En voi antaa tulevaisuutta ihmiselle, joka ei kanna rakkautta teoissaan, vaan vain katseissaan ja sanoissaan anonyymipalstalla. Rakkaus ilman rohkeutta ei ole tarpeeksi minulle. Ansaitsen selkeyttä, kunnioitusta, rakkautta joka ei piilottele, elämää jossa saan hengittää ilman pelkoa, syyllisyyttä ja toiveiden epämääräistä odottamista. Tiedän että pitäisi unohtaa koska mikään näistä ei toteudu.
Rakastan sinua mutta
41
424
Vastaukset
- Anonyymi
Tajuatko, että syytät toista siitä mitä sinä teet?
Pelkkiä sanoja anonyymipalstalla tämäkin. 🙄- Anonyymi
Nimenomaan ei voi vaatia vaan toiselta. Monet naiset pitävät itseään jonain palkintona, vaikka hyvin ohuet eväät mitä tarjota. Sanon vain siksi, koska semmoinen kuva piirtyy aloituksesta.
- Anonyymi
Positiivista näissä palstaäijän novelleissa on nyt kuitenkn se, että pohjimmiltaan negatiiviset ihmiset saa negailla ja mälvätä aukoen päätä ja henkilöiden näitä aloituksia. Sellaista tosi ”tervettä”tunteidenkäsittelyä nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan ei voi vaatia vaan toiselta. Monet naiset pitävät itseään jonain palkintona, vaikka hyvin ohuet eväät mitä tarjota. Sanon vain siksi, koska semmoinen kuva piirtyy aloituksesta.
Saa olla jo aloittajaäijä erittäin yksinkertainen yksilö, jos ei ymmärrä mihin sinä naisille katkera äijä yrität johdatella
- Anonyymi
😀👍 Varmaan itse osoitat kaikin keinoin rakkautta?
- Anonyymi
Olen ollut rohkea ja kysynyt. Sanonut mitä tunnen IRL. Sinä et ole ollut vai voitko muuta väittää. Toki olet aloitteita tehnyt mutta en syytä sinua siitä että olen ollut niin epävarma että voihan se olla syy siihen ettet ole päässyt IRL tunteitasi ilmaisemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut rohkea ja kysynyt. Sanonut mitä tunnen IRL. Sinä et ole ollut vai voitko muuta väittää. Toki olet aloitteita tehnyt mutta en syytä sinua siitä että olen ollut niin epävarma että voihan se olla syy siihen ettet ole päässyt IRL tunteitasi ilmaisemaan
Ja näillä "aloitteilla" tarkoitat geneerisiä ketjun aloituksia keskustelupalstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näillä "aloitteilla" tarkoitat geneerisiä ketjun aloituksia keskustelupalstalla?
Kyllä. Palstaäijä tarkoittaa juuri tätä geneeristä aloitustensa virtaa, toksinen.
- Anonyymi
Rakkaus on kaikki mitä voi antaa.
Kysyttävää?- Anonyymi
Koska kohdataan rakastelun merkeissä?🤗🤭sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kohdataan rakastelun merkeissä?🤗🤭sivusta
Vaikka heti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka heti!
Miesrakkaus on nopeaa, ei ihme että ongelmiakin syntyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka heti!
Tuupas tänne sit illalla, ni päästään hommiin😘👍
- Anonyymi
Ihminen on vajavainen rakkaudenkin suhteen. Kuka luulet rakastaa sinua eniten?😢💫
- Anonyymi
Oma hellu varmaan. Vaikka tiedän että olet rakastanut ihan aidosti mutten enää tiedä mitä tämä oikeasti on
- Anonyymi
Kaksoisliekkini ❤️🔥❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma hellu varmaan. Vaikka tiedän että olet rakastanut ihan aidosti mutten enää tiedä mitä tämä oikeasti on
Ei tarvitse tietää vaan tuntea sydämessä. Sydän kyllä kertoo kuka on se oikea sinulle. 😢💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse tietää vaan tuntea sydämessä. Sydän kyllä kertoo kuka on se oikea sinulle. 😢💫
Nyt taaskaan ei stemmaa sinne päinkään, aloittajaäijä
- Anonyymi
Olen lähes samanlaisessa tilanteessa kuin sinä aloittaja mutta omassa tilanteessani mies on osoittanut myös irl tunteitaan mutta vaihtelevasti ja häilyväisesti. Mistä näitä tälläisiä tyyppejä sikiää?
