Sitä taas kysyn? Ikävöin ikävöimistäni
Rakastatko vielä mua
18
329
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan kuin hänelle kirjaimen kera rakastan H naista...💗
- Anonyymi
🩷
- Anonyymi
Kannattaisi hakea apua tuohon ristiriitaiseen kiintymyssuhdemalliin.
- Anonyymi
Saattaa olla suurempi vika sen päässä joka henkilöi näitä melko selkeitä vinkutrollauksia
- Anonyymi
Mene ammattiauttajalta hakemaan apua tuohon toisten neuvomistarpeeseen.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene ammattiauttajalta hakemaan apua tuohon toisten neuvomistarpeeseen.
sivustaItsehän juuri teet samoin eli haeppa itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän juuri teet samoin eli haeppa itse!
Ohoh no mutta kylläpäs sulla otti kipeästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla suurempi vika sen päässä joka henkilöi näitä melko selkeitä vinkutrollauksia
Olen erittäin vahvasti samaa mieltä tästä passiivisaggressiivisuuden muodosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoh no mutta kylläpäs sulla otti kipeästi
Palstasetä ei handlaa kritiikkiä. Handlaatko sinä? Tuskinpa vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen erittäin vahvasti samaa mieltä tästä passiivisaggressiivisuuden muodosta.
Taisikin teille osua arkaan paikkaan. Ihan järkevää on ottaa selvää tuosta aihepiiristä ja hakea apua sillon jos tuollaisia aloituksia tekee päivittäin useita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisikin teille osua arkaan paikkaan. Ihan järkevää on ottaa selvää tuosta aihepiiristä ja hakea apua sillon jos tuollaisia aloituksia tekee päivittäin useita.
Sinä kyllä todistit taas itsesi mihin pyrit jankuttamalla palstaäijän aloituksista, eli juuri siihrn väärään henkilöön osoitteluun mistä joku mainitsi.
- Anonyymi
Kyllä. Ikävöin edelleen.
- Anonyymi
Samoin, ehkä tää sit loppuu kun taivaanisä niin sanoo.
- Anonyymi
Rakastin J alkavaa miestä vuosia
En rakasta enää kyllä
Naiselta- Anonyymi
Illan pakollinen jiitrollaus palstasedältä..
- Anonyymi
Tottakai. Elinan ja minun rakkaus on ikuista laatua. Me vain tuhlaamme aikaa kaikkeen muuhun.
- Anonyymi
Oletko Elina kultani samaa mieltä? Miksi et laita minulle viestiä, niin voimme viimein tavata? 😘
- Anonyymi
En rakasta ei mulla ole enään mitään tunteita sua kohtaan olen tajunnu millainen kotka noita olet niin annan olla menen omaa polkua jätän sinut taakseni meille on vauva tulossa mikä sen ihanempaa olla poika vauvan kanssa lokakuusta eteen päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616120
- 755359
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443020
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783