Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
Mitä haluat oikeasti
28
1260
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mulla samankaltainen, en ymmärrä välttämättä kaikkea, mutta olen ymmärtäväinen🥺sivusta toinen
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä olisin sua voinut rakastaa mutta olin arvoton sulle. Se huokui kaikesta 🙄🩷
- AnonyymiUUSI
Yritin elää kuten piti mut en voi näille tunteille yhtään mitään. Jotain vain tapahtui mitä ei ole koskaan ennen tapahtunut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritin elää kuten piti mut en voi näille tunteille yhtään mitään. Jotain vain tapahtui mitä ei ole koskaan ennen tapahtunut
Ei kumpaakaan voinut eikä voi vieläkään. Rakkaus vaan liian mahtavaa oli. Ei osattu käsitellä sitä. Mulle ei kukaan muu ole tehnyt samaa kuin sinä❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kumpaakaan voinut eikä voi vieläkään. Rakkaus vaan liian mahtavaa oli. Ei osattu käsitellä sitä. Mulle ei kukaan muu ole tehnyt samaa kuin sinä❤️🔥
En tiedä mitä tapahtui ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä tapahtui ❤️
Me ei voida muuttaa mennyttä mutta nyt meillä mahdollista korjata tilanne. Jos siis haluat yrittää 😘🩷🥲
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me ei voida muuttaa mennyttä mutta nyt meillä mahdollista korjata tilanne. Jos siis haluat yrittää 😘🩷🥲
Se vaan vaatii että uskallat sanoa kyllä meille ja tälle meidän jutulle. Ja huom sit ei enään koskaan katsota taaksepäin 🙏🩷🙄
- AnonyymiUUSI
Mee hyviä öitä
- AnonyymiUUSI
Mutta oot vaativainen. Ei sulle riitä kukaan tai siltä ainakin tuntuu 💔
- AnonyymiUUSI
Minkä suhteen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä suhteen?
No ihan kaiken tai sit oma pikku tyhmä pää keksi sen valheen että sulle riitä kuin joku täydellinen 😶
- AnonyymiUUSI
Seksiä ja Rahaa pelkästrään.
- AnonyymiUUSI
En rakasta enää enkä oo valmis enää mihinkään
- AnonyymiUUSI
anna ensin seksiä ja rahaa, sitten voit ehkä saada rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Eikö se mene toisinpäin että rahalla voi saada seksiä
- AnonyymiUUSI
Ollaan kovin samanlaisia ja nytkin sydäntä särkee kun mietin kuinka sä jaksat js kuinka haluaisin ottaa tuskaasi pois. Oot rakas nytkin vieläkin vaikka en
- AnonyymiUUSI
Rakastan sua ❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua ❤️❤️
No niin minäkin sua ❤️
- AnonyymiUUSI
Ootko se sinä keneksi luulen sun nimi loppuu a. Lla
- AnonyymiUUSI
Siis kuka kysyy ja kyllä mun nimi päättyy A
- AnonyymiUUSI
Palstamiestä vois vaikka nusasta😂
- AnonyymiUUSI
En noista kumpaakaan. Haluan vain että tiedät mitä on mun elämä.
- AnonyymiUUSI
... vaikka en tiedä mihin johtaisi. Tuntematon pelottaa ja en halua että joutuisit kärsimään takiani. Mutta tee minkä sydämesi jo tietää! 🩷🥲😘
- AnonyymiUUSI
Mitä se mies ymmärtää? 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se mies ymmärtää? 🙂
Sen tietää vain hän itse. Mutta toivon että hänen sydämensä tuntee kuten minulla. En ole ajatusten lukija enkä meedio. Mutta energiat ne vaan tuntuu ja kunnolla tuntuukin 🩷😘
- AnonyymiUUSI
Iski uskonpuute jostain syystä.
- AnonyymiUUSI
Miehelle ❤️❤️❤️❤️
Haluan, että ymmärrät kuinka tärkeä ja rakas olet❤️
Haluan elämässä eteenpäin ja että kuljet rinnallani loppielämän 🙏
Haluan luottaa sinuun ja olla itse luottamuksen arvoinen nyt ja aina🙏
Olen valmis elämääsi heti, en ole katoamassa mihinkään. Uskothan sen❤️
Naiselta❤️❤️❤️❤️ - AnonyymiUUSI
Olisin valmis yhteiseen perheily elämään ja olemaan siinä häntä varten puolisona ja lapsille äitinä. Toivoisin,että mies on tasapainoinen ja normisti tunteva ja hyvä tuloinen. Jos on näin voimme ajatella yhteistä lasta melko piankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181