Naisella tyylitaju hukassa kun lenkkareissa säätä ennustaa.Eikös sen pitäisi olla jo lääkäri miksi se vielä näkyy ruudussa?
Liisa Rintaniemi
7
294
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
mitä väliä missä vaatteissa? Voisin itte mennä ihan vaikka lenkkareissa itteki tossa tilantteessa ja ylläni verkkarit ja t-paita =)
kommentoija Juha pohjola(erakko-metsänmies) - AnonyymiUUSI
On muotia pitää lenkkareita jopa mekon kanssa. Kukin tyylillään.
- AnonyymiUUSI
Jumppaksi pois ton ison vatsansa, pitäisi lääkärin tietää miten toimia asian hoitamiseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumppaksi pois ton ison vatsansa, pitäisi lääkärin tietää miten toimia asian hoitamiseksi.
Tykkään Liisasta eikä ole ylipainoinen. Pukeutuu hyvin, eri kukaan ole töissä iltapuvussa. Nätit lenkkarit sopii työ kengiksi.
- AnonyymiUUSI
Elämässä on muutakin kuin kilot.
- AnonyymiUUSI
Paras meteorologi mitä on, selväsanainen ja hyvä esiintyjä,myös Markus tosi hyvä.
- AnonyymiUUSI
Hyvin pukeutuu. Hän on töissä, työkengät jalassa. Korkkarit viottaa jalkoja, jalka luonnottomassa asennossa. Monilta jotka käyttää jatkuvasti korkkareita, on jouduttu leikkaamaan viottuneita jalkoja. Laittakoon miehet korkkarit jalkaan työkengiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731