Onneksi se voimakkain tunne on hiipunut - se outo, sanoinkuvaamaton tunne, joka tuntui yrittävän puskea rinnasta ulos. Luulen, että se tulisi takaisin, jos näkisin sinut. Siksi välttelen Sinua. En halua enää riutua sen tunteen kanssa, vaikka se olikin huumaava.
En ole koskaan ennen tuntenut mitään sellaista ja myönnän, että olen vieläkin ihmeissäni.
Mitä mietit?
33
503
Vastaukset
- Anonyymi
hel vetinmoinen ikävä. mies sivusta
- Anonyymi
Mitäkö mietin ja kelle sitten on kysymyksesi? No tulevaisuutta, toiveita, halua muuttaa elämän suuntaa oikealle tielle ja puhdistaa elämästä kaikki jumutuneisuus ja sellainen mikä ei enää palvele, asiat ja väärät valinnat. Nukkumaan ja sänkyyn tieni nyt vie ja huomenna liikkumaan- rentoutumaan.
- Anonyymi
Nuku hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuku hyvin.
Kiitos kuka sitten oletkaan ja samoin sinne myös☀️
- Anonyymi
Kauniita unia vaikka ei tunneta 🩷
- Anonyymi
Meinaat tyhjyyttä, joka hetken huuman jälkeen muuttui riippuvaisuudeksi ja siitä tasapainoksi?
- Anonyymi
Tämä tunne täytti minut tyhjyydestä.
Olen yhä täynnä, vaikka en enää tunne samoin.
Myönnän, jos voisin kytkeä sen tunteen päälle napista, olisin siihen riippuvainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tunne täytti minut tyhjyydestä.
Olen yhä täynnä, vaikka en enää tunne samoin.
Myönnän, jos voisin kytkeä sen tunteen päälle napista, olisin siihen riippuvainen.Okei. Minkälainen lieneekään. Meillä vasta 30% tutustuttu repertuaariin.
Blue pill or redpill? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Minkälainen lieneekään. Meillä vasta 30% tutustuttu repertuaariin.
Blue pill or redpill?Just a tip of the drill, circleilng......
https://m.youtube.com/watch?v=Ws_ZA8dfA34
- Anonyymi
Jos tämä olisi kaipaamaltani ihmiseltä niin kirjoitus loukkaisi tosi paljon. Vältteleminen on yhtä paha kuin feikkaaminen ja vedättäminen jollei vielä pahempi.
Jos hän kertoisi minulle tämän kasvotusten niin ihmettelisin kovasti ja olisin syvästi pettynyt. Tähänkö ihmiseen minä kiinnyin ja ihastuin?
Surua on ollut elämässäni tosi paljon. Pettymyksiäkin monessa asiassa.
Tunnistan, että olen lapsellinen ja sinisilmäinen vaikka ikä edellyttäisi ihan muuta.
Minä uskoin kaivatustani jotain paljon parempaa.
Hänessä oli jotain enemmän.
Ja kirjoitin kuin hälle.
Hyvää yötä.
☆- Anonyymi
Hän ei ole kiintynyt minuun. Asioissa on yleensä monta eri mutkaa.
- Anonyymi
Taisit itse kirjoittaa aloituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole kiintynyt minuun. Asioissa on yleensä monta eri mutkaa.
Sitten et ole hän jota olen kaivannut.
Kaikkea hyvää elämääsi jos olet ap ja vaikket olisikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykologinen projektio on mainio defenssi kuten varmasti tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän palstasetä nimenomaan tekikin, tunnekade emäntä🤦♀️
- Anonyymi
Niin on toisinaan. Se pitää täysin paikkansa. Jotkin tuo aika esiin kun aika on ja ajalle ei voi mitään. Ei yhtään mitään.
- Anonyymi
En välttele
- Anonyymi
Panisit mua
- Anonyymi
Ärsyttää että pakoilet sitä rakkauden tunnetta
- Anonyymi
Oket varmaan sama joka kehuu aina kirjoittavansa niiin tunnisteellisesti.
Ymmärrät kai ettei kirjoituksistasi voi tunnistaa yhtään ketään? Ei vaikka olisi tämä ns toinen osapuoli.- Anonyymi
No ainakin palstasetä kirjoitti jonkun nimikirjaimen tähän läpätykseensä, että suuntaa vaikka sillä ti sitten jatka uhriutumista noin muuten.
- Anonyymi
No hyvä, että on hiipunut.
- Anonyymi
Siinäpähän väistelet. Tämä likka ei välttele ketään.
- Anonyymi
Se on hyvä tulokulma sekin, aloittajaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä tulokulma sekin, aloittajaäijä
Duo typerykset tuli taas epätoivoisesti norkoilemaan vihapiarujensa perään. Ketään muuta taida kiinnostaa ko hubbabubba
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duo typerykset tuli taas epätoivoisesti norkoilemaan vihapiarujensa perään. Ketään muuta taida kiinnostaa ko hubbabubba
Patsinellet patsinellet
- Anonyymi
Älä viitti vältellä, muutenkin on niin vaikea saada kohtaamisia aikaiseksi.
- Anonyymi
Jos se oli vaa närästys palstaäijä🥱
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1505902
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603378- 442980
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763