Viime yönä vanha tervatehdas,sitä ennen vaneritehtaalla kokoajan. Sarjapolttaja asialla?
Suolahdessa palaa kaikki
17
256
Vastaukset
- Anonyymi
Mustalaiset polttaa.Ei jää dnaata eikä sormenjälkiä.
- AnonyymiUUSI
Persut asialla kun ei tullut menestystä?
- AnonyymiUUSI
vassarikapinalliset leikkineet työläisten leikkejä.
- AnonyymiUUSI
Hyvä vaan kun vanhaa paskaa polttavat.
- AnonyymiUUSI
vakuutuspetos, kun menee heikosti nyk. hallituksen vuoksi?
- AnonyymiUUSI
Tarkotatko proaveran hallitusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotatko proaveran hallitusta?
En vaan fasisti-persuja, kokoomusta ja rkpt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En vaan fasisti-persuja, kokoomusta ja rkpt
Äärivasemmistolaisetnatsit ja sosialistiset venäjämieliset ovat olleet asialla .
- AnonyymiUUSI
Omituista että suolahdessa palaa päivittäin. Kertooko jotain asukeista???
- AnonyymiUUSI
Vaneritehtaan varmasti myös polttavat
- AnonyymiUUSI
Varmaankin joku koskettoman äänekosken asukki,siellähän niitä tämän taitajia ollut,kirkon poltosta lähtien.
- AnonyymiUUSI
Tuntemattomia kullannuppuja näkynyt . Kuulemma äänekoskelaisia . Huimausainekauppapaikka kärähti kun ostajilla lompakot tyhjeni . Mummot ei uskalla enää lenkkeillä siellä kun porukka möykkää huumepäissään
- AnonyymiUUSI
Edellisen hallituksen ohjeistama suuntaus : lisää huumeita ja terroristeja!
- AnonyymiUUSI
Suolahtelaisia bensalenkkariteinejä ilokaasuineen ja tulitikkuineen.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa siltä että joku ahne haluaa tontit uusiokäyttöön. Pilvenpiirtäjiä tai ostoskeskuksia.
Jos sinne nousee suuryrittäjä niin voitte arvailla tuhopolttojen kustantajaa. - AnonyymiUUSI
Suolahden tubettaja kävi tuolla kuvailemassa pari viikkoa sitten youtubeen ja kuvasi myös tätä palanutta rakennusta. Joku videon nähnyt saanut "kimmokkeen" lähteä sytyttämään rakennus nähtyään videolla kuin paljon sisällä oli helposti sytytettävää tavaraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008960
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265538- 534661
- 914507
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.683304Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621