En tiedä mistä aloittaisin, koska mieleni on täynnä sinua, jatkuvasti. Olen rakastunut sinuun, enkä osaa enää peitellä sitä itseltänikään. Haaveilen sinusta päivin ja öin. Tunnen kehossani sinut, vaikka et ole vieressäni. Joka hetki, kun ajattelen sinua ja niitä hetkiä on paljon minussa herää valtava kaipuu, täynnä intohimoa ja levotonta toivoa. Olen kuin jatkuvasti latautunut, odottava ja haluava.
En voi olla ajattelematta, kuinka herätit minussa tämän kaiken. Kuinka sait minut rakastumaan. En syytä sinua, mutta sydämeni ei tottele järkeä, ja nyt olemme keskellä jotain hyvin vaikeaa. Tilanteemme ei ole yksinkertainen, ja silti toivon, unelmoin ja kaipaan, sinua, meitä, jotain mikä ehkä ei ole edes mahdollista.
Silti halusin sanoa tämän. Koska tunnet niin kuin tämä, ei pysy hiljaa.
Oikea tietää
32
1040
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oikeakaan voi tietää.
- Anonyymi
Ei todellakaan tiedä. Hiljaisuus kertoo karua tarinaa.
- Anonyymi
Kaunista
- Anonyymi
nämä o niin ylimielisiä luulla että oikea tietää ei varmaan tie jos et puhu miksi kirjoitat ilman tunnistetta mikä tarkotus härregyd
- Anonyymi
Mihin sä niitä tunnisteita tarttisit ja tuo loppu olis mul ollu härtsyygelis jos olisin tuohon tapaan kirjottan mu muuten ihan hyvin yritit matkia mitenkä noin muuten elo narsistisen luonteen omaavana sujuu kannattaa keskittyä siihen omaan elämääsi ennen kun pilaat sen
- Anonyymi
Kerro joku tunniste kenelle kirjoitat?
- Anonyymi
Palstaäijä lisäilee milloin mitäkin tunnistetta tähän sentimentaalisen proosaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaäijä lisäilee milloin mitäkin tunnistetta tähän sentimentaalisen proosaansa
Huomenta joutomies ernest... sinäkin jo täällä ehtinyt ahkeroida :)
- Anonyymi
Meitä ei koskaan ollut kunnolla
Eikä koskaan tule olemaankaan.
Nyt kun tiedän enenpi myös pysyn poissa kun lähden
Oli vain konsepti rakkaudesta mitä kumpikin piti ja pitää hasveisaan yllä
Mutta ei mitenkään realisoitavissa ihan oikeaan todellisuuteen ...
Jotain pientä yritystä oli pari kuukautta sitten
mut sekin kaatui kun ilmeni et kumpiki valehteli- Anonyymi
Ni no silloinhan teistä ei edes kumpikaan pidä mitään yllä kun korkeintaan seksin takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ni no silloinhan teistä ei edes kumpikaan pidä mitään yllä kun korkeintaan seksin takia
Sinulla se riittää näitä tulkintojen haaroja joka lähtöön sitä mukaa kun aloittajaäijä suoltaa lisää tekstiä. Olet sekaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla se riittää näitä tulkintojen haaroja joka lähtöön sitä mukaa kun aloittajaäijä suoltaa lisää tekstiä. Olet sekaisin
Voi olla ja tulkintoja aiheeseen kuin aiheiseen ei ymmärtääkseni pitäs olla edes mahdotonta vetää hatusta sitä olen monesti ihmetelly että miten ai osuu oikiaan kun joku koira ai kuitee älähtää vaik ei täällä niin kovin usei enään kommentoida kehtaakkaan
- Anonyymi
Onko tämä tekoälyllä tehty?
- Anonyymi
Tuskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin
Harmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi
Joku varmaan osaa itsekin keksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on nykyisin harvassa😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämä nk tunneaddikti palstaäijä. Voimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämä nk tunneaddikti palstaäijä. Voimia.
Olet vaan kateellinen kun oma mielikuvitus niin olematon 😏
- Anonyymi
Sisältää kirjoitusvirheitä, joten ei ole tekoälyn tekemä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin.
- Anonyymi
Jaa no mua ny ei ole itseäni kiinnostanu aikoihin mitä tunnen suurelta osin tunteista ole kun haittaa jos ei niitä itse hallitse ja siksi toisekseen nää kun joskus sitä yrittäjänkin arkea tuli harkituksi ni se on maailma missä ei ole tunteille sijaa on pystytyävä ja osattava tehdä kylmiä ratkaisuja jos ei yritys tuota vaikka konseptin pitäisi varmuudella olla toimiva silloin löytyy yleensä työntekijöiden joukosta joku syö kuormasta jollain tavalla käsittää koko työntekijä määrän aina johtoa myöden
- Anonyymi
Voin pitkälti samaistua.
- Anonyymi
Minäkin ajattelen sua 24/7. Tunnet sen sisimmässäsi ja kehossasi.
Ps. Oikea kyllä tietää 😉 - Anonyymi
Ajattele, jos onkin vaikka molemminpuolista.❤️
- Anonyymi
🔥🔥
- Anonyymi
Ihana olet.❤️
- Anonyymi
Käytännössä asiat hoidetaan ei mielikuvissa myllertäen.
- Anonyymi
Toiset ilmeisesti selviää poskisolistina kunhan torvet soi ja pysyy bikinit jalassa
- Anonyymi
Tiedän kaiken tuon. 😥
- Anonyymi
Miksi kirjoitat tänne, etkä kaivatullesi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515933
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763