Musta vai onko tunteet nollassa?
Tykkäätkö vielä
30
888
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään ihan hirmuisesti hänestä miehestä. Se tuntuu rakkaudelta, kun ei se mene poiskaan.
Hyvää yötä, halaisin ❤️❤️- Anonyymi
Olet kyllä aika läpinäkyvä,meitä et pysty erottamaan,vaikka miten liikuttelee,sehän on teidän tapa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä aika läpinäkyvä,meitä et pysty erottamaan,vaikka miten liikuttelee,sehän on teidän tapa!
Hiukan harhainen viesti, huolestuisin jos itse kirjoittaisin noin tuntemattomalle ihmiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiukan harhainen viesti, huolestuisin jos itse kirjoittaisin noin tuntemattomalle ihmiselle.
Taitaa olla ainakin tällä kertaa aloittajaäijän performanssia. Esim tuo ensimmäinen överiksi vedetty suitsutus on sitä ihtiään.
- Anonyymi
Öööööö...
- Anonyymi
No öööööö
- Anonyymi
Tykkään vieläkin hänestä miehestä
käviin häntä välillä vaikken oo viimeaikoina
Asiaa ääneen myöntänyt
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään vieläkin hänestä miehestä
käviin häntä välillä vaikken oo viimeaikoina
Asiaa ääneen myöntänyt
NaiseltaKeneltä naiselta?
- Anonyymi
Otit sitten tällaisen lähestymistavan palstaäijän galluppiin.
- Anonyymi
Tykkään tiedät sen.
- Anonyymi
Rakastan sua ❤️
- Anonyymi
Kerro enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro enemmän?
Tunteeni häntä naista kohtaan syvenevät päivä päivältä, mikään ei ole muuttunut ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro enemmän?
Oletpa kehun ja tunnustuksen kipeä kun kärtät ja kärtät palstaäijän monologeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa kehun ja tunnustuksen kipeä kun kärtät ja kärtät palstaäijän monologeissa.
Ja siinä palstahörhö voisit keksiä muuta tekemistä kuin roikkua tällä arvostelemassa ihmisten tekstejä!
- Anonyymi
Aika tyhjä olo tällä naisella.
- Anonyymi
Ei ole tunteet nollassa. Sillai mukavasti jännittää😌❤️🔥
- Anonyymi
Hänestä tykkään. En jaksa lukea näitä. Mulla nyt niin hyvä mieli. En halua enää omia mitään mikä satuttaa täältä.
- Anonyymi
Mitä sillä on merkitystä enää?
- Anonyymi
Kysytkö aloittaja (mies?) jolle nainen tunnustanut kahdesti kolmesti tykkäävänsä hänestä muttei itse kertonut tunteistaan naiselle??
- Anonyymi
Tuskinpa kyse olisi mistään vithun tunnustamisesta, naisia tökerösti esittävä äijä. Tunteita joko on tai niitä ei ole. Ilmaisutavassa on patologinen vivahde.
- Anonyymi
haluan vain yhtä paljon väkivaltaa, kidutusts, huonoa, pahaa orjuuttaa ja kaikkea kiusaa, estämistä ja kunnianloukkaamusta ha kaikkea pahaa. tekojenne mukaan. puuttumista, ja hakkaamista joka jutusta ja varkauksia ja muuta pahaa ja kiusaa.
- Anonyymi
Koittaisit nyt omissa sfääreissä lilluva palstasetä päästä yli niistä parista sakinhivutuksesta mihin tämä varjonyrkkeily oikeasti oletettavasti perustuu. Ansaittua on tainnut olla btw.
- Anonyymi
Kyllä mä tykkään
- Anonyymi
Hienoa
- Anonyymi
Tykkään tykkään.
- Anonyymi
Aina olet mun mielessä
- Anonyymi
Tykkään hänestä kuin hullu puurosta.
- Anonyymi
Ihan nollissa on se on sun syytäsi no ei mitään onneks me ollaan nyt erillään ei ole ikävä ei niin mitään sääliks käy miehiä joita tapaat kun niitä alat kiusaamaan narsistisesti
- Anonyymi
Tunnen kyllä uteliaisuutta edelleen naisolemustasi kohtaan, epäilen ettei se isossa kuvassa katoa kovinkaan helposti.
https://www.youtube.com/watch?v=o1kF4gZ0D6A
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425814
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753