Voisitko seurustella miehen kaa, joka mieluummin pelaa mieslapsi pelejä kuin harrastaa yhdyntää?

Anonyymi-ap

Voisitko seurustella sellaisen miehen kaa, joka mieluummin pelaa mieslapsi pelejä, harrastaa kuntosalia, retkeilyä ja muuta kuin lätkii virtsaamiselimiä yhteen? Jos ekoilla , vikoilla tai kymmenilläkään treffeillä ei seksi kiinnosta, vaan mieluummin vaikka lukee kirjaa. Ja olettaen siis että kaikki toimii kuitenkin. 😇

Jos seksi ei vaan oo eka asia prioriteettilistalla, tai korkealla siellä😌

22

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millaisia on mieslapsipelit?

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät, palstasedältä ”tietoa” kuppaava maalailija🥱😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen tiedät, palstasedältä ”tietoa” kuppaava maalailija🥱😉

Aloittaja ainakin on joki lehtomieslapsi. Ei kuuna päivänä jaksa ajatella noin typeriä asioita. Tehköön jokainen mitä tekee.

• Anonyymi

Aika usein itsellä tekee mieli, niin on ikävää, jos toinen olisi niin erilainen. Tietty tuossa ei sanottu kauanko seksikertojen välissä on.

• Anonyymi

Ehkä epäilisin omaa viehätysvoimaani ja luulenpa, ettei siitä mitään tulisi.

• Anonyymi

sama

• Anonyymi

Jos miehen ainut harrastus on lärkiä virtsaamiselimiä yhteen, ei ole sopiva mies minulle.

• Anonyymi

Ooh kuinka sensuelli kuvaus taas naisia esittävä setä, heti alkaa tehdä mieli vähän vehkeillä, mutta kenen kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooh kuinka sensuelli kuvaus taas naisia esittävä setä, heti alkaa tehdä mieli vähän vehkeillä, mutta kenen kanssa

Tällä ois helppo ärryyttää samalla ku kujertaa, mieluummi erikseen ehkä kuitenkin

• Anonyymi

Tuota kutsutaan ystävyydeksi. En enää haluaisi olla parisuhteessa, jossa sxiä pitäisi anella. Mutta ei sen tarvitse päällimmäisenä olla mielessä, kun voi tehdä kaikkea muutakin :)

• Anonyymi

Saat opettaa niitä myös minulle.
      Tietenkäät et saa samoin olla toisten naisten kanssa.

• Anonyymi

Kyseinen nainen varmaan kuitenkin olettaa, että häntä syötetään ravinteleissa ennen kuin antaa. Eli ei se ihan noin yksioikoista ole.

• Anonyymi

Älä hyvä ihminen harkitse jos koet että yksikin dinner vie konkurssiin ja jos harkitset vihjaile ny ainakin voimakkaasti kahveista sinun tai hänen kotona

• Anonyymi

just näi sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

just näi sivusta

Pårsaukinen eläytyi heti palstasedän hyötyteoriaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä hyvä ihminen harkitse jos koet että yksikin dinner vie konkurssiin ja jos harkitset vihjaile ny ainakin voimakkaasti kahveista sinun tai hänen kotona

Kyse ei olekkaan rahasta. Tuolla asenteella ei ansaitse kuin sen perspanon korkeintaan. Mieluusti maksan ammattilaisille.

• Anonyymi

Voin kertoa, etteivät kaikki naiset odota. Esimerkiksi itselleni tuollainen on vihonviimeinen treffiharraste, jota haluan.

• Anonyymi

No en edes kiinnostuisi henkilöstä jolle seksi on plääh, joten ohi.

• Anonyymi

Eihän sitä seksiä tarvitse heti olla mutta kiinnostusta siihen pitäisi olla. Kumppani itselleni kuitenkin se jonka on kanssa tärkeää läheisyys ja fyysisyys, kosketus. Kyllä mä ainakin haluan tuntea olevani haluttu. Ja seksi voi olla kaunista herkkää ja intiimiä se lähentää ja parantaa jopa vointia sekä lisää onnellisuutta. Eli ei ainakaan itselleni sopisi tuollainen pitemmän päälle.

• Anonyymi

En voisi. Mutta molemmat ääripäät on huono, jos ei halua sitä yhtä asiaa ollenkaan tai jos haluaa koko ajan, niin sekään ei ole hyvä. Silleen on hyvä, että molemmat haluaa sitä sopivan verran ja tasaisin väliajoin esimerkiksi mulle sopisi noin 2-3 kertaa viikossa. Toki minulla ei sitä kumppania vielä ole, mutta mietin tässä sitä, että sitten kun löydän kumppanin, niin mietin etukäteen näitä asioita. Ja tiedän kyllä, että tulen löytämään sen oikean vielä joku kaunis päivä. Ja se pitää olla sitten sillai sopiva kumppani et molemmat haluaa saman verran sitä asiaa eli just joku 2-3 kertaa viikossa on hyvä. Se ei ole pääasia. Kumppanin kanssa voi tehdä niin paljon kaikkea muitakin asioita.

• Anonyymi

Olen ollut parisuhteessakin sellaisen kanssa, jolla seksi ei ollut edes siellä prioriteettilistalla. Sinällään ihan ok, sillä osaan mä nyt itsekin itseni hoidella. Olis se nyt kuitenkin kiva, jos toisen edes joskus tekisi mieli. Tuon mainitsenani yksilön ei tehnyt. Suurimmaksi ongelmaksi muodostui kuitenkin se, että ei häntä kiinnostanut oikein mikään läheisyys, hyvä kun samalle sohvalle voi mennä.

Tietysti nyt käytöstapoja ihmiseltä odotan. Jos treffeillä ollaan, niin ei siellä mitään kirjaa lueta, kännykkää tuijoteta tai pelejä pelailla.

• Anonyymi

Kattokaa juutubista Mike Matei. Se itte käyttää termiä manbabygamings. Mä pidän siitä kuinka se raivoaa välillä. Se keksi AVGN:n konseptin eli Rolfe on sen tuotos. - sivusta. Ja niin, kyllähän terveen miehen on päästävä tyhjentymään säännöllisesti. Liian harvoin tekee miehestä vihaisen ja masentuneen ja liian usein tekee laiskaksi, uneliaaksi ja myös masentuneeksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      157
      6047
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5349
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4365
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3740
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3408
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      3010
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2347
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2099
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2045
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1773
    Aihe