Mitä haluat oikeasti

Anonyymi-ap

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?

30

2321

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla samankaltainen, en ymmärrä välttämättä kaikkea, mutta olen ymmärtäväinen🥺sivusta toinen

• Anonyymi

Kyllä mä olisin sua voinut rakastaa mutta olin arvoton sulle. Se huokui kaikesta 🙄🩷

• Anonyymi

Yritin elää kuten piti mut en voi näille tunteille yhtään mitään. Jotain vain tapahtui mitä ei ole koskaan ennen tapahtunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin elää kuten piti mut en voi näille tunteille yhtään mitään. Jotain vain tapahtui mitä ei ole koskaan ennen tapahtunut

Ei kumpaakaan voinut eikä voi vieläkään. Rakkaus vaan liian mahtavaa oli. Ei osattu käsitellä sitä. Mulle ei kukaan muu ole tehnyt samaa kuin sinä❤️‍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kumpaakaan voinut eikä voi vieläkään. Rakkaus vaan liian mahtavaa oli. Ei osattu käsitellä sitä. Mulle ei kukaan muu ole tehnyt samaa kuin sinä❤️‍🔥

En tiedä mitä tapahtui ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitä tapahtui ❤️

Me ei voida muuttaa mennyttä mutta nyt meillä mahdollista korjata tilanne. Jos siis haluat yrittää 😘🩷🥲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ei voida muuttaa mennyttä mutta nyt meillä mahdollista korjata tilanne. Jos siis haluat yrittää 😘🩷🥲

Se vaan vaatii että uskallat sanoa kyllä meille ja tälle meidän jutulle. Ja huom sit ei enään koskaan katsota taaksepäin 🙏🩷🙄

• Anonyymi

Mee hyviä öitä

• Anonyymi

Mutta oot vaativainen. Ei sulle riitä kukaan tai siltä ainakin tuntuu 💔

• Anonyymi

Minkä suhteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä suhteen?

No ihan kaiken tai sit oma pikku tyhmä pää keksi sen valheen että sulle riitä kuin joku täydellinen 😶

• Anonyymi

Seksiä ja Rahaa pelkästrään.

• Anonyymi

En rakasta enää enkä oo valmis enää mihinkään

• Anonyymi

anna ensin seksiä ja rahaa, sitten voit ehkä saada rakkautta.

• Anonyymi

Eikö se mene toisinpäin että rahalla voi saada seksiä

• Anonyymi

Ollaan kovin samanlaisia ja nytkin sydäntä särkee kun mietin kuinka sä jaksat js kuinka haluaisin ottaa tuskaasi pois. Oot rakas nytkin vieläkin vaikka en

• Anonyymi

Rakastan sua ❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan sua ❤️❤️

No niin minäkin sua ❤️

• Anonyymi

Ootko se sinä keneksi luulen sun nimi loppuu a. Lla

• Anonyymi

Siis kuka kysyy ja kyllä mun nimi päättyy A

• Anonyymi

Palstamiestä vois vaikka nusasta😂

• Anonyymi

En noista kumpaakaan. Haluan vain että tiedät mitä on mun elämä.

• Anonyymi

... vaikka en tiedä mihin johtaisi. Tuntematon pelottaa ja en halua että joutuisit kärsimään takiani. Mutta tee minkä sydämesi jo tietää! 🩷🥲😘

• Anonyymi

Mitä se mies ymmärtää? 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se mies ymmärtää? 🙂

Sen tietää vain hän itse. Mutta toivon että hänen sydämensä tuntee kuten minulla. En ole ajatusten lukija enkä meedio. Mutta energiat ne vaan tuntuu ja kunnolla tuntuukin 🩷😘

• Anonyymi

Iski uskonpuute jostain syystä.

• Anonyymi

Miehelle ❤️❤️❤️❤️
      Haluan, että ymmärrät kuinka tärkeä ja rakas olet❤️
      Haluan elämässä eteenpäin ja että kuljet rinnallani loppielämän 🙏
      Haluan luottaa sinuun ja olla itse luottamuksen arvoinen nyt ja aina🙏
      Olen valmis elämääsi heti, en ole katoamassa mihinkään. Uskothan sen❤️
      Naiselta❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Olisin valmis yhteiseen perheily elämään ja olemaan siinä häntä varten puolisona ja lapsille äitinä. Toivoisin,että mies on tasapainoinen ja normisti tunteva ja hyvä tuloinen. Jos on näin voimme ajatella yhteistä lasta melko piankin.

