Suomessa on ihmisiä joilla on keskusteluyhteys ET porukoihin, joko suoraan telepaattisesti tai kanavoinnin kautta. Tieto ET yhteyksien olemassaolosta lienee vähäistä, vain ihmisellä itsellään, jatai hänen ystävillään, jatai joukolla tuttavien tuttavia, jatai jopa joukolla maksavia asiakkaita.
Tieteellisen tutkimuksen vaatimuksia noudattava tutkimus siitä, onko väitetty ET olento todella olemassa, olisi varsin helppo tehtävä koulutetulle tutkijalle. Aloite tutkimuksen tekemiselle voi tulla joko yhteyshenkilöltä tai tutkijalta. Käsitykseni mukaan on jokseenkin varmaa että näin voidaan todistaa ET olemassaolo. Tutkimus voidaan toistaa eri yhteyshenkilöillä, ja eri tutkijat voivat toistaa tutkimuksen.
Viimeistään tässä vaiheessa ET yhteydet voisi työntää laajaan julkisuuteen, so kertoa kansalle ET olemassaolosta. Tarkoituksena olisi myös hankkia rahoitus ET yhteyksien sisällön tutkimuksiin tai julkaisemiseen.
Ajan myötä ET yhteyksistä tulisi tulla osa yritysten, yhteisöjen ja yksilöiden käytössä olevia keinoja omien tavoitteidensa saavuttamisessa.
ET yhteyksien arkipäiväistäminen
18
213
Vastaukset
- Anonyymi
Laa-laa-maassa ihan kaikki on mahdollista. Sinuna hankkisin ensimmäiseksi kriittisen ajattelutaidon. Se on toki vaikeaa, kun on päästänyt itsensä tuolle tasolle, mutta kuitenkin vielä tehtävissä.
- Anonyymi
Vittuilu on luuserin katkeruutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittuilu on luuserin katkeruutta.
Niin varmaan sitten. Mieluummin tosin luuseri, kuin tälläisiä tekstejä tosina tehtaileva tai niitä sellaisena pitävä.
Olen aika huono arvioimaan näitä kanavointeja, koska luottamus näihin on erittäin heikkoa. Syynä on lukemattomat sellaiset, jotka puhuu niin älytöntä soopaa ettei ne mene edes sadusta.
Siinä vaiheessa kun joku kanavoitsija kertoo jotakin sellaista merkittävää, mitä me ihmiset tiedämme vasta myöhemmin, niin sellaista voisi vähän kuunnellakin.
He voisivat kertoa johonkin tähtitieteelliseen mysteeriin vastauksen, taikka painovoimaan liittyen, valonnopeuteen liittyen, pimeään aineeseen ja energiaan liittyen, tai muuta vastaavaa...
...Mutta sellaisesta mistään ei ole kaiketi kuultu. Mikään ennuste ei ole toteutunut siten että se ylittäisi uutiskynnystä.
Kaikki puheet kuulostaa Star Warsin käsikirjoitukselta ja nuo tarinat ovat muodostuneet täsmälleen samalla tavalla kuin uskonnot, eli pala kerrallaan sieltä täältä yhteen koottua tarinaa.
Näihin vihkiytyneet voisivat kertoa merkityksellisistä kanavoinneista, niistä jotka eivät ole jääneet pelkäksi sananhelinäksi.- Anonyymi
Samoilla linjoilla.
"Siinä vaiheessa kun joku kanavoitsija kertoo jotakin sellaista merkittävää, mitä me ihmiset tiedämme vasta myöhemmin, niin sellaista voisi vähän kuunnellakin."
Minulla on armaankin antenni rikki kun vieraan älyn piti käydä paikan päällä valistamassa.
11.9.2019 ymmärsin olentoja siten että ei ole odotettavissa kuin ikäviä asioita mitkä kärjistyvät vielä Suomen osalta.
Siksi viittasin SUTin ilmoituksessa vihjaavaan 11.9 päivämäärään että "eikö hälyytyskellot soi"
Toin esiin myös sen että Suomi oli tuolloin EU:n puheenjohtajana ja ehdotin totuuden ufojen olemassaolosta tuotavan esiin. VIeras äly oli täällä ja puolustusvoimat sitä todistamassa.
Nyt tuo kaikki ylimielisyys kaatuu koko Euroopan niskaan. Ei tarvitse kuunnella vieraan älyn varoituksia plaap.plaap...
Olennot syyttivät myös osaltaan suomalaisia. Olen monen mielestä varmaan joku putinisti taikka vähintään joku hänen kätyrinsä.
Olennot kertoivat syitä mistä kaikki "sai" saa alkunsa.
Olennot kertoivat esim. F-35 hävittäjien hankinnan olevan paha virhe.
Olennoilla oli tarjolla jotain tilalle, mutta ketä kiinnostaa.
Kirjoitin hieman asioista SUTin ilmoitukseen, muuta eipä niitä julkaistu.
Kymmeniä vuosia sitten perehdyin hieman kanavointiin enkä löytänyt siitä mitään kiinnostavaa. Kaikki vaikutti keksityltä.
Olisiko joku kanavoija hyvä ja kertoisi miltä ufon sisällä näyttää.
Minulla kun on sieltä kuvia niin voitaisiin verrata niitä sitten.
Mielellään monista eri aluksista koska erojakin varmasti on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoilla linjoilla.
"Siinä vaiheessa kun joku kanavoitsija kertoo jotakin sellaista merkittävää, mitä me ihmiset tiedämme vasta myöhemmin, niin sellaista voisi vähän kuunnellakin."
Minulla on armaankin antenni rikki kun vieraan älyn piti käydä paikan päällä valistamassa.
11.9.2019 ymmärsin olentoja siten että ei ole odotettavissa kuin ikäviä asioita mitkä kärjistyvät vielä Suomen osalta.
Siksi viittasin SUTin ilmoituksessa vihjaavaan 11.9 päivämäärään että "eikö hälyytyskellot soi"
Toin esiin myös sen että Suomi oli tuolloin EU:n puheenjohtajana ja ehdotin totuuden ufojen olemassaolosta tuotavan esiin. VIeras äly oli täällä ja puolustusvoimat sitä todistamassa.
Nyt tuo kaikki ylimielisyys kaatuu koko Euroopan niskaan. Ei tarvitse kuunnella vieraan älyn varoituksia plaap.plaap...
Olennot syyttivät myös osaltaan suomalaisia. Olen monen mielestä varmaan joku putinisti taikka vähintään joku hänen kätyrinsä.
Olennot kertoivat syitä mistä kaikki "sai" saa alkunsa.
Olennot kertoivat esim. F-35 hävittäjien hankinnan olevan paha virhe.
Olennoilla oli tarjolla jotain tilalle, mutta ketä kiinnostaa.
Kirjoitin hieman asioista SUTin ilmoitukseen, muuta eipä niitä julkaistu.
Kymmeniä vuosia sitten perehdyin hieman kanavointiin enkä löytänyt siitä mitään kiinnostavaa. Kaikki vaikutti keksityltä.
Olisiko joku kanavoija hyvä ja kertoisi miltä ufon sisällä näyttää.
Minulla kun on sieltä kuvia niin voitaisiin verrata niitä sitten.
Mielellään monista eri aluksista koska erojakin varmasti on."Kymmeniä vuosia sitten perehdyin hieman kanavointiin enkä löytänyt siitä mitään kiinnostavaa. Kaikki vaikutti keksityltä."
Hienoa. Nyt kun sovellat tätä omiin tolkuttomiin juttuihisi, niin hyvä tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kymmeniä vuosia sitten perehdyin hieman kanavointiin enkä löytänyt siitä mitään kiinnostavaa. Kaikki vaikutti keksityltä."
Hienoa. Nyt kun sovellat tätä omiin tolkuttomiin juttuihisi, niin hyvä tulee.Kerroppas mikä jutussani on tolkutonta?
Minä voin halutessani esittää todisteet väitteilleni, kanavoijat tehköön saman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppas mikä jutussani on tolkutonta?
Minä voin halutessani esittää todisteet väitteilleni, kanavoijat tehköön saman.Voit halutessasi. Niinpä tietysti. Sitten vain faktaa kehiin, se nimittäin olisi etusivun uutinen ympäri maailman. Mutta aina löytyy joku selitys miksi niitä "todisteita" ei saa näytille. Kaltaisiasi mahtuu 13 tusinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit halutessasi. Niinpä tietysti. Sitten vain faktaa kehiin, se nimittäin olisi etusivun uutinen ympäri maailman. Mutta aina löytyy joku selitys miksi niitä "todisteita" ei saa näytille. Kaltaisiasi mahtuu 13 tusinaan.
Kerro mikä on tolkutonta niin lähdetään siitä. Anna sen laskupääsi esittelyn olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mikä on tolkutonta niin lähdetään siitä. Anna sen laskupääsi esittelyn olla.
Eli puheista huolimatta ei ollut tarjota todisteita. Kuinka yllättävää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli puheista huolimatta ei ollut tarjota todisteita. Kuinka yllättävää.
Aloittaja kirjoittaa näin: "Tieteellisen tutkimuksen vaatimuksia noudattava tutkimus siitä, onko väitetty ET olento todella olemassa, olisi varsin helppo tehtävä koulutetulle tutkijalle."
Minulle asia on selvä: Vieras äly on täällä.
Tämä tieto perustuu siihen että olen tavannut ja kuvannut heitä.
Joten minun osaltani ei sen kummempia tutkimuksia tarvita.
Jos joku epäilee niin voihan poliisi tarkistaa asian.
Tehdään sitten vaikka isompi juttu siitä kuinka turvassa suomalaiset vieraalta älyltä ovat.
Tutkitaan vaikka röntgenkuvia, olisiko kansalaisten koskemattomuus pykälä rikkoutunut.
Tiedä vaikka saisin korvauksia ja maksajana veronmaksaja.
Omien kokemuksieni pohjalta kanavoinnit on jotenkin kaukana todellisuudesta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kirjoittaa näin: "Tieteellisen tutkimuksen vaatimuksia noudattava tutkimus siitä, onko väitetty ET olento todella olemassa, olisi varsin helppo tehtävä koulutetulle tutkijalle."
Minulle asia on selvä: Vieras äly on täällä.
Joten minun osaltani ei sen kummempia tutkimuksia tarvita.
Jos joku epäilee niin voihan poliisi tarkistaa asian.
Tehdään sitten vaikka isompi juttu siitä kuinka turvassa suomalaiset vieraalta älyltä ovat.
Tutkitaan vaikka röntgenkuvia, olisiko kansalaisten koskemattomuus pykälä rikkoutunut.
Tiedä vaikka saisin korvauksia ja maksajana veronmaksaja.
Omien kokemuksieni pohjalta kanavoinnit on jotenkin kaukana todellisuudesta."Minulle asia on selvä: Vieras äly on täällä.
Joten minun osaltani ei sen kummempia tutkimuksia tarvita."
Ketään ei niinku kiinnosta mitä mieltä sinä olet, tai mitä sinä luulet tietäväsi. Sinä esität todellisuudesta väitteitä, joista jokainen normijärkinen haluaa todisteita. Sinulla ei ole niitä esittää, joten olet vain yksi tuhansista itsestään liikaa luulevista, jotka huutelevat joko omaa erinomaisuuttaan tai "tietoaan" kaikenmaailman anonyymeillä nettipalstoilla, mutta eivät kykene niiden tueksi esittämään mitään todisteita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Minulle asia on selvä: Vieras äly on täällä.
Joten minun osaltani ei sen kummempia tutkimuksia tarvita."
