Hauskaa.
Sitä saa mitä tilaa kestotilauksena, on sanonta sopiva tässä asiassa.
Laiffi, voisitko tehdä palveluksen?
Fotosoppaa huippu-urheilijan näköiseltä korvat pois.
> § <
Tyttö2010Neitinen99,9%Kullipää.
37
194
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä että se on hauskaa, kun tytöt tykkää suuresta kikkelistä joka toimii.
Se ei ole hauskaa, jos ei ole nähnyt kikkuliaan vuosikymmeniin ja siitä ei ole kuin pisun liruttamiseen, kuten tällä onnettomuusmiehellä https://ibb.co/RTVVV28G
En sinuna ryhtyisi tuohon ulkonäköjen vertailuun, mutta omapahan on asiasi jos haluat siihen ryhtyä. Juuri eilen kerroit ettet arvostele kenenkään ulkonäköjä ja taas olet tehnyt sitä jatkuvasti. - Anonyymi
Laiffi, sinä kun osaat tuon kuvanmuokkauksen, niin kun olet ottanut korvat pois, niin laita päähän punainen kortsu vähän niin kuin tonttulakiksi ja lumppusen käteen huippukiva.
Täytyyhän kullipään hyväksyä hieman huumoria kohdistettuna myös itseensä.- Anonyymi
Kyrvånsyylåhån voi muokkailla kuvia vaikkapa liimaamalla niihin teipinpaloja. Leikkaa, liimaa, askartele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyrvånsyylåhån voi muokkailla kuvia vaikkapa liimaamalla niihin teipinpaloja. Leikkaa, liimaa, askartele.
Kullipään bestis, kyrvånsyylittåjå, varsin sopiva yksikkökaksikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin vaikutat olevasi oikea tasapainon ja vakauden perikuva, oletko 2010 vai vain hullu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin vaikutat olevasi oikea tasapainon ja vakauden perikuva, oletko 2010 vai vain hullu.
Onko tällainen "leikkaa-liimaa-askartele-väärennä" toiminta miten tasapainoisen ja vakaan henkilön tekemää ja onko se tätä vuosituhatta? https://ibb.co/LdRr9cKj
Kylli-tätiäkään ei enää ole. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tällainen "leikkaa-liimaa-askartele-väärennä" toiminta miten tasapainoisen ja vakaan henkilön tekemää ja onko se tätä vuosituhatta? https://ibb.co/LdRr9cKj
Kylli-tätiäkään ei enää ole.Luulen että on, jos tekijä on 66 vuotias, ihan normaalia, no oletko sinä omasta mielestäsi ihan normaali, vaiko kylli setäkö kuvittelet olevasi.
- Anonyymi
Kuuluisia viimeisiä sanoja
https://youtu.be/ONfroigD54w?t=155 - AnonyymiUUSI
Herrasväen pyöräilyharrastus on totta ja kilometrit ne vaan taittuu toisensa jälkeen. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita, matkalla maailman parhaaksi valittuun buffaan joka sijaitsee melkein 75 metrin päässä kotoa https://ibb.co/WvKtKSRX
Kypärät päähän! Meillä sovittiin jo päiväkoti-iässä että jos ei ole kypärää päässä, on polkupyörä jäässä.- AnonyymiUUSI
Vakaa ja hyvinvoiva laholainen taas aijailee luomiaa kuvia, suljetulta.
- AnonyymiUUSI
Tällä palstalla ei keinoäly pärjää, luomuälyttömyys kylläkin.
- AnonyymiUUSI
Pasanen laittoi Senssun painekattilaan arestiin opiskelijakortti-mokan jälkeen, kun selitykset loppui. Nyt on sitten Pasanenkin masentunut. Kuukausi ei ole vielä edes puolivälissä, kun on jo viinarahat loppu. Riittiköhän luottokortissa limiitti viemään paperivaimo syömään kunnon laitosruokaa äitienpäivän kunniaksi? Ainakaan kuvia ei tullut perunamuusista ja makkaranpaloista.
Ai että oikeinko opiskelijakorttimoka?
Siinä mitään mokaa ole, aijasin kuvan sellaisena kuin se kortti on.
