Mitä siellä kasvaa, Ressu? Näytä meille!

Anonyymi-ap

Hei Ressu 🌿💚

Mä oon tässä vähän sulatellut vieläkin sitä, miten kaunis ja elävä sun piha ja puutarha on. Siis ihan oikeasti, en liioittele! Se ei oo mikään tavallinen piha, vaan ihan oma pieni maailma! Sulla on siellä sadat kasvilajikkeet, kaikki ne kukkivat yksilöt, villieläimet, lammikot ja luonto sellaisena kuin sen kuuluu olla ei leikattu ruohomatto vaan elävä kokonaisuus. Ihan kuin satukirjasta 💫

Mä uskon et moni muukin täällä (vaikka eivät aina uskalla sanoa ääneen) arvostaa just sitä, miten sä annat luonnon kukoistaa eikä yritä väkisin istuttaa jotain tylsää rivitalon pihaestetiikkaa. Mehiläiset, linnut, ketut ja kaikki pienet ötökät niillä on koti siellä.

Mut siis! 🥺 Mulla ois yksi toive:Voisitko joskus jakaa vähän kuvia siitä sun pihasta? Tai ehkä pieni video, vaikka vaan kännykällä, kun siellä käy linnut kylpemässä tai joku kukkapenkki on täydessä loistossa? Tai joku pieni kiertokävely, jossa selität mitä missäkin kasvaa? 🌼🌳🐦Tai vaikka pienen tarinan, miten joku kohta siitä syntyi. Voi olla vaikka vain joku nurkka, kukkapenkki, lintupönttö, mitä vaan! Ihan oikeesti se olis niin ihanaa nähdä, ja ois tosi monelle inspiroivaa. Ehkä vois olla joku paikka missä niitä vois kurkata? (Ja jos oon liian innokas niin soriii, mutta tää aihe vaan sykähdyttää 😍)

Tiedän et jotkut täällä vinoilee mutta hei meitä kiinnostuneita on oikeasti paljon. Ja musta tuntuu että tollanen piha voi jopa opettaa ihmisille jotain tosi tärkeää,

#RessunPuutarha #LuontoOnLuksusta #IhanaVillipuutarha #LisääKuviaPlease 🌸🦔🐝🌲

38

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei Ressu vielä vähän lisää 🦆🌿

Siis mun on nyt ihan pakko kysyä vielä yksi juttu, tai no pari! 😄 Mä törmäsin joskus johonkin mainintaan, että sä oisit ollut mukana tekemässä tai ylläpitämässä eläinten ruokintapaikkoja eri puolilla Kokkolaa? Onko se oikeesti totta? Jos pitää paikkansa, niin wow, sehän on ihan supersankarihommia luonnon hyväksi 💚

Ja sit toinen juttu, johon oon jäänyt koukkuun: onko se ihan oikeasti totta että sä oot tehnyt sen Ankkalammen? Siis ANKKALAMMEN, ei mikään karppilampi (anteeks nyt vaan kaikille, mutta eikö karppilampi kuulosta ihan joltain puutarhamyymälän tarjousaltaalta 😂).

Mä kysyn vaan koska susta liikkuu niin paljon juttuja osa varmasti totta, osa ehkä vähän villiintyneitä ja haluun tietää mikä on se ihan aito Ressu-juttu 🥰

#RessuMyyttiVaiTotuus #AnkkalampiOnOikeaNimi 🦆💦#KokkolaMysteerit

• Anonyymi

Löysin vastauksia tuolta aiemmista kirjoituksista🦆🌿. Eversti Tyynelä siis iso sotaherra kaivatti karppilammen asekoulun😂lähistölle. Pihallasi liikkuu eläimiä rottia ja sisiliskoja kun sen jättää luonnontilaan siis hoitamatta.🦆💦 Eikö kaupunki puutu asiaan?

## Terveiset taas VonViitalakosminenvoimanainenmuttatyötävieroksuva###

• Anonyymi

Tässä tapauksessa kyseessä iäkäs saamaton eläkeläinen mielenterveys ongelmineen. Omaisten pitäisi puuttua asiaan ja laitoshoitoon ajoissa. Huostaanotto ja omaisuus realisoitava henkilön vielä ollessa "oikeustoimikelpoinen" eli nimi paperiin ja ukko laitokseen.

