ilta*askalehti kun otti MB:een johonkin plus-extra palveluun niin luulempa että kohta häviää papruversio savuna ilmaan. Iso vahikohan tuosta ei tule koska se on ollut jo viimoset 15 vuotta jonkilainen yleistekninen julkaisu, muutaman kerra kirjastossa käynyt lukasemassa ja pettynyt olen lehten tasoon.
Mikrobitin alasajo alkanut
8
95
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mainosten määrä ylittänyt kipukynnyksen jo aikoja sitten. Mutta joskus -89..-94 välillä siinä oli kyllä hyviä juttuja - sitten se erkani todellisuudesta eikä löytynyt enää mitään kiinnostavaa. Viimeinen niitti oli tietysti bittinikkari-palstan alasajo.
- AnonyymiUUSI
Jutut ihan paskaa! Toimittajat tietämättömiä!
- AnonyymiUUSI
Mitähän mahdat tarkoittaa tällä:
"otti MB:een johonkin plus-extra palveluun " ?? Mikä ihmeen plus-extra?- AnonyymiUUSI
Lue ilalehteä jos osaat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lue ilalehteä jos osaat
Tottakai osaan lukea mutta mitä helvettiä Iltalehti liittyy Mikrobittiin? Vaikka ovatkin saman kustantajan niin silti?
- AnonyymiUUSI
Itelle tuli Mikrobitti vuodesta 1997, vuoteen 2008 saakka. Nykyistä Mikrobittiä joskus lukenut kirjastossa, ja ei oikein irtoa. Tosin eipä painetulle lehdelle oikein enää ole sijaa, koska verkkojulkaisut ovat menneet ohi jo aikoja sitten.
- AnonyymiUUSI
Minä taas tykkään lukea paperilehteä sängyn tai sohvan päällä, en oikein tykkää pelkistä verkkolehdistä!
- AnonyymiUUSI
Microsoft lakkauttaa yhtäkkiä Windowsin Kartat
Kartat-ohjelma on ollut pitkään hyvin toimiva osa Windowsia, mutta nyt Microsoft on päättänyt lakkauttaa sovelluksen lyhyellä varoitusajalla. Kerromme sulkemisesta ja annamme vaihtoehdon Kartat-ohjelmalle.
Microsoft on kuitenkin ymmärtänyt, että Windowsin kartat, joka on osa sekä Windows 10:tä että 11:tä, on jäänyt jälkeen kilpailussa Google Mapsia ja erilaisia puhelimen sovelluksia vastaan.
Windows-jätti on nyt tarttunut toimeen. Heinäkuun 1. päivästä 2025 alkaen Kartat-sovellusta ei voi enää ladata Microsoft Storesta.
Eikä siinä ole vielä kaikki. Jos haaveilet sovelluksen käytön jatkamisesta sellaisenaan, tulet pettymään pahasti. Microsoft julkaisee päivityksen, joka aiheuttaa sen, ettei Kartat-ohjelma enää toimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715148
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️551978- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713