSI

Kuka näitä vanhoja juttuja kuukausia sitten tapahtunut kirjoittelee.tammikuunlopulla miehet innostui saunomaan ja aika kului.oisko muistisairautta.😂

• Anonyymi
      UUSI

Pilkunnussijat ,jos kerrot toiselle kyllä asia leviää ihan toisennimissä vaikka ei itse paikalla,onneksi täällärivitalossa ei mitään ongelmia, saunotaan kun huvittaa .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      210
      9093
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5678
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      54
      4720
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      92
      4639
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3639
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3366
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      70
      3360
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2886
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2752
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2651
    Aihe