siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
En mä tiedä mitä tapahtuu
9
852
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi en tykkäisi?
- Anonyymi
Niin. No ehkä me voidaan ainakin päiväunia nukkua, tai ehkä voin olla jotenkin apuna.
- Anonyymi
Onko kaikki hyvin? ❤️
- Anonyymi
Mun kaivattu pelaa naisten kanssa. 💔
- Anonyymi
jokasella täällä on omat ongelmansa. jos se on sun kaivattu sulla ei ole mitään tekemistä kys henkilön kanssa joten hän tekee sillon mitä hyvänsä ja siitä ei kannata murtua. sivusta n
- Anonyymi
Niinhän sinä yrität kovasti luoda palstasetä itsestäsi tällaista hanslankarin kuvaa. Hilpeää luettavaa tämä vimmainen kirjoittelu
- Anonyymi
Naiset yrittävät paljon manipuloida miehiä. Sitten kun se ei onnistu, niin mies on pelaaja koska osaa pelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset yrittävät paljon manipuloida miehiä. Sitten kun se ei onnistu, niin mies on pelaaja koska osaa pelin.
Ja jos nainen vedättää vedättäjää missään muodossa on hän katala käärme. Emme puhu välttämättä näistä tunnepieruista ny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos nainen vedättää vedättäjää missään muodossa on hän katala käärme. Emme puhu välttämättä näistä tunnepieruista ny
Ystäviään tässä kaikki ollaan kato ketunhäntä kainalossa, kerron just niin tyhjänpäiväistä tietoa, ettei siitä ole lokakampanjalle mitään hyötyä, kelaa nyt sitä sitten pulin sielunkumppani, jonka hoksottimet on yhtä sutta ja sekundaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566022
- 755349
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 443000
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773