Kun ovat luopuneet asioista sen takia. Ihmiset jotka yksi, katkeria koska muilla perhe. Modernin individualismin dilemma
Ihmiset joilla on perhe ovat katkeria
13
179
Vastaukset
- Anonyymi
Se tuntuu olevan tätä aikaa ettei nuoret halua perhettä.
- Anonyymi
Siinä on vaan se ongelma, että kohta kaikki vanhoja
- Anonyymi
Minä en tee perhettä jos se on taloudellisesti typerä liike. En ala yhteiskunnan elätiksi. Ihmisillä on eri tilanteita ja olen nähny tuota raadollisuutta jo lähelläni.
- Anonyymi
Jep. Näinhän tuo on.
- Anonyymi
—————-/
- Anonyymi
Ei kai voi yleistää. On erilaisia arvoja ja niiden muuttumista oman elämäntilanteen mukaan.
- Anonyymi
Lapset on tehty, ovat aikuisia ja itsenäisiä. Nyt se elämä vasta alkaa.
- Anonyymi
AItä demokratian myötähän tarvitsee kaikki.
- Anonyymi
En ole katkera. Tosin en ole yksin, mutta jos en omia lapsia jostain syystä hommaa niin ryhdy sijais- tai adoptiovanhemmaksi tjsp.
- Anonyymi
Ei katkeruutta lain ilman perhettä.
- Anonyymi
Ei minullakaan. Ei perhe-elämä ole sellaista mitä haluan.
- Anonyymi
Elämä ln ihmisen parasta aikaa sanoi M. Nykänen. Siinä piilee huikea totuus. Elämä kaikkineen on ohitse pian. Ei pitäisi liikaa laskelmoida tai itseä säästellä. Hypätä vaan polvet ruvella keskelle epämukavuuttakin. Lapset voivat toimia apuna sitten vanhuudessa.
- Anonyymi
…Elämä on oli tarkoitus kirjoittaa 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515933
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763