Yhdentekevää mitä mieltä sinä oot opiskeluni aloitusvuodesta, kortissa on syntymäaikani, se on se pointti ja koulu Vaasassa.
Sotilaspassini on Vaasan rannikkopatteristosta ja siinäkin syntymäaikani.
Kelakortissani on syntymäaikani.
Työeläkekortissani on syntymäaikani.
Henkilökortissani on syntymäaikani.
Ajokortissani on syntymäaikani.
Pistäppä tulemaan omaa sarjaasi niin tarkastellaan mitä mokia ilmenee.
Niin, mahdanko minä olla edes syntynyt, siinäpä sulle pohdinnan aihetta 24/7.
Muuten tuo on aika hupaisa ...
Tyttö2010Neitinen99,9%pellenaamaKullipääNainen.- AnonyymiUUSI
SENSSU kirjoitti:
Yhdentekevää mitä mieltä sinä oot opiskeluni aloitusvuodesta, kortissa on syntymäaikani, se on se pointti ja koulu Vaasassa.
Tyttö2010Neitinen99,9%pellenaamaKullipääNainen.Mitäs jos pidettäisiin muutaman päivän paussi kirjoitteluun, alkaa mopo karata yhdeltä jos toiseltakin käsistä.
BY NumBall Vantaa 64v. - AnonyymiUUSI
SENSSU kirjoitti:
Tyttö2010Neitinen99,9%pellenaamaKullipääNainen."kortissa on syntymäaikani, se on se pointti"
Se on pointti miksi olet väärentänyt sen opiskelijakortin ja ei ole hajuakaan kenen kortti se on, koska olet piilottanut kaikki muut tiedot paperilappuja liimaamalla ja leikkaamalla kuin lastentarhassa tehtiin 50 vuotta sitten. Samaten ajokortista ei ole nähty kuin kääntöpuoli, joten se ei ole Jorman kortti, kuka tämä Jorma sitten lieneekään.
Kelakortti on ikivanha ja koska sinulla ei ole uutta, se on jonkun toisen.
Sotilaspassia ei ole nähty, koska joutuisit senkin väärentämään ilman nimeä.
Kelakortissa lukee Ulvila, joten se on Pasasen faijan jonkun toisen äpäräpojan entinen ja kortti ja sitä Jormaa ei enää ole olemassa.
Henkilökorttiakaan ei ole näkynyt laisinkaan ja kieltäydyit näyttämästä ajokorttiakaan.,
vaikka ensin uhosit. Olet Pasanen vakavasti sairas ja yksinäinen erakko. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos pidettäisiin muutaman päivän paussi kirjoitteluun, alkaa mopo karata yhdeltä jos toiseltakin käsistä.
BY NumBall Vantaa 64v.Mulla on idea! Ota kuksa mukaan ja mene kuvaamaan sitä hesaan roskiksen päällä!
Etsitkö siellä saksia ja tusseja joilla voit muokata jonkun vanhaa ajokorttia, sotilaspassia ja henkilökorttia, kuten teit opiskelijakortille? Kuka säilyttelee jonkun 50 vuotta vanhoja dokumentteja niitä askarrellen? Kuka eläkeläinen askartelee ylipäätään mitään saati sitten väärennöksiä? Anonyymi kirjoitti:
"kortissa on syntymäaikani, se on se pointti"
Se on pointti miksi olet väärentänyt sen opiskelijakortin ja ei ole hajuakaan kenen kortti se on, koska olet piilottanut kaikki muut tiedot paperilappuja liimaamalla ja leikkaamalla kuin lastentarhassa tehtiin 50 vuotta sitten. Samaten ajokortista ei ole nähty kuin kääntöpuoli, joten se ei ole Jorman kortti, kuka tämä Jorma sitten lieneekään.
Kelakortti on ikivanha ja koska sinulla ei ole uutta, se on jonkun toisen.
Sotilaspassia ei ole nähty, koska joutuisit senkin väärentämään ilman nimeä.
Kelakortissa lukee Ulvila, joten se on Pasasen faijan jonkun toisen äpäräpojan entinen ja kortti ja sitä Jormaa ei enää ole olemassa.
