Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
Kyllä tekee kipeää
21
1024
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä joudut luopumaan
- Anonyymi
Pakko lopettaa työt ja myydä kaikki irtain koneet laitteet metsä...jollain pitää elää.
- Anonyymi
Toivottavasti palstasetä joutuu luopumaan tästä palstasta. Samat sävelet sulle
- Anonyymi
Surullista ja kiukuttaakin myös sun puolesta!
Paljon! Haleja sulle jostain täältä. 🤗🤗
Toivottavasti saisit jotenkin nukuttua.
Joskus edes....- Anonyymi
Perunkin tän kaiken mitä sanoin..... 😤😡😠😥☹
- Anonyymi
Jaaha.. Vai tähän se sit menikin. Hienosti sä yritit kuitenkin.
- Anonyymi
12 vuotta yritin ja puhaltimet sen lopetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12 vuotta yritin ja puhaltimet sen lopetti
Just kun sain kaikki hankittua että nyt näillä mennään loppuelämä, näillä pärjää ja on monipuolista juttua, nyt menee kaikki myyntiin.
- Anonyymi
Olisi se oma perhekin saanut olla, mutta tässä tilanteessa ehkä parempi sitten näin😞
- Anonyymi
Voi ei. Rankka tilanne. Perheen pitäisi tukea, silloin kun tarvitaan tukea. Tosi tavallista että juuri toisin päin 😔
- Anonyymi
Poistui sun kommenttis tää on siihen vastaus.
Varmaan ei ainakaan auttanut miten kohtelit jotakuta... 😉🤫🤗
Et sellasta, ei mulla muuta. - Anonyymi
elämää on jatkuvaa muuttumista, itse pidän tietyt vakiot ja sitten elämässä on paljon muuttuvaa, jotkut puhuu niistä projekteina, se on helpompi käsitellä asioita. nyt etsin kyllä myös vakautta ja, lisää pysyvää ja mietitään, haetaan ja etsitään. niin se kannattaa tehdä. ei kannata jäädä liiaksi vanhaan kiinni vasn ajatella muutosten kautta ja yrittää pitää se sama linja vaikka vierestä puhaltaa ja välillä suoraan päin. jos kaatuu noustaan ylös, puhistetsan haavat ja matka jatkuu, ensin vähön ontuen ja sitten vauhti kiihtyy.
- Anonyymi
löydä elämässä prioriteetit, mikä on kaikista tärkeintä ja, mitä et koskaan halua tehdä. joskus elämä ja pahat ihmiset näihin puuttuu, ja joskus omat erheet vaikuttaa, tai valinnat, tai mahdoton tilanne. loputtomasti maan päällä eivät voi pahaa tehdä, ja yrittää alistaa johonkin omaan, jokainen ihminen valitsee itse.
- Anonyymi
Ei kait niitä kukaan osta, jos kerta ei ole yhtään hiljaista vuorokautta. Eikö se ole silloin asuinkelvotonta aluetta. Sen metsän nyt joku voiki lunastaa.
- Anonyymi
Gubella hurisee vain päässä vaikka onhan se kiva kyvyttömyyseläkkeellä unelmoida olevansa joku raavas metsuri 😂😂😂😂
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt että sen tuulimyllyturmointi on surrannut muidenkin tuulettimissa
- Anonyymi
Kyllä se vituttaa kun menestyy ilmam muuta
- Anonyymi
No itseppähän pelleilit ei olis kannattannut ole nyt yksinäs kun sitä tahdot
- Anonyymi
Varmasti se vituttaa
- Anonyymi
Se on niin hyvää kurkulle ja totta ei mielikuvitusta njam
- Anonyymi
laita peruukki tai pipo päähän ja piiloudu.
Tuo minun ideani pelijuttu niin tiedän eli tyttöjen puolen jutun minkälaista... poikien pelijuttupuoleen jotain uhkapeli-tyyppistä voisi jännittävää
tietysti kaikki noh niin aika hyvin on nyt tuo suunnitelma että, sellainen yhdistelmäjuttu mutta vaativampi kuin joku mahjong ja helpompi pelata...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535986
- 755339
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773