ja rakastan sua.
Opettelen sun jokaisen virheen
30
1346
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ihanasti kirjoitettu...
- AnonyymiUUSI
Eiiiiii 😫🫣
- AnonyymiUUSI
Uuuuiiii 😍
- AnonyymiUUSI
Voi ihana❤️
- AnonyymiUUSI
En ymmärtänyt. Taitaa olla naisen logiikkaa
- AnonyymiUUSI
Itse asiassa aika surullista ettet ymmärtänyt. Et ole koskaan rakastanut?
- AnonyymiUUSI
Ei oo. 😅 Oon nainen ja tuo aloitus kuulostaa mielestäni aika karmivalta. En luottaisi tuommoisen ”rakkauteen”.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo. 😅 Oon nainen ja tuo aloitus kuulostaa mielestäni aika karmivalta. En luottaisi tuommoisen ”rakkauteen”.
Ai jos haluaa oppia tuntemaan toisen kokonaan. Siinä on tutkimista.
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla kuule ihan palstasedän logiikkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta myös haiskahtaa narsistisen miehen tuulettelulta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla kuule ihan palstasedän logiikkaa.
Taitaa olla niin. Kamalaa paskaa joutuu lukemaan ja se mitä kuulen ei oo yhtään parempaa että pysykää kaukana musta ja mun rakkaudesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissahan meiss on vikoja. Tarkoittaa, että hyväksyy kumpparinsa sellaisena kun on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla niin. Kamalaa paskaa joutuu lukemaan ja se mitä kuulen ei oo yhtään parempaa että pysykää kaukana musta ja mun rakkaudesta.
Just näin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissahan meiss on vikoja. Tarkoittaa, että hyväksyy kumpparinsa sellaisena kun on.
No siinä ei varmaan muutakaan vaihtoehtoa olisi ns. Pointti on siinä miten ”joviaalisti” eli omahyväisesti tätä asiaa kelailee. Tuskin menee maaliin, mutta kuitenkin. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan samanlaiset kumisaappaat ku sullakin on 😸
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin minäkin sen tulkitsin.
- AnonyymiUUSI
Okei mä en puutu toisten virheisiin, koska kai me niitä kaikki tehdään mutta olen valmis auttaan jos apua tarvit.
- AnonyymiUUSI
Mä puutun. Mustakin löytyy virheitä ja olisin otettu jos niistä olis joku kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Jokaisella omat virheensä, joita miettiä. Ei ole kyse toisen virheistä,, vain omista. 🥲 siitä se muutos alkaa 🩷⚓
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä puutun. Mustakin löytyy virheitä ja olisin otettu jos niistä olis joku kiinnostunut.
Niin kuka meistä täydellinen ihminen olisi, mutta onhan tuo naisen virheellisyydellä skeemailu aivan naurettavaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ole virheetön. Se jos joku kiinnostuu ihmisestä virheineen päivineen kertoo siitä, että hän välittää siitä ihmisestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ole virheetön. Se jos joku kiinnostuu ihmisestä virheineen päivineen kertoo siitä, että hän välittää siitä ihmisestä.
Älä keskity mihinkään virheisiin, vaan onko hän mieleisesi.Koska virheetöntä ei ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Prööt
- AnonyymiUUSI
Hyvin oivallettu, ihana.
- AnonyymiUUSI
Tutkin sen koko ihon.
- AnonyymiUUSI
Kiitos palstasetä 🥰 Niin minäkin rakastan sinua ❤️❤️
-eero 81v- - AnonyymiUUSI
Mitä niitä opetteleen kun hyväksyy toisen sellaisena kuin tämä tarkoittaa sitä että toisen tuntee ja tietää viat ja puutteet
- AnonyymiUUSI
Niinpä. Ja en ymmärrä, että aloituksessa korostetaan sen toisen virheitä. Tuossa ollaan laitettu se toinen jo valmiiksi alisteiseen asemaan. "On virheitä mutta siltikin niiiiin rakastan". Lapsellista paskaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ja en ymmärrä, että aloituksessa korostetaan sen toisen virheitä. Tuossa ollaan laitettu se toinen jo valmiiksi alisteiseen asemaan. "On virheitä mutta siltikin niiiiin rakastan". Lapsellista paskaa.
Täysin samaa mieltä!
- AnonyymiUUSI
Ihanasti ajateltu. Kaikissa meissä on virheitä. Se joka rakastaa virheineen päivineen saattaa olla se oikea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi952177En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222171- 481963
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361363- 301346
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201046- 26966