• Anonyymi

Sen että minun on hankala ymmärtää miksi pitää esiintyä niin monilla eri nimillä ja kanavilla ja salailla kaikkia pieniäkin asioita.

Ei herätä luottamusta ehkä liiankin rehelliselle ihmiselle joka on myös huonoista kokemuksistaan niin itselle tehtynä kuin muille annetuista oppinut lukemaan muiden ihmisten käytöstä jo aika hyvin.

Kaikki pöytään varovasti mutta kuitenkin reippaasti jos yhtään kiinnostelee niin säästetään kaikkien aikaa ja tiedetään nopeasti toimiiko vai ei.
      Eikä niin että jutellaan kuukausia niitä näitä ja naureskellaan eikä tiedetä toisista mitään edes vuoden jälkeen ja sitten riidellään kun toinen ei ollutkaan mieleinen ja erotaan, kun toisen body count ei ollutkaan se omassa mielessäsi arvaama 5 vaan 500 sen lopulta tullessa kavereilta ilmi. :D

Ennemmin siis kuolen yksinään ja käyn huorissa jos haluan tai "tarvitsee" kuin että pelaan enää tälläisiä arvaa kuka ja mitä tunnen pelejä. Saattaa jopa todella tulla halvemmaksikin ratkaisuksi kuin alkaa maksaa elatuksia sitten kun toinen osapuoli myöhemmin taas aloittaessaan pelin uudelleen "löytääkin" uuden nuoremman, komeamman/kauniimman ja rikkaamman. :)

Äiti joskus opetti meille pelin ja sen nimi on "Ole viisaampi ja lopeta ensin!"
      Toinen opetus oli "tee ihan mitä ikinä haluat, mutta itse sitten kannat kaikesta vastuusi ja kuuntelet omatuntoasi!!"

Voin kertoa että nää on todellakin ihan paskoja pelejä eikä yleensä aiheuta kun lisää harmia osata tämmösiä liiankin hyvin! :(
      Joskus kun on meinaa pakko jättää huonoja ihmisiä ja pelaajia elämästään pois syystä ja toisesta ja itkeä koska se saattaa jopa sattua kun TAAS kävi näin. Tai sitten ilmiantaa itsensä jostain tyhmyyksistä ja pyytää asioista anteeksi, koska oma sisin ei voi muuten antaa anteeksi edes itselleen.

Täydellinen yksinäisyys selvänä siis opettaa todella paljon uusia asioita ja on jopa koukuttavaa suosittelen kaikkia joskus kokeilemaan! :)

Tosin tämä on alkuun todella paljon pahempi ja rankempi kokemus kuin vituiks mennyt sieni trippi joten munattomille ei kieltämättä tälläinen elämän tyyli sovikaan, sehän on totta.

Kyseenalaistat ihan koko elämäsi kaikki mahdolliset asiat maailmassa joten pyörit todellakin hulluuden porteilla ja alkaa tuntua että se niuva voisi olla oikeastikin jopa ratkaisu asiaan!
      Kun et enää nollaakaan viikkoasi tai huonoa tilannettasi muutamalla everstillä tai muilla laillisilla huumeilla pääsi saattaa todellakin mennä hieman sekaisin kun Rambona lähdet asioitasi ratkomaan.

Mukavaa taas uutta päihteille ja väkisin vääriin ihmisiin hukattua kesää kaikille! :)

ps. muistaakaan käydä täälläkin välillä itkemässä kun asianne eivät etenekään eikä ole kikkeliä puhua muualla tai omalla nimellä. :D

Terveisin somesta mahdollisesti monellekin tuttu: MR.LD

(Näillä tiedolla saatte jo kaiken varmasti selvitettyä joten eikun heti äkkiä tylsistyneet elämänsä hukkaajat hommiin ja ränttäämään sitten tänne minusta lisää! <3)

Onhan näitä kieltämättä kiva käydä sillon tällön lukemassa, vaikken palstalla asukaan tai joka kerralla mitään itse kirjoittelekaan. :D

• Anonyymi

Mitä järkeä on monien lapsissa. Breivik voisi tuoda tappamaan nuo rattaissa olevat ex kiusaajien lapset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2063
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1390
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1251
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe