Erikaa ei kiinnosta viisujen säännöt ja käytöstavat. Laardia on saatava esiin joka paikassa.
Erika kiukutteli ja näytti laarditarakkansa
21
229
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia räväkämpi humppalaulaja.
- Anonyymi
Erika pieraisi tv-ohjelmassa ruokapöydässä.
- Anonyymi
Haluaa tuoda takapuoltaan esiin kaikin tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös hajun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää ettei pärjää euroviisuissa, haluaa esitellä läskistä vartaloaan mahdollisimman paljon, botoxia ja läskiä, siinäpä karseeta katsottavaa, itsellään ei ymmärrystä peitellä.
- Anonyymi
Huomionhakuisuuteen liittyy ihan psykiatrinen diagnoosikin....
Erika Vikman teki viisutapahtuman lavalla jotain hätkähdyttävää
https://www.is.fi/viihde/art-2000011225287.html - Anonyymi
On todella ikävän näköinen esitys! Oikein oksettaa!!
- Anonyymi
Eikö sitä yhtään hävetä?
- Anonyymi
Olihan tuo pyllistely noloa ja myöskin
hänen selityksensä laulunsa sanoista
Onneksi tuo perseen näyttely ja läpsyttely on pian ohi.
- Anonyymi
Erika rukka on aivan samanlainen kuin se Tuksu aikoinaan, tunnen myötähäpeää, että tuollainen esitys lähtee edustamaan Suomea Euroviisuihin, esitys sopisi hyvin sinne Helsingin seksimessuille.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen uusi tuoksusi... kun rupsauttaa illallisella, liekö Danny opettanut tuo pöytätavan.
- Anonyymi
Käytöstavat aivan hukassa, aliarvioi jo yleisönsä, ja monen eri maan katsojat eivät edes ymmärrä mihin asti pitää mennä , sillä kaikille on jo varmasti selvä millä avuilla yritetään suomeen voittoa saada.
- Anonyymi
Näyttäisi rektuminsa lähietäisyydeltä niin ei jäisi mitään epäselväksi.
- Anonyymi
Perse on leveä kuin seitsemän leivän uuni.
- AnonyymiUUSI
Voisin astua....
- Anonyymi
Suomessa on ymmärretty, että kyse on pukeutumiskilpailusta, ei musiikista...
- Anonyymi
Erika venyttää naisten boxin rajoja ja voimaannuttaa naisia...
- Anonyymi
Botoxia lenkkimakkara huuliin , silikonia tisseihin , laardia perseeseen , täyteainetta poskiin ja kaiken päälle kengän numeron ÄO. Siitä on tuleva viisuvoittaja tehty.
- Anonyymi
No jaa... Vedonlyöntitilaston mukaan tätä kirjoittaessani KAJn todennäköisyys voittoon on 36%, Vikmanin 3%
- AnonyymiUUSI
Annetaan Erikan laulaa laulunsa. Siellä näkyy upeita esityksiä muillakin, esim Espanjasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189292
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266088- 1044966
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753510- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592941Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432711