Vai miksi loukkaannuit? Tiedän, että takeltelin sanoihini, mutta toista ei ole ollut.
Luulitko mies että mulla oli toinen?
12
345
Vastaukset
- Anonyymi
On vain luovuttava siitä ilosta.
- Anonyymi
Luovutaan vaan ilosta.
- Anonyymi
Haluatko luopua?
- Anonyymi
En haluaisi, mutta jos tahto ei ole molemminpuolinen silloin kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovutaan sitten 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua itseäni lyhyemmän miehen kanssa enää mitään .
Kaikki on ohi !
Haluan viimein pahan olon tästä kaikesta pois
Ei terveys kestä sua tai sin juttuja !
En tarvi mitää 24/7 ahdistusta sun takia
kun on muutenki vaikeaa..
Empatiaa ja sympatiaa ja ymärystä mulle ei ollu !Juoksit miuluumin muiden syleihinn mua haukkuen
Kun olisin sitä rakkautta tarvinnut
En kyllä unohda miten huonosti kohtelit.
Ja samaan. Aikaan valitut mun vioista koko ajan pahemin ku akat vaikka oot mies.
Sä kuule mun seuraa sittenkään kun
Vielä joskus voin paremmin hyvin taas.
Rakkautta?
Hausta vittu ...
Ja katto mitä paskaa mulle tarjosit
Oli vain sinä ja sinä ja sun halut mies🤢
Naiselta. - Anonyymi
En halua olla tekemisissä sinun kanssasi, kun sinä kohtelet minua kuin en olisi olemassakaan . Sinä leikit tunteillani. Kyllä olen huomannut ikäviä asioita sinusta. Olen antanut ne anteeksi. Mutta en enää. Tänään menit jo niin pitkälle etten voi kuin oksentaa päällesi, niin saastaista ja halpamaista oli käytöksesi. Tiedät kuka oon. Joten mene vain matkoihisi. En edes toivota hyvää loppuelämää kun et sitä ansaitse. Pidä huorasi yäk. I cut you off
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua olla tekemisissä sinun kanssasi, kun sinä kohtelet minua kuin en olisi olemassakaan . Sinä leikit tunteillani. Kyllä olen huomannut ikäviä asioita sinusta. Olen antanut ne anteeksi. Mutta en enää. Tänään menit jo niin pitkälle etten voi kuin oksentaa päällesi, niin saastaista ja halpamaista oli käytöksesi. Tiedät kuka oon. Joten mene vain matkoihisi. En edes toivota hyvää loppuelämää kun et sitä ansaitse. Pidä huorasi yäk. I cut you off
Sori eipäs ollut sinulle
- Anonyymi
En loukkaantunut. Parin lasillisen jälkeen en vapaudu, paremminkin käyttäydyn oudosti omasta mielestä myös.
- Anonyymi
Ootte aika juoppoja näyttelijöitä.
- Anonyymi
Joo. Okei.
- Anonyymi
Pellehän sinä ole pysy poissa elämästäni en tuollaista paska naamaa ja lapsellista käytöstä omaavaa naista kaipaa saatika olla tuollaisen aivo vammasen ystävä kun ei sulla ole mitään tunteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425824
- 755299
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763