Voiko hakkeri viedä rahaa tai rahat nettipankista? Olisiko tällöin enemmän kyseessä huijari? Joissakin nettipankeissa on nämä avainluvut papereista ja sitten vielä tekstiviestillä numerosarja.
Vaikka hakkeri pääsisi tilille niin ei voi siirtää ilman avainlukua ja tekstiviestiä rahaa toiselle tilille?
Voiko hakkeri viedä pankkitililtä rahat?
11
119
Vastaukset
- Anonyymi
Toki voi huijari ottaa rahasi. tarvii vain etäkoodit :-)
- Anonyymi
Sinä itse luovutat ne tunnusluvut sille huijarille, väärennetyn pankkisivun kautta.
- AnonyymiUUSI
Sillä huijaussivulla voidaan viedä kaikki rahat?
- Anonyymi
Kyllä. Tällaisia tapauksia suomessa tavataan jatkuvasti. Osa huijjauksia, osa suoria hakkerointeja. Yleensä näihin hakkerointitapauksiin liittyy identiteettivarkauskin.
- AnonyymiUUSI
Kuinka hakkeri käytännössä voi sitten viedä pankkitililtä rahat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka hakkeri käytännössä voi sitten viedä pankkitililtä rahat?
Kun annat tunnuslukusi huijaussivulle, huijari käyttää niitä oikealla pankin sivulla siirtäen rahat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun annat tunnuslukusi huijaussivulle, huijari käyttää niitä oikealla pankin sivulla siirtäen rahat.
Huijari tarvitsee avainnumerot paperista ja tekstiviestin koodin joten ei onnistu. Ei huijarilla ole noita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huijari tarvitsee avainnumerot paperista ja tekstiviestin koodin joten ei onnistu. Ei huijarilla ole noita.
Yleisin tapa on väärennetty lasku: Esim. sähkölaskuun vaihdettu tilinumero ja tulostettu uusi lasku. Parin kuukauden kuluttua tulee sähköyhtiöltä perintäyhtiön kautta uusi lasku. Tämä on se syy, miksi paperisista laskuista kannattaa hankkiutua eroon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se huijari saa ne koska olet sen huijaussivulla ja itse annat ne sille. Huijari on samaanaikaa oikeall pankkisivulla ja syöttää sinne antamasi "avainnumerot paperista" ja tekstiviestin koodin.
- AnonyymiUUSI
Windowsin aukot sen mahdollistaa!
- AnonyymiUUSI
Itse käytät linuxia, chrome os, mac os?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265238- 534601
- 874321
- 573533
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583188Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262826Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581