Maksuhäiriöitä. Lukuisia. Konkurssi.
Onneksi Jere edes yrittää maksaa velkansa. Jere nousee nyrkkeilykehään hakattavaksi rahasta - sydänkohtauksia saaneena kehäraakkina. Hyvä, että ei jätä velkojaan kansan maksettavaksi.
Jere Karalahti: KONKURSSI!!!!
8
137
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti Jere voittaa ja saa rahaa velkojen maksuun. Ollut kuitenkin raittiina jo pidemmän aikaa, niin on varmasti hyvä kuntokin miehellä.
- Anonyymi
Toivottavasti Jere piestään kunnolla.
- Anonyymi
Jere on yksi päihdeongelmainen sössijä.
- Anonyymi
On kyllä avuton tyyppi, jos noin pienten summien takia antaa yrityksen ajautua konkurssiin. Ei minkäänlaista osaamista. Kannattaako edes lähteä yrittäjäksi noin surkealla osaamisella?
- Anonyymi
VELAT TULEE MAKSUUN!
- Anonyymi
Miehen sydän buutannut ja nyt lähtee kehää... humoristi
- Anonyymi
Antakaa toisten elää ja tulkaa pois tyhjiöstä, jossa olette eläneet koko elämänne 😎.
- Anonyymi
Miksei tämä mies mene jääkiekkovalmentajaksi? Siitä sentään tietäisi jotain. Tai urheilutoimittajaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169242
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266048- 1034908
- 614858
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592911- 432701