Henkilökorttiakaan ei ole näkynyt laisinkaan ja kieltäydyit näyttämästä ajokorttiakaan.,
vaikka ensin uhosit. Olet Pasanen vakavasti sairas ja yksinäinen erakko.Vastaa minulle seuraaviin asianmukaisesti, niin täytän toiveesi, tosin edellyttäen että itse asetut samaan asemaan eli omia sääntöjäsi ja vaatimuksiasi noudattaen ladaten myös itsestä samaa mitä minulta vaadit, siis räpsäyttelemään omia korttejasi.
Minä en ole ladannut tietokoneelleni kuvanmuokkaustoimintoa, että voi sensuroida valokuvista asioita, siis toimin kuten 50 vuotta sitten.
En myöskään osaa fotosoppailla, mutta osaan sen sijaan merkityksellisempiä asioita.
Käykö opiskelijakortin “Hajuksi” etunimeni kaksi ekaa kirjainta?
Käykö ajokortista tieto JO ja voimassa alkaen 15.04.2024. päättyen 15.04.2029?
Sinun takia en tilaa itselleni uutta kelakorttia koska entinen toimii, joten kerro minulle millä perusteella korttini ei olisi ok?
Riittääkö sotilaspassista ote jossa Jo, Vaasan rannikkopatteriston leima ja syntymäaikani?
Riittääkö henkilökortista JO ja syntymäaika ja myös työeläkekortissani?
Peruskysymys kuitenkin, älä vastaa lainkaan ellet vastaa mitä tietoja aijaat itsestäsi, osoitatko ilman seliseliä asuvasi Vantaalla esimerkiksi?SENSSU kirjoitti:
Vastaa minulle seuraaviin asianmukaisesti, niin täytän toiveesi, tosin edellyttäen että itse asetut samaan asemaan eli omia sääntöjäsi ja vaatimuksiasi noudattaen ladaten myös itsestä samaa mitä minulta vaadit, siis räpsäyttelemään omia korttejasi.
Minä en ole ladannut tietokoneelleni kuvanmuokkaustoimintoa, että voi sensuroida valokuvista asioita, siis toimin kuten 50 vuotta sitten.
En myöskään osaa fotosoppailla, mutta osaan sen sijaan merkityksellisempiä asioita.
Sinun takia en tilaa itselleni uutta kelakorttia koska entinen toimii, joten kerro minulle millä perusteella korttini ei olisi ok?
Riittääkö sotilaspassista ote jossa Jo, Vaasan rannikkopatteriston leima ja syntymäaikani?
Peruskysymys kuitenkin, älä vastaa lainkaan ellet vastaa mitä tietoja aijaat itsestäsi, osoitatko ilman seliseliä asuvasi Vantaalla esimerkiksi?En usko että vaikuttaa mihinkään, nämä on niin sairaita että mitään totuus ei mene mitenkään läpi, sillä on se nimikin kognitiivinen dissonanssi, aivan sama miten asiaa todistellaan se vain syventää näiden reppanoiden uskoa siihen että minä olen senssu...
Paljon todennäköisempää on se että 2010 ja laiffila on sama henkilö, kummallakin on samat hyvin kapeat käsitykset itsestään, pitävät itseään jonakin yli-ihmisinä.
Olen saanut sinun aikaisemmista kirjoituksista sen käsityksen että olet suomen ruotsalainen, mikä on aika yleistä siellä sinun kotialueellasi...- AnonyymiUUSI
SENSSU kirjoitti:
Vastaa minulle seuraaviin asianmukaisesti, niin täytän toiveesi, tosin edellyttäen että itse asetut samaan asemaan eli omia sääntöjäsi ja vaatimuksiasi noudattaen ladaten myös itsestä samaa mitä minulta vaadit, siis räpsäyttelemään omia korttejasi.
Peruskysymys kuitenkin, älä vastaa lainkaan ellet vastaa mitä tietoja aijaat itsestäsi, osoitatko ilman seliseliä asuvasi Vantaalla esimerkiksi?Koska asut suomi24 thaimaassa, niin tokihan sibulta löytyy voimassaolevat thai ajokortit joten pistähän foto tulemaan.