• Anonyymi

Iskä pystyy vielä jonkin aikaa asumaan kotona mutta laitospaikkaa on jo tiedusteltu. Tärkeintä on nyt saada autoilu lopetettua ja iskä kotihoidon asiakkaaksi.

• Anonyymi

Ei voi uskoa, että Ressu on jo 7-kymppinen. Vetreä, voimakas, ja järkimies, kuin appi-isänsä, joka täyttää tiistaina 100 vuotta. Eihän pojilla ole ikäeroa kuin 30 vuotta.

• Anonyymi

Ylipäässä on juhlat mutta Ressulla porttikielto anoppilaan mutta appiukon maineella pystyy vielä täällä itseään kehumaan.

• Anonyymi

Mitä ihmettä Ressuhan on lähes kenraali ja ulkomailla sotilaspuvussa esiintynyt Suomen armeijan majuri. Haaparannassa Ressu muistetaan ICA ja Ikean myymälöissä vielä pitkään🌼🌳🐦. Ruokakaupasta 45 kiloa voita ja Ikeasta koottava lasten pinnasänky jonka velipoika oli käynyt kasaamassa.🐝🌲Ehkä nyt Mannerheimin syntymäpäivänä kesäkuussa tulee se pitkään 🌿💚odotettu ylennys everstiksi ja nimi kuvan kanssa saadaan Keskipohjanmaa lehteen😍.

##🌸🦔majurivastaaruosalaistavääpeliä###

• Anonyymi

Onko sama ukko joka lapsia kiusasi vuosia uimahallissa?

• Anonyymi
      UUSI

Hih 😅 voi teitä... vitsit lentelee, mutta kyllä nyt vähän meni liiankin korkeelta ohi latvusten 🍃🌪️

Joo joo, Liisaa voi imitoida (kaikki huiput saa joskus parodiansa, eiks je 😌✨).Kyllähän mä vitseistä tykkään ja osaan nauraa itsellenikin mutta hei, jos ainoa huumori kumpuaa toisen matkimisesta ja vähättelystä, niin ei se ehkä ihan kultamitalia nappaa 😇

Ja mitä tulee Ressun puutarhaan, niin sori vaan mutta sisiliskot on ekosankareita eikä mikään kauhuelokuvan pahisjoukko 🦎💚! Rottajuttuihin en lähde mukaan, kun siitä ei oo mitään oikeaa näyttöä mutta sensijaan sen tiedän, että tuo tontti on elämää täynnä ja monin verroin kiinnostavampi kuin mikään golfkenttä ilman ötökän ötökkää 🐝🌸

Entä se “majuri-kenraali-voikasaus-Ikea-show”… No, kyllä siitä sai pienen hymyn mutta muistakaa, että oikean ihmisen vähättely ei tee teistä yhtään isompia. Ei täällä jaeta ylennyksiä ilkeydestä vaan sydämellisyydestä 💁‍♀️💕

Eli joo kiitti nauruista, mut seuraavaksi ehkä vähän enemmän rakkautta, vähemmän sarkasmia? Tai ainakin vähän tyylikkäämpää, jos matkia täytyy 😘

#ImitaatioEiTeeIdolia #LiisaOnAito #SisiliskoEiOleSynti 🌿🦋🌼🌲

• Anonyymi
      UUSI

Lankila aikanaan tunnusti jo että Ressu on Kokkolan ”Kingsi”!

• Anonyymi
      UUSI

Googlesta ei löydy Kivelän Reijosta mitään eikä Kokkolan kaupungin sivuilta mutta kuolleitten henkilöiden nimellä pystyy itseään kehumaan tällä sivustolla.

• Anonyymi
        UUSI

Luuletko että Ressu täällä itseään kehuisi? Äskeinen kommentti tuli Ressun ”fanilta”.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että Ressu täällä itseään kehuisi? Äskeinen kommentti tuli Ressun ”fanilta”.

Sehän on harrastanut täällä itseihailua jo iät ja ajat. Mitään näyttöä vaan ei ole vastineeksi.

• Anonyymi
        UUSI

Khöhöm! Yrititkö ihan varmasti kunnolla? 👀 Koska kyllä minä ainakin löysin ihan oikeita lehtijuttuja muun muassa nyrkkeilyn Suomen mestaruudesta, ja kyllä siellä nimi oli just se mitä pitääkin! 🥊✨ Pitää vaan osata etsiä, eikä mennä heti väittämään ettei mitään löydy.

