Musta? Jos vaan voisin niin tekisin kyllä kaikkeni et pääsisin sänkyyn sun kans
Et tykkää enää
18
1339
Vastaukset
- Anonyymi
Lohduttavaa!
- Anonyymi
Mikset sitten tee?
- AnonyymiUUSI
No jospa tämä nainen jonka sänkyyn palstasetä mielii ei ole itse innokas tähän toimitukseen? Krooh sinun ns toiveikkuudelle
- Anonyymi
Jos mietit vaan sänkyhommia niin oot vielä kasvuvaiheessa oleva pentu tai seksiaddikti.
Voit itse valita kumpi oot.- Anonyymi
Juuri näin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
Nytkö taas suivaanuit tästä aloitajaäijän avauksesta löytämällä sen kanssa konsensuksen., jostain aiheesta? Keeper? Nietu.
- Anonyymi
Oi mikä ettei! Milloin vaan haluat. Oon valmis. 🔥
- Anonyymi
Mäkin alan olee valmis...😘🥰🤗🔥
- Anonyymi
"Tekisin kaikkeni" Salli mun nauraa. Kaikkesi ei kyllä pidä sisällään paljoakaan, jos et uskalla edes lähettää hänelle normaalia viestiä tai jutella hänen kanssaan ja pyytää kahville.
- Anonyymi
Itsehän hän aina kieltää kaiken. Olen normaali viestin lähettänyt. Yrittänyt saada jutella. Sit sai vielä postia multa
Ei toimi mutta silti kyseinen osoittaa eleillään, hymyillään ja kaikella muulla sekä näillä tuhansilla ja tuhansilla viesteillä et tykkää.
Turhauttavaa kun ei sit voi siinä ympäristössä kerjätäkään huomiota - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän hän aina kieltää kaiken. Olen normaali viestin lähettänyt. Yrittänyt saada jutella. Sit sai vielä postia multa
Ei toimi mutta silti kyseinen osoittaa eleillään, hymyillään ja kaikella muulla sekä näillä tuhansilla ja tuhansilla viesteillä et tykkää.
Turhauttavaa kun ei sit voi siinä ympäristössä kerjätäkään huomiotaHarmi
- AnonyymiUUSI
Kannattaisikohan sinun palstasedälle lähes yötä päivää avautuvan repäistä ja ladella näitä ajatuksia sille, jonka kuvittelet tämän moskan taakse? Eiköhän se sillä lähtisi johonkin suuntaan liikkeelle. Huutonaurut
- Anonyymi
"Tekisin kaikkeni, jos vaan voisin.." 😂
- Anonyymi
Niinpä! Ei kannata enää ottaa minuun mitään yhteyttä, meistä ei voi koskaan tulla edes ystäviä.
- AnonyymiUUSI
Niin aloittajasedän kohdalla taitaa puuttua tämä naisen halu. Oletko sinä muuten Haluttava?
- AnonyymiUUSI
😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😆
😘
🤗 - AnonyymiUUSI
Hän on liikuntakyvytön, varattu tai vanki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213