Voi meitä. 😔
Aina kun olen itsekseni niin se olet sinä joka hiivit mukaan ja teen kaikki asiat kanssasi.
Sinun kanssa
14
377
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sua. 😢 Halit ja koita jaksaa.
- Anonyymi
Ota nyt ne lääkkeesi!
- Anonyymi
Sinulla ei taida olla kovinkaan uutta tai monipuolista repertuaaria tuoda pöytään kun urputat palstasedälle mielikuvitusmatkallasi kuvitellen, että se sillä muuttuu muuksi henkilöksi. Pitäisi varmaan sääliä sinua tai jotain.
- Anonyymi
Tiedän, mitä tarkoitat. Ruokaa tehdessä miettii "kyllähän tästä kaksi söisi ihan hyvin". Sängyssä palellessa "pääsisipä hänen viereen lämmittelemään ja..."
En enää mietityttämään niitä. Mutta olen miettinyt. Ihminen väkisinkin kaipaa välillä toisen ihmisen ihoa. - Anonyymi
Halaus, sellaista se on, kun on ihastunut, toinen koko ajan mielessä.
- Anonyymi
Haaveet auttaa pahimman ylitse…
- Anonyymi
Joo, ja kun ostan lipun johonkin tapahtumaan, niin aina oltava kaksi, jos vaikka kuitenkin.
Sivusta - Anonyymi
Miksi et soita?
- Anonyymi
Elokuvis vois käydä jos tykkäät hyvä leffa
- Anonyymi
Tuttua. Kaivattu on aina pienissä arkisissa jutuissa mukana.
- Anonyymi
No just näin. Ne on ne näppärät sormet ja nopee kieli. Niillä saa alkulämmöt nopeesti.
- Anonyymi
Samoin! ❤️😔
- Anonyymi
Näin käy minullekin, jo vuosia.
- Anonyymi
Sama, jo vuosia.
Sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566022
- 755349
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 443000
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773