Ketään ei niinku kiinnosta mitä mieltä sinä olet, tai mitä sinä luulet tietäväsi. Sinä esität todellisuudesta väitteitä, joista jokainen normijärkinen haluaa todisteita. Sinulla ei ole niitä esittää, joten olet vain yksi tuhansista itsestään liikaa luulevista, jotka huutelevat joko omaa erinomaisuuttaan tai "tietoaan" kaikenmaailman anonyymeillä nettipalstoilla, mutta eivät kykene niiden tueksi esittämään mitään todisteita.Olen lähettänyt kuvia ufoista esim. presidentti Sauli Niinistölle ihan omalla nimellä, joten kaikenmaailman anonyymit nettipalstat voit unohtaa.
Jos ihmisellä on luuloja itsestään, niin loputkin karisevat kohdatessa vierasta älyä.
Pitäisi tuon tajuta mutta ei.
"Ketään ei niinku kiinnosta mitä mieltä sinä olet, tai mitä sinä luulet tietäväsi."
Siis miksi pitää hakkeroida televisio, puhelimet ja tietokone jos ei kiinnosta.
Ja kun ei riittäisi niin murtaudutaan asuntoon ja tuhotaan mm. ufokuvia sisältävä muistitikku.
Ja ulko-ovi jätetään selkosen selälleen.
Kanavoijat muokkaavat vieraan älyn mieleisekseen.
Totuus on se että ei niitä hallita mitenkään. Tämä tiedetään varmasti puolustusvoimissa, ja se on ongelma.
- Anonyymi
Vai tälläistä parodiaa tällä kertaa.
Tosin yllätyin kuinka palstan oma salaliittolainen sanoutui irti tästä. En ole ikinä ennen nähnyt sellaista tapahtuvan.En sanoudu mistään irti mistä en tiedä, mutta asetan oman ennakkoasenteeni muuttumiselle ehtoja. Olen niin paljon kuullut kaikenlaista hölynpölyä asioista jos toisista, etten niele mitään purematta.
Hypoteeseja saa esittää, mutta kuten sanoin, en pidä noita ympäripyöreitä yhteen nivoutuneita tarinoita ja selitelmiä tällä hetkellä muuna kuin tarinoina.Niistä salaliitoista sen verran, että niitä on maailma täynnä.
Tuolla näkyvän valtapelin taustalla on voimia, jotka määräilee kokonaisten valtioiden lehdistön politiikkaa ja päätoimittajiksi valitaan ne jotka siihen peliin suostuu.
Esimerkkinä tämä vastikään aloitettu keskustelu JFK:n salamurhan tuoreista tutkimuksista.
Maailman ylivoimaisesti puhutuin ja kirjotetuin salamurha jo hyvin pitkälti selvitettiin ensimmäisessä kongressin kuulemisessa avattujen kansioiden perusteella ja siinä kerrottiin aivan valtava uutispommi CIA:n syyllisyydestä ja Oswaldin syyttömyydestä.
Mitä sanoi maailman mediat tästä paljastuksesta? Ei yhtään mitään. Kaikki vaikenee Suomea myöten. Kerroin tästä eräälle kohtuullisen merkittävälle vaikuttajalle. Hän sanoi: "Miten helvetissä tästä ei puhuta missään mitään?"
Siitä ei puhu edes Trump, jolle se oli vaalilupaus ja osittain näitä "salaisia kansioita" avattiin juurikin Trumpin ansiosta. Eipä näytä aukenevan ne ufokansiotkaan lupaavan alun jälkeen.
Kaikki ovat hiljaa.
- Anonyymi
No niin taas meni ulalle tämäkin ketju
- Anonyymi
Íhminen ottaa totena vastaan lähinnä asioita jotka on helppo sovittaa hänen kulloisenkin käsitysrakennelmansa johonkin lokoseen. Mutta myös se epätodeksi luokiteltu tallentuu jonnekin rakennelman epätotuuksien lokoseen. Ihmisen mieli järjestää myös epätotuudet mahdollisimman loogisesti ja järkevästi, kytkee yhteydet ja assosiaatiot , ja sitten kun epätotuudeksi luokiteltu paljastuukin todeksi niin on helppoa siirtää se ja siihen liittyvät yhteydet ja assosiaatiot tosiasioiden joukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663