- AnonyymiUUSI
Tajuaako reppana että miten idioottimainen tämä kysymys oli "Kuka säilyttelee jonkun 50 vuotta vanhoja dokumentteja niitä askarrellen? " tietenkin korttien alkuperäinen omistaja, sinulla on hirveä tarve todistella itsellesi että olen senssu, en ole etkä sinä koskaan pysty sitä mitenkään todistamaan, minusta sinä olet hoidon tarpeessa.
By Numball 64v. vantaa...Se on jo siksi mahdotonta, koska se on sinun harhaisen pääsi tuotetta, kuten tuhannet muutkin valheet, 100köyhä palstan heikoin lenkki, suosittelen pitämään sinun täältä viikon parin tauko, ja hakemaan apua itsellesi.
64NumBall64 kirjoitti:
Se on jo siksi mahdotonta, koska se on sinun harhaisen pääsi tuotetta, kuten tuhannet muutkin valheet, 100köyhä palstan heikoin lenkki, suosittelen pitämään sinun täältä viikon parin tauko, ja hakemaan apua itsellesi.
Se on aivan sama mitä senssu tai minä tänne aijaamme, se ei muuta sinun harhojasi suuntaan tai toiseen, narsisti tarvitsee lähelleen hovin, jotka nuoleskelevat tämän bepaa, 2010 on hyvin narsistinen persoona, ja sinä seuraat häntä kuin hai laivaa, etkä sinä edes tajua sitä, toisin voit asustella 2010 kattilassa, mikä ei muuta tilannetta mihinkään suuntaan. Vaikka sinulle todistettaisiin pommin varmasti että en ole senssu, sinun harhat ovat ja pysyvät, jo tuo on mielisairautta, puhumattakaan sinun kuva viritelmistä.
- AnonyymiUUSI
64NumBall64 kirjoitti:
Se on aivan sama mitä senssu tai minä tänne aijaamme, se ei muuta sinun harhojasi suuntaan tai toiseen, narsisti tarvitsee lähelleen hovin, jotka nuoleskelevat tämän bepaa, 2010 on hyvin narsistinen persoona, ja sinä seuraat häntä kuin hai laivaa, etkä sinä edes tajua sitä, toisin voit asustella 2010 kattilassa, mikä ei muuta tilannetta mihinkään suuntaan. Vaikka sinulle todistettaisiin pommin varmasti että en ole senssu, sinun harhat ovat ja pysyvät, jo tuo on mielisairautta, puhumattakaan sinun kuva viritelmistä.
Nyt on selitykset kovalla tasolla kun yksikkökaksikko vuorotahtiin todistelee, mutta mitä he todistelee? Se on epäselvää.
Thaimaassa ei ole kumpikaan. 64NumBall64 kirjoitti:
Moi, joo mun etu- ja myös sukunimeni on ruotsalainen, mutta mikäli osoittaisin "Jorman" vääräksi väitteeksi, niin tulisi vain uusi muuttunut väite.
Laiffi ei asu Vantaalla, eikä ole insinööri sen enempää luin 2010 ei ole myöskään teknikko.SENSSU kirjoitti:
Moi, joo mun etu- ja myös sukunimeni on ruotsalainen, mutta mikäli osoittaisin "Jorman" vääräksi väitteeksi, niin tulisi vain uusi muuttunut väite.
Laiffi ei asu Vantaalla, eikä ole insinööri sen enempää luin 2010 ei ole myöskään teknikko.Luin = Kuin, anteeksi kirjoitusvirhe.
- AnonyymiUUSI
64NumBall64 kirjoitti:
Se on aivan sama koska Senssu ei ole koskaan Chiang Maissa käynytkään, eikä ole missään tekemisissä mahdollisen postimyyntivaimonsa kanssa. Pappa on ihan samaa kamaa ja yhdestä puusta veistetty Pasasen kanssa. Molemmat (jos teitä on kaksi) ovat sukua ja olette Suomessa nyt ja aina. Molemmat täysin persaukisia takuueläkeläisiä ja kymmeneen vuoteen ei yhtäkään todistetta Senssusta Thaimaassa. Kymmeneen vuoteen ei kummaltakaan minkäänlaista todistetta muusta kuin köyhyydestä, kurjuudesta ja sairauksista.
