Olipa oikea liikenneperseilyn viikonloppu!
Erinomaista työtä poliisilta!
Kymmeneltä kaahari-kollilta kortit pois ja jalkamiehiksi.
Lieksassa ulosajo.
Tuusniemellä ulosajo, auto paloi.
Riihimäellä mopopojat törmäsivät toisiinsa, yksi kuoli...
Valtava on se pahvipäiden armeija joka liikenteen seassa huristaa, mistä ihmeestä näitä aivorajoitteisia oikein sikiää?!
Mutta joka tapauksessa erittäin vakavasti otettava esimerkki siitä, että poliisi on tarpeen ja valvontaa tarvitaan lisää.
Mites olisi liikkuvan poliisin palauttaminen kentälle?
Liikennepyllyilyn viikonloppu...
10
102
Vastaukset
- Anonyymi
Paras liikenneturvallisuusteko olisi kerätä kaikilta alle 30 vuotiailta BMW kuskeilta ajokortit ja autonavaimet pois. Turvallisuus paranisi kerta heitolla todella huimasti!
- Anonyymi
Kyllä sutiii...heittääkö sedällä jako pahastikin 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sutiii...heittääkö sedällä jako pahastikin 😂
Enpä luule. Mutta noilla joilta kortti lähti, taisi heittää.
Olisipa mielenkiintoista nähdä ajoneuvolista, millä pöljät oli liikenteessä.
Veikkaan, BMW, Audi, Volvo... Kollien suosiossa olevia isokoneisia, joita vanhoja saa halvalla. - AnonyymiUUSI
Todellakin.Ei ne rakkulat edes tajua olevansa tyhmiä..
- Anonyymi
Lakimuutos olisi tarpeen, jos törkeä ylinopeus niin auto paaliin. Loppus se kaahailu ja sais kaaharit opetuksen.
- AnonyymiUUSI
Audit paaliin!
- AnonyymiUUSI
Minnuu eivät saaneet kiinni. T. Teslakunkku
- AnonyymiUUSI
Vuorosi tulee vielä ja kruunusi ruostuu.
- AnonyymiUUSI
Nutipäidenalut vöyhöttäneet urakalla.
- AnonyymiUUSI
Se on vääjäämätön tosiasia, että kaahailijat maksavat typeryydestään joko rahalla tai hengellään. Sakot sekä omalle ja vastapuolen ajokille tulleet vahingot eivät ole pikkurahalla hoidettavia. Vielä pahempia ovat terveyden menettäminen ja ennenaikainen kuolema tien päällä. Mikä on juurisyy kaahailuun? Vastaan, että näyttämisen halu. Näyttäkää järkevyyttä eikä tyhmyyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2089047
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265608- 544690
- 914588
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703350Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432631