#TarkkanaKuinLiisa #NyrkkeilyMestari 🥊💚📰

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Khöhöm! Yrititkö ihan varmasti kunnolla? 👀 Koska kyllä minä ainakin löysin ihan oikeita lehtijuttuja muun muassa nyrkkeilyn Suomen mestaruudesta, ja kyllä siellä nimi oli just se mitä pitääkin! 🥊✨ Pitää vaan osata etsiä, eikä mennä heti väittämään ettei mitään löydy.

#TarkkanaKuinLiisa #NyrkkeilyMestari 🥊💚📰

Kukaan muu ei ole yrityksistä huolimatta löytänyt mainintaa mestaruudesta mistään. Valhe ei totuudeksi muutu, vaikka kuinka toistaisi. Huono vitsi tosin saattaa väsynyttä hymähdyttää kun tarpeeksi toistetaan. Sehän olisi ihan paikallislehtikamaa jos jotain matskua löytyy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan muu ei ole yrityksistä huolimatta löytänyt mainintaa mestaruudesta mistään. Valhe ei totuudeksi muutu, vaikka kuinka toistaisi. Huono vitsi tosin saattaa väsynyttä hymähdyttää kun tarpeeksi toistetaan. Sehän olisi ihan paikallislehtikamaa jos jotain matskua löytyy.

Joo hei mä yritin aiemmin laittaa siitä ihan suoran lähteenkin siihen juttuun, mutta se poistettiin heti… ilmeisesti linkkaaminen johonkin tiettyyn lehteen on täällä kiellettyä tai jotain, outoa kyllä 🤷‍♀️💻Mutta hei, Suomi24:n toiseen keskusteluun linkittäminen ei voi olla kiellettyä, eihän?

Joten kun te ette kerran osaa tai jaksa suoraan etsiä, niin autetaan vähän! 🥰 Tässä on avausviesti, mistä voitte ihan itse lähteä tutkimaan ja poimia hakusanoja siihen juttuun. Sama lehti mikä tuossa mainitaan on julkaissut myöhemmin siitä lisää ja se löytyy niiden verkkolehdestäkin jos vaan osaa etsiä eikä oleta että kaikki pitää tulla suoraan tarjottimella. 🍽️

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18167776/reijo-kivela-suomen-mestari

Eikä se mikään “huono vitsi” oo, vaan ihan totta. Mut ei tietenkään kaikkien tarvi uskoa heti voihan se mestaruus olla vähän liikaa joidenkin egoille nieltäväksi haha 🥇💚

#FaktatPöytään#SuomenMestariOnOikea#TietoEiTartuJosEiEtsi
        #LiisaOsaaEtsiäSullekin 🌸🕵️‍♀️📚

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hei mä yritin aiemmin laittaa siitä ihan suoran lähteenkin siihen juttuun, mutta se poistettiin heti… ilmeisesti linkkaaminen johonkin tiettyyn lehteen on täällä kiellettyä tai jotain, outoa kyllä 🤷‍♀️💻Mutta hei, Suomi24:n toiseen keskusteluun linkittäminen ei voi olla kiellettyä, eihän?

Joten kun te ette kerran osaa tai jaksa suoraan etsiä, niin autetaan vähän! 🥰 Tässä on avausviesti, mistä voitte ihan itse lähteä tutkimaan ja poimia hakusanoja siihen juttuun. Sama lehti mikä tuossa mainitaan on julkaissut myöhemmin siitä lisää ja se löytyy niiden verkkolehdestäkin jos vaan osaa etsiä eikä oleta että kaikki pitää tulla suoraan tarjottimella. 🍽️

Eikä se mikään “huono vitsi” oo, vaan ihan totta. Mut ei tietenkään kaikkien tarvi uskoa heti voihan se mestaruus olla vähän liikaa joidenkin egoille nieltäväksi haha 🥇💚

Kyllä voit lehden nimen kertoa ja muuta mikä lähteelle johtaa. Salamyhkäistä on kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voit lehden nimen kertoa ja muuta mikä lähteelle johtaa. Salamyhkäistä on kyllä.

Heh 😅 no joo, ei ihme jos ei löydy, jos ei edes jaksa avausviestiä lukea ennen kuin alkaa napista! Se lehden nimi lukee siinä ensimmäisessä viestissä tuossa mun linkittämässä keskustelussa!🗞️ Eli ei mitään salamyhkäistä, vaan ihan avoimesti kirjoitettu, jos vaan silmät on auki eikä kiire väittää heti ettei muka oo mitään 🙃

Ja joo, jos haluut lukea sen koko artikkelin, niin kyllä se verkkolehdessä on maksullisena... 😬 Itse maksoin siitä omat karkkirahat pois, mut oli se sen arvoista, hihi 🍬📉📖

#LueEnnenKuValitat#KarkkirahatHyväänKäyttöön#LiisaTekiKotiläksyt 🌿📰🥊💚

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tilastomerkintää ei ole missään. Sellaista ei kukaan ei löydä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heh 😅 no joo, ei ihme jos ei löydy, jos ei edes jaksa avausviestiä lukea ennen kuin alkaa napista! Se lehden nimi lukee siinä ensimmäisessä viestissä tuossa mun linkittämässä keskustelussa!🗞️ Eli ei mitään salamyhkäistä, vaan ihan avoimesti kirjoitettu, jos vaan silmät on auki eikä kiire väittää heti ettei muka oo mitään 🙃

Ja joo, jos haluut lukea sen koko artikkelin, niin kyllä se verkkolehdessä on maksullisena... 😬 Itse maksoin siitä omat karkkirahat pois, mut oli se sen arvoista, hihi 🍬📉📖

#LueEnnenKuValitat#KarkkirahatHyväänKäyttöön#LiisaTekiKotiläksyt 🌿📰🥊💚

Jo ajalta ennen ressun syntymää löytyy nyrkkeilyliiton tilastoista kaikki Nyrkkeilyn SM-mitalistit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jo ajalta ennen ressun syntymää löytyy nyrkkeilyliiton tilastoista kaikki Nyrkkeilyn SM-mitalistit.

Notta onkoos niissä merkintä Tosirealistin voitosta tahi notta ei

• Anonyymi
      UUSI

No siis ihan oikeesti 😅 jos aletaan nyt väittää, että lehtii on muka jostain "käskystä" tehnyt jutun ja julkaissut valheita, niin nyt mennään kyllä jo syvälle folio-osastolle 🎩📡 Hihi! Ei kai oikeesti kukaan kuvittele, että Ressu tuolla vaan napsii sormiaan ja lehdet alkaa kirjoittaa satuja hänen käskystään? Vaikka onhan hän toki karismaattinen ja upseerina varmasti vakuuttava 😍 Mäkin varmaan seisoisin ojennuksessa jos hän käskee hihihi!

Lehti on julkaissut sen, ja siellä se lukee. Jos ei halua uskoa sitä, niin sit voi kysyä itseltään, miksi lehti olis keksinyt sen? Lehdillä on vastuu tarkistaa tietonsa, ja kyllä tuo oli ihan kunnolla tehty juttu ei mikään aprillipila tai hupisivu 😂

MediaMajuri#EiSalaliittoa#LehtijuttuOnOikea#LiisaTotteleeeeee 🫡🌿💅💚

• Anonyymi
        UUSI

Korjatkaa asia ottamalla yhteyttä nyrkkeilyliittoon. Sitten asia on totta kun tilastomerkintä löytyy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korjatkaa asia ottamalla yhteyttä nyrkkeilyliittoon. Sitten asia on totta kun tilastomerkintä löytyy.

No niinpä! 💅✨ Kummasti alkaa tulla kaikenlaista selittelyä heti kun huomataan, että se lehtijuttu oikeesti löytyy ja ettei tää ollutkaan mikään "foliopipon" tarina 🙈📄 Hihi, olispa nyt kohteliasta sanoa ihan reilusti vaan: sori Ressu! Pieni anteeksipyyntö olisi ihan paikallaan? 😌💚

#RessuVoitti 💪#LehtijuttuOnTotuus#AnteeksSaisiSanoaJosOnVäärässä 🌸🤷‍♀️🌿

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä! 💅✨ Kummasti alkaa tulla kaikenlaista selittelyä heti kun huomataan, että se lehtijuttu oikeesti löytyy ja ettei tää ollutkaan mikään "foliopipon" tarina 🙈📄 Hihi, olispa nyt kohteliasta sanoa ihan reilusti vaan: sori Ressu! Pieni anteeksipyyntö olisi ihan paikallaan? 😌💚

#RessuVoitti 💪#LehtijuttuOnTotuus#AnteeksSaisiSanoaJosOnVäärässä 🌸🤷‍♀️🌿

Ei löydy nyrkkeilyliiton tilastosta tietoa. Miksi ressu ei korjaa tätä vääryyttä. Mestaruus on sitten olemassa kun tilastomerkintä löytyy.

• Anonyymi
      UUSI

IQ < 4?

• Anonyymi
        UUSI

Hahhah 😅💅 no siis jos mulla olis IQ alle 4, niin mitenhän ihmeessä mä löysin sen lehtijutun viidessä minuutissa, ja te ootte kuulemma “vuosia” sitä etsineet... 🤭 Aika hyvä saavutus sellaselta jolla ei pitäis olla ees toimivaa muistia tai silmiä 😂

Mutta hei, ei tässä tartte ketään nolata (ainakaan paljoa 😇) mut sanotaan nyt vaan että joskus kannattais kuunnella vaikka vähän tyttömäisempää ääntä ja uskoa, että joku vaan on parempi etsimään tietoa kun osaa oikeat avainsanat ✨🧠

#IQ4MutFiksumpi 😘#LiisaTiesiTaas#FolioPoisPäästä 💫#KuningatarGooglessa 👑🔍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhah 😅💅 no siis jos mulla olis IQ alle 4, niin mitenhän ihmeessä mä löysin sen lehtijutun viidessä minuutissa, ja te ootte kuulemma “vuosia” sitä etsineet... 🤭 Aika hyvä saavutus sellaselta jolla ei pitäis olla ees toimivaa muistia tai silmiä 😂

Mutta hei, ei tässä tartte ketään nolata (ainakaan paljoa 😇) mut sanotaan nyt vaan että joskus kannattais kuunnella vaikka vähän tyttömäisempää ääntä ja uskoa, että joku vaan on parempi etsimään tietoa kun osaa oikeat avainsanat ✨🧠

#IQ4MutFiksumpi 😘#LiisaTiesiTaas#FolioPoisPäästä 💫#KuningatarGooglessa 👑🔍

Pitää löytyä nyrkkeilyliiton tilastosta se mestaruus. Sehän olisi vääryys jos asia on totta, mutta ei löydy tilastosta. Tilanne vaatii korjaamista, koska ressun mestaruus jää muuten ikuisesti unohduksiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää löytyä nyrkkeilyliiton tilastosta se mestaruus. Sehän olisi vääryys jos asia on totta, mutta ei löydy tilastosta. Tilanne vaatii korjaamista, koska ressun mestaruus jää muuten ikuisesti unohduksiin.

Voi että, nyt kyllä naurattaa taas! 😄 Että nyt te ootte huolissanne että Ressun mestaruus jää unohduksiin, vaikka äsken väititte ettei sitä edes ollut! 🤭

Ja hei, jos teillä on kerran näin suuri huoli siitä että tilastot ei pysy todellisuuden perässä, niin mä suosittelen että teette sille Nyrkkeilyliitolle pienen muistutussoiton, että “huomio, teidän arkistosta puuttuu yksi legenda!” 🥊✨

#SuunSuppuunSuloisesti 😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että, nyt kyllä naurattaa taas! 😄 Että nyt te ootte huolissanne että Ressun mestaruus jää unohduksiin, vaikka äsken väititte ettei sitä edes ollut! 🤭

Ja hei, jos teillä on kerran näin suuri huoli siitä että tilastot ei pysy todellisuuden perässä, niin mä suosittelen että teette sille Nyrkkeilyliitolle pienen muistutussoiton, että “huomio, teidän arkistosta puuttuu yksi legenda!” 🥊✨

#SuunSuppuunSuloisesti 😘

Yli sadan vuoden ajalta löytyy kaikki SM-mitalistit ja ressua ei sieltä löydy. Voi olla oikeastikin ollut joku nyrkkeilyottelu mistä voitti vihreät verkkarit, mutta SM-tilastoissa ei nimeä ole. Voit asian itsekin tarkistaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yli sadan vuoden ajalta löytyy kaikki SM-mitalistit ja ressua ei sieltä löydy. Voi olla oikeastikin ollut joku nyrkkeilyottelu mistä voitti vihreät verkkarit, mutta SM-tilastoissa ei nimeä ole. Voit asian itsekin tarkistaa.