Ja tällä totuudella ei ole mitään tekemistä kenenkään muun kanssa kuin Yksikkökaksikon
jotka vähintäänkin ovat vajakkiveljeksiä ja aina samaan aikaan palstalla aina toisiaan kompaten vastaan koko muu maailma. Anonyymi kirjoitti:
Se on aivan sama koska Senssu ei ole koskaan Chiang Maissa käynytkään, eikä ole missään tekemisissä mahdollisen postimyyntivaimonsa kanssa. Pappa on ihan samaa kamaa ja yhdestä puusta veistetty Pasasen kanssa. Molemmat (jos teitä on kaksi) ovat sukua ja olette Suomessa nyt ja aina. Molemmat täysin persaukisia takuueläkeläisiä ja kymmeneen vuoteen ei yhtäkään todistetta Senssusta Thaimaassa. Kymmeneen vuoteen ei kummaltakaan minkäänlaista todistetta muusta kuin köyhyydestä, kurjuudesta ja sairauksista.
Ja tällä totuudella ei ole mitään tekemistä kenenkään muun kanssa kuin Yksikkökaksikon
jotka vähintäänkin ovat vajakkiveljeksiä ja aina samaan aikaan palstalla aina toisiaan kompaten vastaan koko muu maailma.Joo on se niin harmillista että mulla on tuo sun määrittelemä kohtalo, mutta yritän pärjätä, toivottavasti sinäkin omassa elämässäsi tavallasi jonka olet varsin selkeästi osoittanut.
Anonyymi kirjoitti:
jotka vähintäänkin ovat vajakkiveljeksiä ja aina samaan aikaan palstalla aina toisiaan kompaten vastaan koko muu maailma.Se on aivan sama mitä täällä kerron että en ole senssu, ei ole olemassa mitään samasta puusta, on vain sinun harhainen mielipiteesi, jonka loogisuuden taso on pyöreä nolla, jopa uskon siihen että senssu todella asuu thaimaassa, sinä et kuitenkaan asu tiikerinsilmässä joten huuhaa, koska siellä ei ole lainkaan s kirjaimella alkavaa katua... vaikka näin kerroit , mitä luulet reppana mikä on suurin syy siihen että et pysy mielemään totuutta... kuvitteletko oikeastaan että tämä palsta on koko maailma, ja 2010 sen keisari, ja sinä hänen peban nuolija joka asiassa.
64NumBall64 kirjoitti:
Se on aivan sama mitä täällä kerron että en ole senssu, ei ole olemassa mitään samasta puusta, on vain sinun harhainen mielipiteesi, jonka loogisuuden taso on pyöreä nolla, jopa uskon siihen että senssu todella asuu thaimaassa, sinä et kuitenkaan asu tiikerinsilmässä joten huuhaa, koska siellä ei ole lainkaan s kirjaimella alkavaa katua... vaikka näin kerroit , mitä luulet reppana mikä on suurin syy siihen että et pysy mielemään totuutta... kuvitteletko oikeastaan että tämä palsta on koko maailma, ja 2010 sen keisari, ja sinä hänen peban nuolija joka asiassa.
ja sinä laiffila todellakin häikäiset suurella rauhallisuudella ja sielun tasopainolla, ei poika raukka sinä olet selvää laitoskamaa, 100käyhä palstan heikoin lenkki.
64NumBall64 kirjoitti:
Se on aivan sama mitä täällä kerron että en ole senssu, ei ole olemassa mitään samasta puusta, on vain sinun harhainen mielipiteesi, jonka loogisuuden taso on pyöreä nolla, jopa uskon siihen että senssu todella asuu thaimaassa, sinä et kuitenkaan asu tiikerinsilmässä joten huuhaa, koska siellä ei ole lainkaan s kirjaimella alkavaa katua... vaikka näin kerroit , mitä luulet reppana mikä on suurin syy siihen että et pysy mielemään totuutta... kuvitteletko oikeastaan että tämä palsta on koko maailma, ja 2010 sen keisari, ja sinä hänen peban nuolija joka asiassa.