Eipä tuommoisen kans voi mitään rakentaa.- Anonyymi
Ja itsekin olet varmasti tehnyt jotain?
- Anonyymi
Minkäkin voisin täällä ihmetellä, että kuka kummallisuus mistäkin sikiää mutta en sellaiseen sorru. Jatka eteenpäin? Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itsekin olet varmasti tehnyt jotain?
Kyllä olen keskustellut hänen kanssa avoimesti tilanteestamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäkin voisin täällä ihmetellä, että kuka kummallisuus mistäkin sikiää mutta en sellaiseen sorru. Jatka eteenpäin? Sivusta.
Onko sinulle tyypillistä käytöstä se, että käyt ensin rähjäämässä palstaäijän aloitukseen ja sen jälkeen käyt järjestyksessä läpi sen kirjoittamaa monologia?
- Anonyymi
Jos rakastat jotakuta osoite se samoin ja teoin joka hetki ihan kaikessa 💫😢
- Anonyymi
Siis sanoin. 💫😢
- Anonyymi
Juurikin näin❤️
- Anonyymi
On aika tehdä parannus
- Anonyymi
Jätä se "mies".
- Anonyymi
Mikä ihmeen mies? Mistä sinä vedät nämä konnotaatiot palstaäijän avauksien suhteen ja koetko sen edistävän omaa asiaas?
- Anonyymi
Kyllä sä tiedät
Ja ammatiksi puolesta huomasit itsekin et
Musson jokin vialla
Hengityksen ei kuuluu kuula mulla kuuluu.
Sä et sinne pitkän matkan taa näe
Et se sairastuin ja sairastan pitää paikkaansa
Vaan jokin susta. Kuinten minustakin haluasi pitää meidän unelmat sellaisina mitään ne vuosia sitten oli
Ja saat haaveilla ja etsiä kyseisen aihealueen ihmisiä vapaasti muualta .
Minä en kykene jatkamaan .
Siksi olen koko ajan sanonut et lopetan jutut.
Ja pysynyt etäällä .
Olis ollu multa julma teko näyttää totuus
Kun tiedän asioiden muuttuneen paljon vuosien varrella eikä siihen suuntaan päin mitä mä toivoin tai tahdoin
Mene siis ja etsi tulevaisuutesi
Minä en ole siinä mukana.
Kuljen toisaalle ja "toivoen et sulle löytyy jotain parempaa ..." ,🎤
Naiselta miehelle- Anonyymi
Diggaat kovasti aloittajaäijä käsikirjoittaa näille naisia vialliseksi ja kylpeä tässä naisvihassa, mitä tämä raapustelu on
- Anonyymi
Odottaa ei voi loputtomiin. Jotakin on alkanut jo tapahtumaan.
- Anonyymi
Meidän välillä vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän välillä vai?
No ei. Kai nyt itse tietäisit oman tilanteesi, jos jotain olisi alkanut tapahtumaan! 🙄
- Anonyymi
Ja sinun viestisi on niin selkeä. Ei mitään tunnisteita.
- Anonyymi
Taas alkaa tämä jokaaamuinen urputus palstaäijän hilipatipippaa-avaukseen. Olet myrkyllinen
- Anonyymi
Hyvin on aamu taas lähtenyt täällä positiivisissa tunnelmissa.
- Anonyymi
Joo. Tätä samaa souvia- palstaäijä kirjoittaa sentimentaalisen sepustuksen ja muutama tulee avautumaan toksisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Tätä samaa souvia- palstaäijä kirjoittaa sentimentaalisen sepustuksen ja muutama tulee avautumaan toksisesti
Ja lisäys juttu-uulan otsikkoon viitaten- tämäkö on sitä rakkautta nyt sitten?
- Anonyymi
en halua tulevaisuutta teidän kauttanne, luin sitä itse ja minullakin on ystäviä ja hyviä yhteistyökumppaneita, kovasta yrityksestä huolimatta kaikkea ette millä pystyneet tuhoamaan. yritysksestä ei voi syyttää, ja aina kaikki valuu teille takaisin huonona. en kuulu teidl porukkaan, ja mikään ei ole teiltä tullut.
- Anonyymi
Että verkostot on siis kunnossa, aloittajaäijä. Fantastisista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1505902
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603378- 442980
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763