Lieksassa sattui varhain lauantaiaamuna raju ulosajo Yksi loukkaantui lievästi

Anonyymi-ap

LL: Vahvasti päihtynyt kuljettaja ajoi ulos tieltä Lieksassa lauantaina aamuyöllä. Ajoneuvo pyöri katon kautta ympäri ja pysähtyi tienreunan mäntyyn. Ilmoitus onnettomuudesta tuli hätäkeskukseen kello 3.44.
Sankarit taas liikenteessä! Herää kysymys; miksi loukkaantui vain lievästi?😆

21

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin Lieksaa?

• Anonyymi

Sitäpä ei tarina kerro.

• Anonyymi

Kuulin että uudelle sillalle tulee BMW: llä ajokielto. Viskoontumis vaara on ilmeinen!

• Anonyymi

Silloinhan tulee sinulekkin sillan ylituskielto. Sulla viskoutuu pääsi. Ja pahasti.

• Anonyymi

Minkä merkkinen auto?

• Anonyymi

Pircca.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pircca.

Pircca X3 King Size

• Anonyymi

Parhaat tulokset tehdään kännissä

• Anonyymi

Keskittyi auton pyöriessä ympäri tärkeimpään eli pircca oluiden suojelemiseen siksi ei ennättänyt loukkaantumaan

• Anonyymi

Levis kun mäkisen eväät.Kuskille tiedossa lasku ja kusinen tulevaisuus.

• Anonyymi

Johan Lewis & Korjaa Boys

• Anonyymi
      UUSI

Herää kysymys; miksi matkustajien/matkustajan olisi pitänyt loukkaantua vakavemmin? Sairas tuo sun kysymys!

• Anonyymi
        UUSI

Herää kysymys: Ihanko itse, maanteiden suuri ja mahtava sankari, ennätti kommentoimaan koska hyvin tiesi asiasta kirjoitettavan keskustelupalstalla?
        Esititkin hyvin asiallisen ja perustellun kysymyksen, sillä sehän ei ole millään lailla sairasta että päihteiden vaikutuksessa ajaen vaarantaa ties kuinka monien ihmisten hengen ja terveyden, erilaisista omaisuusvahingoista puhumattakaan!
        Tässäkin tapauksessa kyse on suurella todennäköisyydellä erityisen älyllisestä sekä toiset huomioon ottavasta yksilöstä. Joku selväpäinen ja huonompi ihminen voisikin kateuttaan todeta että parempi olisi niin että tekijä loukkaantuisi sen verran että muistaisi elämänsä loppuun saakka opetuksen, ja lisäksi niin että joutuisi maksamaan mahdollisimman suuret korvaukset, eikä tämän jälkeen olisi vaaraksi toisten terveydelle ja hengelle, mutta sehän on aivan hirvittävää vihapuhetta. Totta kai jokaisella on oikeus ajaa niin kovaa vauhtia ja niin humalassa kuin haluaa kenenkään siihen puuttumatta ja seurauksista millään lailla välittämättä! Kuolkoon tai vammautukoon syyttömät ihmiset vaikka loppuiäkseen, sillä pääasia on että päihteiden käyttäjät voi tehdä mielensä mukaan. Se ei ole millään lailla sairasta, kuten jo tämän kirjoituksen alussa totesin!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herää kysymys: Ihanko itse, maanteiden suuri ja mahtava sankari, ennätti kommentoimaan koska hyvin tiesi asiasta kirjoitettavan keskustelupalstalla?
        Esititkin hyvin asiallisen ja perustellun kysymyksen, sillä sehän ei ole millään lailla sairasta että päihteiden vaikutuksessa ajaen vaarantaa ties kuinka monien ihmisten hengen ja terveyden, erilaisista omaisuusvahingoista puhumattakaan!
        Tässäkin tapauksessa kyse on suurella todennäköisyydellä erityisen älyllisestä sekä toiset huomioon ottavasta yksilöstä. Joku selväpäinen ja huonompi ihminen voisikin kateuttaan todeta että parempi olisi niin että tekijä loukkaantuisi sen verran että muistaisi elämänsä loppuun saakka opetuksen, ja lisäksi niin että joutuisi maksamaan mahdollisimman suuret korvaukset, eikä tämän jälkeen olisi vaaraksi toisten terveydelle ja hengelle, mutta sehän on aivan hirvittävää vihapuhetta. Totta kai jokaisella on oikeus ajaa niin kovaa vauhtia ja niin humalassa kuin haluaa kenenkään siihen puuttumatta ja seurauksista millään lailla välittämättä! Kuolkoon tai vammautukoon syyttömät ihmiset vaikka loppuiäkseen, sillä pääasia on että päihteiden käyttäjät voi tehdä mielensä mukaan. Se ei ole millään lailla sairasta, kuten jo tämän kirjoituksen alussa totesin!

maanteiden sankari vääntääkin asian niin että aloituksessa mukamas toivotaan matkustajan/matkustajien vakavasti loukkaantumista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole maanteiden suuri sankari. En liity tapaukseen mitenkään. Satunpa vain tietämään että tämä loukkaantuja oli kyydissä ollut matkustaja, kysyit että miksi loukkaantui vain lievästi. Se toki on sairasta ajaa humalassa tai muusta aineesta päihtyneenä toisin en väittänytkään, olen myös sillä kannalla että kuski kyllä ansaitsee tuntuvan opetuksen vaikka sitten itse loukkaantumalla sillälailla miten voi tuossa käydä tms. Mutta minkä ihmeen takia matkustajan siitä kuskin järjen käyttämättä jättämisestä pitäisi sitten vakavemmin kärsiä? Itse toivon että loukkaantuja on selvinnyt ilman isompaa vauriota ja että kuski saa tuntuvat maksulaput ja muuta.
        Vastauksesi lopussa kirjoitat;
        ”Kuolkoon ja vammautukoon syyttömät ihmiset sillä pääasia on että päihteiden käyttäjät voi tehdä mielensä mukaan. Se ei ole millään lailla sairasta”
        Se on sairasta. Et ole myöskään todennut tuollaista aloituksessa. Mitä selität??

• Anonyymi
      UUSI

Nykyaikaisessa autossa on turvavyöt ja turvatyynyt, kori kestää melkoisen törmäyksen. Siksi kuljettajalla ja matkustajilla on hyvät mahdollisuudet selvitä kolarista hengissä.

• Anonyymi
        UUSI

Sivullisista niin väliä kunhan itse selviää!

• Anonyymi
      UUSI

Tilanne nopeus kun ei ole taitoihin nähden sopiva, niin silloin herkästi viskoontuu.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä kolmessapromillessa auto on tarpeen, sen verran ristipistoilla jo kävelyttää.

• Anonyymi
        UUSI

Siksi aina matkustajakoneen pilotitkin on kännissä, kun niitä pelottaa lentää selvinpäin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi aina matkustajakoneen pilotitkin on kännissä, kun niitä pelottaa lentää selvinpäin.

Kuinkahan paljon lentäjät harjoittelee kentällä taskuparkkia? Niilläkin olisi hyvä olla alkuvaiheessa kasikympin lätkä perässä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      203
      9003
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5548
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4671
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      91
      4539
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3629
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3366
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      70
      3330
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2866
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2732
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2631
    Aihe