Vetää aina su- iltana hämärässä kolmatta sataa pakoputkiviritteisellä rääkyvällä mopollaan Hannusrannan lenkin . Alueella on paljon hirviä eikä tarvita kuin jänis eturenkaan alle niin aamenta jälkeen. Nakertajan pelle taas kyseessä?
Hullu motoristi
Anonyymi-ap
5
177
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Motoristit ei aja mopolla. siis ajaako joku poika pappatunturilla 300:aa vai onko 1100:nen moottoripyörä?
- AnonyymiUUSI
Kaikki kaksipyöräiset on mopoja.
- AnonyymiUUSI
Kahteen osaan menee hirven kaa kolaroi dessa on noita nähty tien varsilla
- AnonyymiUUSI
Mikä on pakoputkiviritteinen mopo? Kuulostaa termiltä, joka voi tulla vain henkilöltä, jonka pitäisi tulla kaapista ulos...
- AnonyymiUUSI
Kuulostat siltä että ko. aihe on sinulle tutumpi kuin moottoriajoneuvot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2109093
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265678- 544720
- 924639
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703360Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651