Olla järkevä ja saada itselle rauhan . Välillä toiveet ovat vain niin sanoinkuvailemattoman suuria etten voi sille mitään. Pitäisi pitää taukoa sinusta ja antaa rauhaa omille ajatuksille. Mutten pysty. Mitä turhaa jätän tätäkään pois kun rakastan sinua. Ei siitä pääse mihinkään. Eikä sille voi mitään. On turhuutta valehdella itselleen ennenkaikkea vuosien ajan kun toista rakastaa
Yritän kaikin keinoin
Anonyymi-ap
6
274
Vastaukset
- Anonyymi
mitä lässytät palstalla? ei vie minnekkään. tee jotain tai ole hiljaa.
- Anonyymi
Kuten mitä?
- Anonyymi
Ajattele jos olisin hän ketä kaipaat ja lukisin aloituksesi mutta koska en tunnistaisi sinua tunnisteiden puutteen vuoksi ajattelisin ettei aloitus voisi olla minulle ja kuka minulle tälläistä kirjoittaisi? Olenhan kohdannut niin paljon ihmisiä elämässäni, myös hyvin merkityksellisiä, miten voisin tunnistaa tuosta?
- Anonyymi
Ei sinun tarvitsekaan pystyä
- Anonyymi
En pystykään
- Anonyymi
Niin ei tarvitse ja se on kuin sinetti joka pysyy avaamattomassa kirjeessä joka lentää tuleen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425814
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753