Eli onko muita samanlaisia, minua kun viehättää suuresti nämät "heterouden ilmentymät" kuten missit, mallit jne.. Minulla on muutama lesbo ystävä jotka ihmettelevät aina suuresti makuani (ärsyttävää!) kun kuulemma pitäisi tykätä kaikenmaailman poikamaisista... YÖK! Minä nyt en vain voi sille mitään että suvit ja mirat ja karitat ovat minulle kaikkein ihanimpia päiväunia... Huoh... Sellaisen kun saisi...
missit... :)
11
2061
Vastaukset
- Doris
Kyllä missityyppinen on minunkin naisihanne. Ja ns. fitnesstyyliset doorikset. Poikamaiset ei kiinnosta pätkääkään. Nainen täytyy olla Nainen.
Itse en ole kumpaakaan vaan sellainen sporttinen ja hieman naisellisen lihaksikas.- ei kiinnosta sinänsä
Sporttinen ulkomuoto sytyttää.
- Leppis
Missit: evvk!
Poikamaiset naiset on mun makuuni ehdottomasti. :) Homoseksuaaleja on ainakin kahdenlaisia. Koska en ole sellainen, en voi tietää muunlaisista.
Feminiinilesbot-ja homot ovat suhteen tyttöja ja naisia. Sen huomaa käytöksestä, puheesta, vaatteista. Feminiinihomot ovat sellaisia kuin Antti Tuisku (vaikka hän ei kaikkien mielestä homo ole). Maskuliinihomoa taas ei tunnista kukaan, ellei tämä itse sitä kerro.
Maskuliinilesbot ovat taas miesmäisiä naisia. Heidät myös erottaa helpoiten.
Usein nämä kaksi päätyvät yhteen, mutta usein eivät päädy. Siihen ei ole mitään vedenpitävää faktaa.
Lesbot on ihq- heti kun
hän aukaisee suunsa.
Ja aivan totta, yleensä nämä päätyvät yhteen, mutta usein eivätkään=)
Ja se että on femme ei tarkoita että on suhteen "nainen". - kaide
"Maskuliinihomoa taas ei tunnista kukaan, ellei tämä itse sitä kerro."
Kuten ei tunnista myöskään feminiinilesboa. Toki on todettava, ettei lepakkoja eikä homoja voi jakaa noin karkeasti kahteen kategoriaan, kyllä homoistakin (yhtälailla kuin heteroistakin) löytyy vivahde-eroja tuolla maskuliinisuus-feminiinisyys-akselilla. Eihän heteromiehiäkään voi jakaa "äijiin" ja "tohvelisankareihin", löytyy sieltä välimaastostakin ihmisiä.
Suhteen tyttö ja nainen... Riippuu varmaan suhteesta, mikäli ajattelit sitä kuka suhteessa on "mies" ja kumpi "nainen". Oman kokemukseni (sisältää myös vertailua lähipiiristä) mukaan onnistuneet lepakkosuhteet ovat varsin tasa-arvoisia, koska ulkoisesta olemuksesta ja meikkausinnostuksesta huolimatta molemmat osapuolet ovat kuitenkin naisia. Arjessa eri askareita tekee se joka osaa ja kerkeää, eikä töitä ole syytä jakaa sen perusteella että ne ovat miesten tai naisten.
Ja ylipäänsä, eihän kaikki lepakkoparit ole tuollaisia feminiinilesbo-maskuliinilesbo-yhdistelmiä. On myös maskuliini- ja feminiinipareja myös. Tälläkin palstalla aika moni on kertonut olevansa feminiini ja pitävänsä nimenomaa feminiineistä naisista, mutta onneksi meille "maskuliinisillekin" (vaikka itse käyttäisin mielummin sanaa "poikamainen", maskuliininen tuntuu vähän turhan miehekkäältä näin naiselle) tuntuu löytyvät kysyntää mikäli palstalaisten kirjoituksiin on uskomista.:)
Mun mustaki lesbot on ihq :) - kaide
heti kun kirjoitti:
hän aukaisee suunsa.
Ja aivan totta, yleensä nämä päätyvät yhteen, mutta usein eivätkään=)
Ja se että on femme ei tarkoita että on suhteen "nainen".On homoja, jotka tunnistaa heti, mutta sitten on myös homoja joita ei tunnista. Missä ne kaikki sitten on? Jaa, vaikea sanoa kun niitä ei tunnista.:) Vastaan on tullut myös muutama heteromies, joista olisi voinut vaikka vannoa, että ovat homoja, mutta ei.
- minäminä
Ei ole järkeä valittaa, että sinun naismakuasi ollaan arvostelemassa, jos itse sanot YÖK poikamaisista naisista. Ei kaikkien ole pakko pitää kaikesta, mut sen voi sanoo vähän kohteliaammin. Itse kyllä tykkään lähes kaikentyylisistä, paitsi misseistä, vaikka ei nekään ole yök :)
- adalia2
Itseänikin viehättää eniten juuri nämä "heterouden ilmentymät". Ainoa haittapuoli on, että ne yleensä ovatkin heteroita. :(
- Poppeli
Tuntuu hassulta, kun joidenkin ihmisten on niin vaikea käsittää, että "missityttö" voi aivan yhtä hyvin olla lesbo.
Minä kai sitten näytän tältä niin sanotulta heterouden perikuvalta nätteine naamatauluineni ja vyötärölle asti ulottuvine hiuksineni. Mutta silti olen lesbo. Minä näytän minulta ja olen oma itseni. Piste.- huomattaisiin
Itselläni hieman samanlainen tilanne, eli tuskin kukaan tunnistaa ulkonäön perusteella lesboksi. Ja uskokaa tai älkää, se on välillä melko tuskastuttavaa! Olen monia kertoja tutustunut muihin lesboihin esim. työ- tai harrastuskuvioiden kautta, eivätkä he ole koskaan tajunneet minun olevan. Sen on saanut rautalangasta vääntää erilaisin silmäniskuin tai aukaista suunsa ja kertoa, että hei, huomaatko. Vastaan on katsottu melkein suu auki. Olinpa Suomessa tai ulkomailla, sama juttu. Peräti kerran minut on lesbo lesboksi tunnistanut, tietämäni mukaan.
En nyt menisi vannomaan että olen mitenkään erityisen kaunis, mutta naisellisen näköinen kyllä kasvoiltani ja hiukset ovat pitkät. Pukeutuakin saatan melko naisellisesti, tilanteen huomioonottaen päällä voi olla minihame ja korkokengätkin.
Halutessani voin kyllä näyttää melko maskuliiniseltakin, kokoa löytyy ja niitä lihaksia myös, vaikkei liikaa. Muodoiltanikaan en ole supernaisellinen, vaan sporttityyppiä. Mieheksikin on luultu hämärällä lenkkipolulla hiusten ollessa kiinni.
Tyytyväinen ole ulkonäkööni, mutta välillä sitä toivoisi, että tunnistettaisiin myös... Koskaan ei ole kukaan tuntematon nainen lähestynyt baarissa, miehet kyllä. Nykyään olenkin yrittänyt pukeutua vähän vähemmän naisellisesti, että edes joskus huomattaisiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877