Mikä hinta kierrätys koneelle

Anonyymi-ap

Etsin uutta kannettavaa, koska vanha alkaa hidastella. Suosin kierrätystä, mutta en tiedä mikä olisi hyvä hinta kierrätetylle kannettavalle. En oikein löydä mistään
Itselleni sopivaa kannettavaa.

ETTÄ OSAAKO KUKAAN SANOA MISTÄ KANNETTAVA JA MIKÄ HYVÄ HINTA SELLAISELLE.

13

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensinnäkin, vanha kone on aina yhtä nopea kuin uutena. Ellei siinä ole vikaa.

"ETTÄ OSAAKO KUKAAN SANOA MISTÄ KANNETTAVA JA MIKÄ HYVÄ HINTA SELLAISELLE."
      Oletko oikeasti noin lapsellinen? Mikä on hyvä auto? Paljonko se maksaa?

• Anonyymi

"Ensinnäkin, vanha kone on aina yhtä nopea kuin uutena." Toi nyt täyttä hölympolyä. Windows ainakin hidastuu ajan myötä pahastikkin, Fyysinen muisti hidastuu ajan myötä, pyörivät levyt ja jopa ssd muisti.

Myös lämmöntuotto kasvaa koneen vanhetessa. samalla se hidastuukin.
        Joku joka sanoo että eu tee noin.. heh, samoilla osilla kootuissa koneissa on uutenakin jopa 30% tehoerija, kuinka hyvin sen piirit on onnistuttu tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ensinnäkin, vanha kone on aina yhtä nopea kuin uutena." Toi nyt täyttä hölympolyä. Windows ainakin hidastuu ajan myötä pahastikkin, Fyysinen muisti hidastuu ajan myötä, pyörivät levyt ja jopa ssd muisti.

Myös lämmöntuotto kasvaa koneen vanhetessa. samalla se hidastuukin.
        Joku joka sanoo että eu tee noin.. heh, samoilla osilla kootuissa koneissa on uutenakin jopa 30% tehoerija, kuinka hyvin sen piirit on onnistuttu tehdä.

Et tajua että ohjelmistot ja elektroniikka ovat eri asia.

"uutenakin jopa 30% tehoerija"
        Mikä on tehoerija?

Muisti ei hidastu vaikka sitä oltaisiin käytetty 50v. Ellei siinä ole vikaa.

• Anonyymi
        UUSI

No 5€ varhaan hyvä hinta!

• Anonyymi

Se Windows täyttää koneen ajan kanssa kaikenlaisella roinalla joka hidastuttaa. Käyttiksen kokonaan uudelleen asennus ja kone toimii yhtä nopeasti kuin uutena.

Ylimääräinen lämmöntuotto johtuu lähinnä sinne kertyneestä pölystä, joka heikentää jäähdytystä. Tämä voi myös hidastaa konetta.

• Anonyymi
        UUSI

Windows 11 päivityksen jälkeen ei voi uudelleen asentaa. itse kaatumisen jälkeen asensin ja edessa uusi ongelma.
        Ei aktivoidu. Osta lisenssi. Ms tuki kertoi että koneeni on W10 home oem Lisenssillä
        Ja käyttämäni veriso on W11 home. Että minun pitää ostaa uusi lisenssi. Tai hankkia koneenvalmistan W11 home oem. Mutta sellaista ei ole.

V-I-T-T-U !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Windows 11 päivityksen jälkeen ei voi uudelleen asentaa. itse kaatumisen jälkeen asensin ja edessa uusi ongelma.
        Ei aktivoidu. Osta lisenssi. Ms tuki kertoi että koneeni on W10 home oem Lisenssillä
        Ja käyttämäni veriso on W11 home. Että minun pitää ostaa uusi lisenssi. Tai hankkia koneenvalmistan W11 home oem. Mutta sellaista ei ole.

V-I-T-T-U !

Jos sinulla on kanettava yleensä saat sen mukana lisenssin. Se lukee koneen pohjassa. Syötä se microsoftin sivuille ja saat windowssin asennus ohjeet ja windowssin

• Anonyymi

tilanne, jossa tietokoneen ruudulle tupsahtaa pahaenteinen ilmoitus.

Siinä kerrotaan selvällä suomen kielellä, että kaikki laitteen sisältämä tieto on vahvasti salattu, eikä mitään saa takaisin, ennen kuin suostuu maksamaan ja paljon.

Usein moinen ilmoitus on huijausta, mutta mitäpä jos kaikki olisikin totisinta totta?

Kovimmat it-alan ammattilaisetkaan eivät enää saisi kyseistä laitetta takaisin elävien kirjoihin – tietojen palauttamisesta puhumattakaan.

Olisivatko tiedot pysyvästi poissa?

Vaikea sanoa, mutta edellinen tapaus ei suinkaan ole teoreettinen. Vastaavaa on nähty ennenkin, ja viimeisimpien tietojen mukaan tilanne saattaa olla pahenemaan päin.

Tietoturvayhtiö Rapid7:n edustaja Christiaan Beek on nimittäin hiljattain testannut onnistuneesti uutta menetelmää, jolla tietokone saadaan kaapattua niin perusteellisesti, ettei mistään tunnetuista suojauksista ole apua.

Tietokone saadaan kaapattua niin perusteellisesti, ettei mistään tunnetuista suojauksista ole apua.

Vaikka tarkkoja yksityiskohtia ei ole paljastettu, keskeisimpiä toimintaperiaatteita valotettiin The Register -verkkosivustolle.

Menetelmässä on kyse suorittimen sisälle pesiytyvästä haittaohjelmasta, joka ohittaa paitsi emolevyn turvakerrokset, myös käyttöjärjestelmätason suojaukset. Näin tällainen erittäin matalan tason ”haitake” pääsee kaikkeen tietoon aina ensimmäisenä kiinni.

Se siirtyy suorittimen uumeniin tarkasti räätälöitynä mikrokoodipäivityksenä, jota piiri itse ei tajua haitalliseksi.

Tällä tavalla pc:n kaikki tiedot voidaan esimerkiksi tuhota tai salata, eikä tietoturvaohjelma pysty, saati ehdi tekemään yhtikäs mitään.

Mikrokoodipäivitys ei sinänsä ole uusi hyökkäysvektori.

• Anonyymi
        UUSI

Miten tämä liittyy aloitukseen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä liittyy aloitukseen?

Ootahaa ne liekkeesi.

• Anonyymi

Olisko 5€

• Anonyymi
      UUSI

Ei jätteestä paljoa voi pyytää!

• Anonyymi
      UUSI

Miten olis ihan ilmaiseksi!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4632
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1917
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1091
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      906
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe