Opettelen sun jokaisen virheen

Anonyymi-ap

ja rakastan sua.

30

1346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ihanasti kirjoitettu...

• Anonyymi
      UUSI

Eiiiiii 😫🫣

• Anonyymi
      UUSI

Uuuuiiii 😍

• Anonyymi
      UUSI

Voi ihana❤️

• Anonyymi
      UUSI

En ymmärtänyt. Taitaa olla naisen logiikkaa

• Anonyymi
        UUSI

Itse asiassa aika surullista ettet ymmärtänyt. Et ole koskaan rakastanut?

• Anonyymi
        UUSI

Ei oo. 😅 Oon nainen ja tuo aloitus kuulostaa mielestäni aika karmivalta. En luottaisi tuommoisen ”rakkauteen”.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo. 😅 Oon nainen ja tuo aloitus kuulostaa mielestäni aika karmivalta. En luottaisi tuommoisen ”rakkauteen”.

Ai jos haluaa oppia tuntemaan toisen kokonaan. Siinä on tutkimista.

• Anonyymi
        UUSI

Taitaa olla kuule ihan palstasedän logiikkaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta myös haiskahtaa narsistisen miehen tuulettelulta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla kuule ihan palstasedän logiikkaa.

Taitaa olla niin. Kamalaa paskaa joutuu lukemaan ja se mitä kuulen ei oo yhtään parempaa että pysykää kaukana musta ja mun rakkaudesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikissahan meiss on vikoja. Tarkoittaa, että hyväksyy kumpparinsa sellaisena kun on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla niin. Kamalaa paskaa joutuu lukemaan ja se mitä kuulen ei oo yhtään parempaa että pysykää kaukana musta ja mun rakkaudesta.

Just näin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikissahan meiss on vikoja. Tarkoittaa, että hyväksyy kumpparinsa sellaisena kun on.

No siinä ei varmaan muutakaan vaihtoehtoa olisi ns. Pointti on siinä miten ”joviaalisti” eli omahyväisesti tätä asiaa kelailee. Tuskin menee maaliin, mutta kuitenkin. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan samanlaiset kumisaappaat ku sullakin on 😸

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin minäkin sen tulkitsin.

• Anonyymi
      UUSI

Okei mä en puutu toisten virheisiin, koska kai me niitä kaikki tehdään mutta olen valmis auttaan jos apua tarvit.

• Anonyymi
        UUSI

Mä puutun. Mustakin löytyy virheitä ja olisin otettu jos niistä olis joku kiinnostunut.

• Anonyymi
        UUSI

Jokaisella omat virheensä, joita miettiä. Ei ole kyse toisen virheistä,, vain omista. 🥲 siitä se muutos alkaa 🩷⚓

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä puutun. Mustakin löytyy virheitä ja olisin otettu jos niistä olis joku kiinnostunut.

Niin kuka meistä täydellinen ihminen olisi, mutta onhan tuo naisen virheellisyydellä skeemailu aivan naurettavaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ole virheetön. Se jos joku kiinnostuu ihmisestä virheineen päivineen kertoo siitä, että hän välittää siitä ihmisestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ole virheetön. Se jos joku kiinnostuu ihmisestä virheineen päivineen kertoo siitä, että hän välittää siitä ihmisestä.

Älä keskity mihinkään virheisiin, vaan onko hän mieleisesi.Koska virheetöntä ei ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Prööt

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin oivallettu, ihana.

• Anonyymi
        UUSI

Tutkin sen koko ihon.

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos palstasetä 🥰 Niin minäkin rakastan sinua ❤️❤️

-eero 81v-

• Anonyymi
      UUSI

Mitä niitä opetteleen kun hyväksyy toisen sellaisena kuin tämä tarkoittaa sitä että toisen tuntee ja tietää viat ja puutteet

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä. Ja en ymmärrä, että aloituksessa korostetaan sen toisen virheitä. Tuossa ollaan laitettu se toinen jo valmiiksi alisteiseen asemaan. "On virheitä mutta siltikin niiiiin rakastan". Lapsellista paskaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Ja en ymmärrä, että aloituksessa korostetaan sen toisen virheitä. Tuossa ollaan laitettu se toinen jo valmiiksi alisteiseen asemaan. "On virheitä mutta siltikin niiiiin rakastan". Lapsellista paskaa.

Täysin samaa mieltä!

• Anonyymi
      UUSI

Ihanasti ajateltu. Kaikissa meissä on virheitä. Se joka rakastaa virheineen päivineen saattaa olla se oikea...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      95
      2177
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2171
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      1963
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1452
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1363
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1346
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1141
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1046
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      966
    Aihe