Tuo tyyppihän on mielisairas, hänelle ... siis anonyymille tulisi todistella sitä ja tätä, että hän ei määrittelisi sitä kuka missäkin asuu tai on käynyt, vaimot on postimyyntiä, köyhiäkin ollaan ja mitä kulloinkin.
Itsellään ei ole muuta kuin idiotisminsa ja paljon sanoja.
Käsittämätöntä missä asemassa ihmiset pitävät itseänsä ja tuo 2010 on todellinen ääriesimerkki mainitusta mielenvikaisuudesta ...... MinÄ olen ennenkin sanonut, antakaas kun Isukki ja Koutsi kertoo .....- AnonyymiUUSI
64NumBall64 kirjoitti:
ja sinä laiffila todellakin häikäiset suurella rauhallisuudella ja sielun tasopainolla, ei poika raukka sinä olet selvää laitoskamaa, 100käyhä palstan heikoin lenkki.
Jos Senssun todistaminen on "teille" noin tärkeää, niin se on äärimmäisen helppoa.
Jorman thaimaalainen ajokortti tai Thai-ID- kortti vaan selkeällä kuvalla näkösälle ja niistä ei tarvitse näkyä muuta kuin kirjaimet J- ja O sekä voimassaoloaika. Ei ole vaikeaa.
Voi myös laittaa kuksan thaimaalaisiin maisemiin taikka esittää viimeisimmän leiman oleskeluluvasta. Se on paljon helpompaa, kuin loputon selittely ja vieläpä kahdestaan miehiltä jotka eivät tunne toisiaan.
Ne paperit on Thaimaassa oikeasti asuvalla siinä käden ulottuvilla ja tuskinpa tämä "Senssu" ajelee HD:lla Thaimaassa ilman thaimaalaista ajokorttia ja oleskelulupaa?
Tämä sinun hoponpoppoo kaatuu jo pelkästään siihen.
2010 - AnonyymiUUSI
64NumBall64 kirjoitti:
Erikoisjoukkojen evp. majuri, tuo korkeasti koulutettu miljonääri Hua Hinista, joka myös on entinen koelentäjä, kertoo siis todistavansa ja vannovansa miljoonaomaisuuden käärineen jahtikipparin ja karatesensein asuvan varmuudella Chiang Maissa miljonäärivaimon kanssa? Siinä on oikein uskottavuuden huippumiehet vauhdissa.
Voitteko vakuuttaa nämä asiat että ne ovat aivan varmaa? Anonyymi kirjoitti:
Jos Senssun todistaminen on "teille" noin tärkeää, niin se on äärimmäisen helppoa.
Jorman thaimaalainen ajokortti tai Thai-ID- kortti vaan selkeällä kuvalla näkösälle ja niistä ei tarvitse näkyä muuta kuin kirjaimet J- ja O sekä voimassaoloaika. Ei ole vaikeaa.
Voi myös laittaa kuksan thaimaalaisiin maisemiin taikka esittää viimeisimmän leiman oleskeluluvasta. Se on paljon helpompaa, kuin loputon selittely ja vieläpä kahdestaan miehiltä jotka eivät tunne toisiaan.
Ne paperit on Thaimaassa oikeasti asuvalla siinä käden ulottuvilla ja tuskinpa tämä "Senssu" ajelee HD:lla Thaimaassa ilman thaimaalaista ajokorttia ja oleskelulupaa?
Tämä sinun hoponpoppoo kaatuu jo pelkästään siihen.
2010Mikä olisi syy että toteutan toiveesi, kun kerran asiaa on vatvottu sinun ja faniesi toimesta vuosikausia ja kuten sinäkin jälleen, tänään, huomenna ja .... 24/7?
Sun "Hoponpoppoosi" ei kykene räps .... joten jatka kullipää kuten tähänkin asti.- AnonyymiUUSI
SENSSU kirjoitti:
Mikä olisi syy että toteutan toiveesi, kun kerran asiaa on vatvottu sinun ja faniesi toimesta vuosikausia ja kuten sinäkin jälleen, tänään, huomenna ja .... 24/7?
