Kerro kaikkitietävä

Anonyymi-ap

miltä rakkaus tuntuu. miehelle.

21

341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvältä matkalta.

• Anonyymi

En tiedä mistään mitään mutta rakkaus on parhaimmillaan ihanaa.

• Anonyymi

Niinpä. Kylmiäväreitä. Herkistymistä onnesta.

• Anonyymi

Se on kun kaksi ihmistä tietävät, että yhdessä kaikki on mahdollista.

• Anonyymi

Yhdessä puhalletaan samaan hiileen. Teamwork🩷⚓🙄

• Anonyymi

Teksti tv:ssä oli japanilainen runo se meni jotenkin näin

minä olin taivaassa
      taivas oli minussa

Se tuntuu suurinpiirtein tuolta Se tuntuu siltä, kuin olisi kauniin ja värikkään ihanan pilven sisällä. Itselläni parani pitkään vaivanut fyysinen kipu sydänalassa, epäilen vieläkin johtuiko todella siitä, ainakin samaan aikaan lähti.

• Anonyymi

En ole kaikkitietävä

• Anonyymi

Gupelle kommunikoinnin perusteella et tod

• Anonyymi

Lähellä asuu rakastavaiset. Ne kulkee yhdessä ja leikittelevät lemmekkäästi. Sotten pitkään aikaan ei näkynyt miestä. Nainen näytti surkealta. Yhtenä päivänä mies tuli vastaan ja näytti skeidalta. Oli menossa siihen naisen luokse. Kävin jossain seuraavana päivänä ja kun palasin takaisin näin miehen juoksevan lenkkipolulla, se näytti aivan nuorelta ja hyvinvoivalta. Pian tuli myös nainen vastaan, iho oli aivan siloinen ja lumivalkoinen, poskissa kaunis ruusun puna.

Ehkä näin harhoja. Voiko olla muka noinkin, varmaan sitten.

• Anonyymi

No alkuun se kai tuntuu kaikille samanlaiselle, katsellaan toista, hymyillään ja kaikki tuntuu niin hyvältä. Sen jälkeen aletaan katsomaan sillä silmällä että, olisipa kiva jos tuo nainen hymyilisi meillä, sitä voisi koskettaa ja katsella mitä se milloinkin tekee. Sitten asiat alkavat edistymään tai sitten astuu epävarmuus kuviin, ei se rakkautta kuoleta mutta hidastaa ja kaikki ei enää tunnukaan niin kivalta. Toki joskus kaikki menee nopeasti, mutta ei niin vahvoilla tunteilla, vaan muiden tarpeiden ja ominaisuuksien vuoksi. Olisiko se kuitenkin niin että mitä vahvemmin kokee toista kohtaan, niin ongelmia on näköpiirissä, koska toiseen koskeminen ja sen ajatteleminen edes, saa jollain tapaa hienosyisiä ajatuksia aikaiseksi, toinen muuttuu jollain tapaa "lihattomaksi" Mutta sitähän se rakkaus teettää, toinen näyttää unelmien prinssiltä tai prinsessalta. Rakkaus on kyllä kaikella tapaa mahtava asia, vaikka synnyttääkin epävarmoja tunteita, joskus pientä mustasukkaisuutta, suurta kaipuuta, ärsyttävää hellyyden tunnetta ja pakottavaa näkemisen ja kokemisen halua.
      https://www.youtube.com/watch?v=KWNvne6liVk

• Anonyymi

Tätä nykyä sanon, että se tuntuu erilaiselta eri ihmisten kanssa.

Aiemmin se on ollut euforiaa, vaaleanpunaista hattaraa, kutinaa, jatkuvia ilon kyyneleitä jne. Ja toisaalta pelkotiloja, pakokauhua. Yllättävää epävakautta.

Nyt sinun kanssa se tuntuu siltä, että haluan suojella. Olla linnake. Haaveilen sinusta, kyllä, meistä. Se tuntuu vääjäämättömältä, ei niinkään hullulta.

• Anonyymi

Vaikuttaako siihen se, miten tasapainoinen henkilö se toinen on...

• Anonyymi

Oi tuo kuulostaa ihanalta! 😍 Ite voisin sanoo, että rakkaus on sitä kaikkea ihanaa, mutta siihen kuuluu myös ne epävarmuudet, pelko, ja se kaikki että mitä jos toinen ei tunne samoin, mitä jos en kelpaa hänelle omana itsenä ja kaikkea sitä epämukavaa myös.

Mutta jos olisit hän nainen, niin tuota mä just tarvinkin, eli suojelusta. Eli hän suojelee mua kaikelta pahalta sekä myös itseään. Hän olisi mun peruskallio, johon voi nojata Aina! Niin hyvinä kuin huonoina päivinä. Ja sitä hän on jo nyt mulle ja tulevaisuudessa varmaan vielä enemmän luulisin. 😍💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaako siihen se, miten tasapainoinen henkilö se toinen on...

Hyvä kysymys!
        Jos rakkaus on rauhatonta, se kyllä jossain määrin perustuu rakkauden kohteeseen. Eli vastaan kyllä.

• Anonyymi

Luulen, että joka ainut huumausaine tällä planeetalla sisältää pätkän DNA:ta siitä, mitä rakkaus on.

• Anonyymi

Ymmärrän kokemuksellisesti pointin!
        Mut mun mielestä kannattaa välttää rakastumisen päihdyttävään vaikutukseen kiintymistä, koska se menee ohi nopeasti ja jos haluaa tunteen uudestaan, pitää vaihtaa kumppania. Siitä voi alkaa maailman surullisin kierre.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kokemuksellisesti pointin!
        Mut mun mielestä kannattaa välttää rakastumisen päihdyttävään vaikutukseen kiintymistä, koska se menee ohi nopeasti ja jos haluaa tunteen uudestaan, pitää vaihtaa kumppania. Siitä voi alkaa maailman surullisin kierre.

Minulla ei menisi ohi se alkuhuuma ellei sivulliset hämmentäisi soppaa.Kateelliset,katkerat osaa pilaamisen taidon.

• Anonyymi

Ja meillä se on sama🤍

• Anonyymi

kysy tai huutele kiusaajaporukan
      perään

• Anonyymi

Eiköhän palstasetä, eli aapee eläydy olevansa itse sellaisessa inessä. Eläydytkö sinä poju?

• Anonyymi

siltä että ei ole kun yks ja ainut daddy cool. jolle haluaa antaa sieluaan myöten kaikkensa. rakastaa syvästi ja huolehtien pusutella. sivusta naine

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      142
      5824
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5299
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4335
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3720
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3368
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2970
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1985
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1763
    Aihe