Toppahousut

Anonyymi-ap

Melko härskiltä kuulostaa kun edelleen äitienpäivän aikaan kuulee ja näkee ajettavan nastarenkailla!
Voisitko ystävällisesti kertoa millä perusteella et ole vaihtanut kesäkumeja autoosi? Turvallisuus ei ainakaan voi olla perusteena.
Toivon että sakotus alkaa välittömästi. Innokkaimmat talven rakastaja toppahousut ajaa nastoilla lokakuun alusta pitkälle toukokuuhun.

22

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Jospa ei ole ollu aikaa vaihtaa,ei aikojaliikkeessä että vaihatvat tai jopa auton omistaja ollu sairaana ettei ole voinut asiaa hoitaa ja pakko mennä johonkin.
      Tuskin kukaan kalliita nastoja hankaaturhaan asfalttia vasten...
      Vuoden 2025 äitienpäivänäkin vielä oli minulla talvitakki päällä kun haudoilla käytiin,enkä asu edes lapissa.
      Että aina ei ole kesäkeli vielä sillonkaan.

• Anonyymi00004

Jos aikoo toukokuussa mennä vielä vaikkapa Nordkappiin niin syytä on olla nastarenkaat alla ja toppahousut jalassa.

• Anonyymi00006

Ei pääse Puijonrinnettä ylös kitkoilla vaikka mieli tekisi käyttää perhettä kerran vuodessa ihailemassa Savonmaan kauneutta.

• Anonyymi00020

Minusta latex lieppo kuulostaa härskiltä.

• Anonyymi00022

Aloittaja voi laittaa korvatulpat ja silmät kiinni niin ei näe eikä kuule jos joku ajaa nastarenkailla.

• Anonyymi00023

Lumiketjut yhdessä kitkarenkaiden kanssa käytettyinä on hyvä valinta nastarenkaiden vaihtoehdoksi.

• Anonyymi00026

Onko Puijon Majalla tuota ruokalajia tarjolla, vai ostinko lumiketjut ihan turhaan?

• Anonyymi00027

Vaikuttaa herkulta, mutta ei härskiltä, täytyy kokeilla.

• Anonyymi00028

Härskiä että jotakin häiritsee nastarenkaat, mutta ei käytä korvatulppia tai lääkkeitä.
      Voisiko aloittaja selvittää miksi?

• Anonyymi00029

Toppahousuista kirjoittava henkilö ei pysty perustelemaan miksi ei käytä suojavälineitä ärsytyksen hillitsemiseksi.

• Anonyymi00031

Minua ei häiritse ne nastat vaan ne renkaat. Minulla ei ole toppahousuja mutta vaipat on.

• Anonyymi00032

Minusta on härskiä että ajellaan autoilla joissa on pakoputket.
      Itse pyrin olemaan genitaalit paljaana aina kun mahdollista. Toivoisin että ihmiset kadehtisivat minua kun olen niin rohkea ja viisas.

• Anonyymi00036

Tänään meni ohi monta monta autoa jossa oli nastarenkaat, asfaltti vaan rapisi.

• Anonyymi00037

Toi on todell inhottavaa, melkein yhtä paha kuin veitsellä lautasen vinguttelu.

• Anonyymi00038

Kitkarenkaat pitävät paljon paremmin kun joku on ruapinut tien
      ennen sinua karheeks. Tai anna olla et sinä usko kuitenkaan.

• Anonyymi00040

Nastarenkaita on hyvä käyttää, erityisesti sähköautoissa. Silloin ääni varoittaa niiden läheisyydestä ja kerkeää hypätä säteilyltä turvaan esim. ojan pohjalle. Näin suojaat itsesi sähköautojen säteilyltä.

• Anonyymi00041

Muutin Kuopiosta Tallinnaan ettei tarvitse kuunnella nastarenkaiden ääntä. Täällä menee muutenkin bisnekset paremmin ja verotkin on pienemmät.
      Meinasin tulla Kuopiossa hulluksi, mutta täällä sain rauhan.

• Anonyymi00044

Onko totta ettet menettänyt mielenrauhaasi?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Onko totta ettet menettänyt mielenrauhaasi?

Siivoamaton kämppä on Mielenrauha, Miele saa olla ihan rauhassa siellä siivouskomerossa...

• Anonyymi00042

Oletko pohtinut muuttamista Nigeriaan?
      Siellä on sekä rengasmelu että verotus pienempää.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6158
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5627
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      57
      2663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2078
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1788
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1734
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1277
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1038
    Aihe