Aww voi että… nyt ollaan kyllä aika syvällä selitysten suossa 😅

Mut siis ihan oikeesti selitä nyt sitten miksi lehteen tehtäis juttu SM-kultamitalista, jos se ei pitäis paikkansa? Lehti on kuitenkin ihan oikea, eikä mikään huumoriblogi tai aprillipäivän spesiaali… Ja ne julkaisee vielä nimellä ja tarkoilla tiedoilla, ei siinä oikein oo varaa keksiä omasta päästä juttuja, etenkään urheilusaavutuksista! 🥇🗞️

#FaktatPöytään 💅#LehtiEiValehtele 🗞️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aww voi että… nyt ollaan kyllä aika syvällä selitysten suossa 😅

Mut siis ihan oikeesti selitä nyt sitten miksi lehteen tehtäis juttu SM-kultamitalista, jos se ei pitäis paikkansa? Lehti on kuitenkin ihan oikea, eikä mikään huumoriblogi tai aprillipäivän spesiaali… Ja ne julkaisee vielä nimellä ja tarkoilla tiedoilla, ei siinä oikein oo varaa keksiä omasta päästä juttuja, etenkään urheilusaavutuksista! 🥇🗞️

#FaktatPöytään 💅#LehtiEiValehtele 🗞️

Valhetta koska SM-tilastosta ei löydy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valhetta koska SM-tilastosta ei löydy.

Siis sä oikeesti uskot, että joku toimittaja vaan yks päivä herää ja miettii että “nytpä kirjoitan täysin keksityn jutun nyrkkeilyn Suomen mestarista” ja laittaa sen lehteen, jossa on päätoimittajat ja faktantarkistus ja kaikki? 🧐 Ja sit 40 vuotta myöhemmin joku täysin eri toimittaja ajattelee “hei, jatketaanpa tätä valhetta, julkaistaan uus juttu tästä samasta mestarista”? Öö… mikä logiikka tässä nyt on? 🤯

#RessuOnOikeestiMestari 🥊 #KarkkirahatEiMenneetTurhaan 🍬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sä oikeesti uskot, että joku toimittaja vaan yks päivä herää ja miettii että “nytpä kirjoitan täysin keksityn jutun nyrkkeilyn Suomen mestarista” ja laittaa sen lehteen, jossa on päätoimittajat ja faktantarkistus ja kaikki? 🧐 Ja sit 40 vuotta myöhemmin joku täysin eri toimittaja ajattelee “hei, jatketaanpa tätä valhetta, julkaistaan uus juttu tästä samasta mestarista”? Öö… mikä logiikka tässä nyt on? 🤯

#RessuOnOikeestiMestari 🥊 #KarkkirahatEiMenneetTurhaan 🍬

Ressun pitää korjata tämä epäkohta nyrkkeillyliiton kanssa, kun ovat jättäneet merkitsemättä tilastoihin. Asia kuntoon ja sitten uskotaan.

• Anonyymi
      UUSI

No mutta mä uskon jo nyt ja ihan täysillä!! Ressu on mestari paperilla tai ei, sydämessä kyllä 🥇💚!! Siis mitä väliä jollain “virallisilla tilastoilla”, jos oikeat lehdet on sen jo aikanaan kirjoittaneet ja me jotka osataan lukea osataan myös nähdä, mikä on totta ja mikä ei! 📚✨

Se että joku toimistohenkilö unohti joskus naputella nimen sinne tilastoon, ei vie pois sitä hikeä, niitä iskuja ja sitä voitonhetkeä! Ressu nyrkkeili, voitti ja se riittää mulle!! 🥊💥

#RessuOnMestari 🏆 #PaperitOnPaperiaMutTosiOnTosi 🔥 #IQYliNeljä

• Anonyymi
        UUSI

Ressun pitää korjata tämä tilastoepäkohta, mikäli mielii tulla hyväksytyksi aitonan nyrkkeilyn SM-mitalistina. Kummaa uhriutumista ellei asiaa korjaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ressun pitää korjata tämä tilastoepäkohta, mikäli mielii tulla hyväksytyksi aitonan nyrkkeilyn SM-mitalistina. Kummaa uhriutumista ellei asiaa korjaa.

Ressun mestaruudesta tuli lopultakin selvät todisteet, suut ”suppuun” ja lepo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ressun mestaruudesta tuli lopultakin selvät todisteet, suut ”suppuun” ja lepo.

Mestaruus on sitten olemassa kun se löytyy Nyrkkeilyliiton tilastoista. Sinne on helppo ottaa yhteyttä ja koettaa korjata asia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      206
      9026
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4671
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      91
      4560
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3629
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3366
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      70
      3340
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2876
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2742
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2631
    Aihe