Olit elämäni munaus 👌🩷
Kippis ja kulaus
14
273
Vastaukset
- Anonyymi
Yst terv porukalla on mukava kiusata
- Anonyymi
Ihan parasta. Oot ihan kusimulkku äijä!
- Anonyymi
Mitä sitten? Ei mitään.
- Anonyymi
Hahah joo tää palstailu oli kyl kieltämättä erikoinen aika mun elämässä. Tajusin vaan että vittu että miehet on nössöjä. Kovat on puheet kyllä. Rakkaudesta ja muusta. Koko elämäni ajan ohmiset on lupailleet sitä sun tätät mutta kyllä nyt viimestään tietää että älä usko niitä koskaan
- Anonyymi
Tuskin olet yhtään sen luotettavampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kaikella tavalla vttumainen omahyvänen pska enkä mä tossa missääm vaiheessa sitä ees kiistäny
- Anonyymi
Vittu sä mitään itsekkään aikaan saa kuhan lässytät ja yrität esittää jotain feikkipaskaa mitä et tod ole. Feikki feikki feikkiiiiiiiiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu sä mitään itsekkään aikaan saa kuhan lässytät ja yrität esittää jotain feikkipaskaa mitä et tod ole. Feikki feikki feikkiiiiiiiiii
Vttu mä esitän aina meit on kolmetoooist
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat täällä karehtua tälle naista esittävälle äijälle kuin tavoittaisit tällä jonkun tietyn yksilön johon suhtaudut erittäin kummallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kaikella tavalla vttumainen omahyvänen pska enkä mä tossa missääm vaiheessa sitä ees kiistäny
Eikö se about niin mene naista esittävä äijä, että samalla mitalla mitä annetaan? Oikeastaan kysymys ei ole sulle
- Anonyymi
Palstasedän linkkejä ei kannata klikkailla ⚠️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän linkkejä ei kannata klikkailla ⚠️
Siitä vaan mun puolesta, jos kyse on esim ilkeän luonteeseen liittyvästä uteliaisuudesta, a vot
- Anonyymi
Hieno biisi. Veskun työtä oppinut arvostamaan näin vanhemmiten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415763
- 725266
- 994325
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753700Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442960
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753