Sotkamo liikuntapaikkakuntana on suuressa viisaudessa laittamassa sisäliikuntapaikat maksullisiksi. Tämä aiheuttaa jumppien ja sisäpelien vähenemistä varsinkin aikuisten keskuudessa. Seurauksena voi liikkumisen väheneminen näkyä terveyshaittoina. Laittaako Sotkamon kunta myös ulkoliikuntapaikat talvella maksullisiksi, kuten ulkojäät ja hiihtoladut. Olisihan se vähintään tasapuolista.
Liikuntapaikkakunta Sotkamo
10
495
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta ihan hyvä se on laittaa maksu sillä ei niitten ylläpito ole ilmaista edelleenkään ja hyvä jos 4€ kerta käynti ja laduilla olisi 10€ päivä maksu sekä jääkentille 5€ päivä.
- Anonyymi
Niin ylläpitohan maksa, mutta vähävaraisiin se iskee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haitanneeko tuo.
t. Persu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkööt vähävaraiset sitten kävelemään tai harrastamaan jotain muuta ilmaista
- Anonyymi
Pitäisi laittaa liikuntapaikkojen hinnoittelu neliöhintaan perustuen, vaikka parikymppiä neliö/ kerta rupeaisi koppipelin harrastajatkin maksamaan kentän huolto kuluja.
- Anonyymi
Ne maksaa jotka maksaa ja eihän jäähallin pitkokaan ilmaista ole..On mennyt se aika kausi ohi milloin oli maksuttomia juttuja käytössä.
- Anonyymi
Outoa moderointia tässä keskustelussa.
- Anonyymi
Onhan vaihtoehtona olla käyttämättä maksullisia sali/kenttä vuoroja olkoot tyhjän panttina.
- Anonyymi
Myös Mustolan uudelle yleidurheilukrntälle vois laittaa käyttömaksun. Ei sitäkään ilmaiseksi rakennettu..
Ainakin täys- ja yli-ikäisille urheilikoille. - Anonyymi
Niin on edulliset hinnat että ei jää joukkueen jäsenelle kuin noin 2€/kerta maksettavaa. Ei mielestäni ole liian kallista kenellekkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802