jokaisen kohdan.
Haluan maistaa sun
33
1356
Vastaukset
- Anonyymi
Mies miehelle 😗
- Anonyymi
Puss puss
- Anonyymi
No mutta jormahannele kylläpäs olet nyt hupsulla tuulella
- Anonyymi
EN YMMÄRRÄ
- Anonyymi
Mä ymmärsin oikein hyvin ja hän tulee niin tekemään mulla ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ymmärsin oikein hyvin ja hän tulee niin tekemään mulla ❤️
Öö en ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö en ymmärrä
No kun mä haluan kaivattuani ja hän haluaa mua ❤️
Halutaan oppia tuntemaan toisemme ❤️ - Anonyymi
Lipasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun mä haluan kaivattuani ja hän haluaa mua ❤️
Halutaan oppia tuntemaan toisemme ❤️Lopeta nyt tuo höpötys.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta nyt tuo höpötys.
SivustaEn lopeta ❤️
Takaa ja kovaa ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lopeta ❤️
Takaa ja kovaa ❤️Lits lits läts läts
- Anonyymi
Ramirez ❤️ sakari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lopeta ❤️
Takaa ja kovaa ❤️Joo todellakin😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo todellakin😉
Aivan ehdottomasti ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ehdottomasti ❤️
🥵❤️🔥🫂
- Anonyymi
Saat maistaa nyrkkiäni
- Anonyymi
:D
- Anonyymi
Oletko urhea ”mies”, joka vastailee kateus- ja raivopäissään naiselle omasta mielestään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D
Sakari käy piu pau 😆
- Anonyymi
Ihana joni markus sakari ❤️
- Anonyymi
Ja mä sun🤍🫂
- Anonyymi
Vihitty pllu maistuu hyvältä.
- Anonyymi
Kandee varoa jot ettet vain vasran miehen vaimon pillua maistele saattaa tehä kipiää kun hälle selviää
- Anonyymi
Erityisesti sen kohdan josta mettä löytävi jos nainen on oikein kiihottunut ja samalla voi mielenkiinnosta kokeilla saako pelkällä kielellä tulemaan kuinka helposti
- Anonyymi
M naista ihanaa kyllä tahtoisin suukotella ja lipoistella joka paikasta.
- Anonyymi
S, haluaisin maistaa kirpeää hedelmääsi, kun olet pitkällään tuolissa.
Uuh minkä ikäinen oot
- Anonyymi
Elämän melodiat tässä sinne
https://youtu.be/8SK8LiAncyE?si=Ru-ISjYvwVsi3XzZ - Anonyymi
Haluun olla siellä. Siinä edessä. Enkä aina kattoa sivusta. Mulla on vieläkin nälkä. Miks niin. Koska en tyydy tämmösseeseen. Pakko skipata tääkin pska jatkossa.
- Anonyymi
Kyllä, en tiedä toteutuuko se koskaan mutta kesäisen naisen tahtoisin maistaa kaikessa uteliaoduudessani.hrngöstymättä.
- Anonyymi
Herkkutatti tarjolla!
- Anonyymi
Mervi L sen verran hottis lenkkikuteissa, että maistelisin mieluusti joka paikasta tätä kuumaa pakettia.
- Anonyymi
Sama!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1156727Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3726146Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam454468Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123875Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723627Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112836Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272524Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni262356Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221856Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181654