Asunto oy hallitus esittää peruskorjauslaskelman jonka osatekijät ovat "tuulesta" temmatut". Arviot "sinnepäin jokseenkin"
No sehän tarkentuu tarjouskilpailutuksen myötä.
Rahoitustarve n. 760000 € . Korkolaskelma lainalle 20 vuoden ajalle vajaan 30000€.
Tosiasiassa korko kyseiselle lainalle on 20 v ajalle lähes 300000 € jonka hallitus jätti kertomatta.
Pyynnöstä hallitus laski koron olevan huomattavasti enemmän, muttei korjannut esitystään - tai selitystään
Yrittääkö hallitus tietoisesti johtaa asunto Oy yhtiökokousta johtaa harhaan, sitä en tiedä vai onko kyseessä osaamattomuus vaiko kyvyttömyys hoitaa asiaa.
Asunto oy hallitus
4
53
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Laki palsta kun on kyseessä, niin mitä halutaan kirjoituksessa osoittaa jonkun lain suhteen, vai halutaanko jotakin tietoa asiaan liittyen jonkun tietyn lain näkökulmasta?
- AnonyymiUUSI
Niin, en tiedä. Riittää sekin onko tämmönen asiallista tai oikeutettua käytöstä asunto Oy hallitukselta.
- AnonyymiUUSI
Älkää tehkö mitään ja 20 v päästä hökkeli on purkukunnossa heh.
- AnonyymiUUSI
Korkolaskelma on juridisesti merkityksetön. Yhtiökokous antaa valtuudet hallitukselle neuvotella korjauhankkeesta tietyssä suuruudessa, eli tässä n. 760.000 €.
Osakkaiden pitäessä asiaa toteuttamisen arvoisena hyväksyvät hankkeen. Jos ei, niin tehdään varmaankin jotakin muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119148
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265838- 1024808
- 584803
- 803849
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743443- 533394
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262906Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502802- 432681