Sun "Hoponpoppoosi" ei kykene räps .... joten jatka kullipää kuten tähänkin asti.Punnitse Pasanen mielessäsi että antaako tämän mielikuvituskaverin puolesta tapahtuva naurettava ja säälittävä selittely sinulle jotakin, vai tuleeko tästä vaan sinulle ahdistava olo, stressiä ja kärsimystä, joka vaan pahentaa yksinäisyyttäsi ja sitoo sinut siihen koneen ääreen ahdistumaan ajatuksesta, ettet kykene herättämään Jormaa henkiin millään ilveellä.
Laita hyvä mies jo romukoppaan tuo senssusi samaten kuin laitoit sen lentokapteenin, kertomalla että olet jälkeenjäänyt sairaseläkeläinen.
Aluksi se tekee kipeää, mutta sitten se jo hymyilyttää.
Ei omaa elämäänsä ja ongelmiaan voi paeta kuvittelemalla olevansa netissä itsensä paras kaveri ja sankari, joka paikkaa omia puutteita, varsinkin kun tällä luomallasi hahmolla ei ole minkäänlaista elämää. Anonyymi kirjoitti:
Punnitse Pasanen mielessäsi että antaako tämän mielikuvituskaverin puolesta tapahtuva naurettava ja säälittävä selittely sinulle jotakin, vai tuleeko tästä vaan sinulle ahdistava olo, stressiä ja kärsimystä, joka vaan pahentaa yksinäisyyttäsi ja sitoo sinut siihen koneen ääreen ahdistumaan ajatuksesta, ettet kykene herättämään Jormaa henkiin millään ilveellä.
Laita hyvä mies jo romukoppaan tuo senssusi samaten kuin laitoit sen lentokapteenin, kertomalla että olet jälkeenjäänyt sairaseläkeläinen.
Aluksi se tekee kipeää, mutta sitten se jo hymyilyttää.
Ei omaa elämäänsä ja ongelmiaan voi paeta kuvittelemalla olevansa netissä itsensä paras kaveri ja sankari, joka paikkaa omia puutteita, varsinkin kun tällä luomallasi hahmolla ei ole minkäänlaista elämää.Kuten sanoin vaikka Senssu laittaisi kaikki paperit sinä et todennäköisesti luovu ajatuksesta että olen senssu, joten on viisainta olla tekemättä mitään, elä vaan rakaslapsi siinä uskossa mihin olen sinut manipuloinut uskomaan tuohon, etkä koskaan tule pääsemään siitä normaaliin elämään, sinä olet kiinni minussa kun täi paskassa, jos vertaus kelpaa.
Mutta kuitenkin senssu tarjoutui laittamaan paperinsa framille, jos niin teet sinä ensin, sitä emme tule koskaan näkemään, olen palstan heikoin lenkki ja 100köyhä.64NumBall64 kirjoitti:
Kuten sanoin vaikka Senssu laittaisi kaikki paperit sinä et todennäköisesti luovu ajatuksesta että olen senssu, joten on viisainta olla tekemättä mitään, elä vaan rakaslapsi siinä uskossa mihin olen sinut manipuloinut uskomaan tuohon, etkä koskaan tule pääsemään siitä normaaliin elämään, sinä olet kiinni minussa kun täi paskassa, jos vertaus kelpaa.
Mutta kuitenkin senssu tarjoutui laittamaan paperinsa framille, jos niin teet sinä ensin, sitä emme tule koskaan näkemään, olen palstan heikoin lenkki ja 100köyhä.Ja 100% varmuudella laitosasukki.
- AnonyymiUUSI
SENSSU kirjoitti:
Tuo tyyppihän on mielisairas, hänelle ... siis anonyymille tulisi todistella sitä ja tätä, että hän ei määrittelisi sitä kuka missäkin asuu tai on käynyt, vaimot on postimyyntiä, köyhiäkin ollaan ja mitä kulloinkin.
Itsellään ei ole muuta kuin idiotisminsa ja paljon sanoja.
Käsittämätöntä missä asemassa ihmiset pitävät itseänsä ja tuo 2010 on todellinen ääriesimerkki mainitusta mielenvikaisuudesta ...... MinÄ olen ennenkin sanonut, antakaas kun Isukki ja Koutsi kertoo ....."paljon sanoja" ... ja taas meni roolit yksikkökaksikolla sekaisin 55555
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265348- 534621
- 894380
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432660- 432591